Mode & Beauty alle pijlers

Missie Luis

19-08-2016 13:55 8 berichten
Lieve schatten,

Ik had al een aantal dagen last van jeuk op mijn hoofd toen er gisteren ineens een luis onder mijn nagel zat.

Nu heb ik vroeger bijna chronisch last gehad van hoofdluis. Jàrenlang last van gehad. Pas op de middelbare school ben ik er vanaf gekomen. Ik weet nog wel dat ik bijna wekelijks in de shampoo hing maar dat er eigenlijk niks werkte. Weet eigenlijk ook echt niet meer hoe ik er vanaf ben gekomen.

Mijn vraag aan jullie: welk middeltje moet ik halen wat ECHT werkt? Ik moet blij zijn dat ik überhaupt luizenspul kn gaan halen op t moment
De GGD vindt dagelijks kammen gedurende 3 weken voldoende. Zelf gooi ik er nog een flesje Prioderm tegenaan. De lotion, die je een nacht moet laten inwerken. Verder moet je alle gezinsleden controleren en mensen met wie je recent hebt geknuffeld.
Alle reacties Link kopieren
Ben je nog niet bij de apotheek geweest om het na te vragen? Jeukt het niet heel erg?

Dit voegt geen info toe, maar ik ben wel heel benieuwd
Dimeticon van Prioderm gebruiken. Werkte uitstekend bij mijn dochters.
...
Kammen, kammen en nog eens kammen. Maar dan wel met de Assy kam. Meerdere keren per dag voor minstens 14 dagen achtereen.

De enige kam waarmee je ook echt alle neten te pakken krijgt.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Tea tree olie
Je meent het..
Oké dames, bedankt voor de tips. Ik ga maar eens aande slag. Weg met die beesten!
Een elektrische luizenkam aanschaffen!

Hier een dochter met chronisch luis en dik lang haar, spijt dat ik die niet jaren eerder heb gekocht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven