begin 2009?

09-12-2008 20:41 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen,

Mijn vriend en ik hebben de knoop doorgehakt, we gaan begin 2009 proberen zwanger te raken. Hebben jullie alvast tips waar ik vantevoren aan moet denken?

foliumzuur! nu al mee beginnen. duurt even voordat reserve is opgebouwd.

veel succes, alvast gelukkig nieuw jaar
Dankje dj momo. In augustus ben ik al met de pil gestopt, dus dat zal wel goed zitten. Moet ik nog andere tabletten slikken en dingen doen?
stoppen met anticonceptie en veul sex!

foliumzuur is het belangrijkste. daarna is het gewoon een kwestie van stoppen met andere anticonceptie en lekker genieten.
Ok dan ga ik dat spul maar eens aanschaffen. Nog tips voor websites en boeken waar ik wat informatie kan vinden? We zijn nog niet begonnen en ik vind het nu al spannend hihi. Kan niet wachten...maarja in december nog een heeeeeeeeeeeeele drukke maand
Nog iets wat je van tevoren kan doen: stoppen met roken en alcohol drinken.

Roken doe ik niet, maar toen ik begon met foliumzuur slikken ben ik ook al vast met de alcohol gestopt. Ik heb ergens gelezen dat alcohol altijd bij het vruchtje terecht komt, zelfs vóór de innesteling. Voordat je zelf merkt dat je zwanger bent kan alcohol dus al schade aanrichten! Het leek me dus maar beter om geen risico te nemen.
www.zwangerschapspagina.nl alleen maar zwangere vrouwen
En in wording.
Dag mensen,

ik heb mijn eerste doosje foliumzuur binnen.

Weer een stapje in de goede richting. Wist wel niet zo goed welk merk ik moest kiezen, heb nu evasin.
Ha Cle,

Hoe boek Zwanger worden van Marielle Croon staat vol met handige info. Best duur, maar wel leuk om te lezen.

Wij gaan er ook voor in het nieuwe jaar. Slik al foliumzuur en op 27 december neem ik mijn laatste pil... Spannend!!!

Heb jij klachten gehad van het ontpillen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven