Merken als vanilia
zaterdag 20 augustus 2016 om 13:19
zaterdag 20 augustus 2016 om 14:52
zaterdag 20 augustus 2016 om 15:05
quote:Gatochpoetsen schreef op 20 augustus 2016 @ 14:52:
Ik herken het blijkbaar niet. Wat is het probleem? Bedoel je dat je jezelf te oud vindt voor een meidenstijl en dus wat chiquer/gekleder voor de dag wilt komen? Of is het je figuur na het krijgen van een kind?Idd mezelf te oud voor mijn 'oude' kledingstijl...
Ik herken het blijkbaar niet. Wat is het probleem? Bedoel je dat je jezelf te oud vindt voor een meidenstijl en dus wat chiquer/gekleder voor de dag wilt komen? Of is het je figuur na het krijgen van een kind?Idd mezelf te oud voor mijn 'oude' kledingstijl...
zaterdag 20 augustus 2016 om 15:30
zaterdag 20 augustus 2016 om 15:36
quote:Wieoowiej schreef op 20 augustus 2016 @ 14:45:
[...]
Erg he! Ben momenteel ook zo ongelukkig met mijn huidige kleding
Wat is jou stijl een beetje?Welke stijl? Haha. Net bevallen van de tweede. Dus momenteel "joggingbroek en T-shirt" stijl. Straks als ik een beetje back in shape ben wil ik graag mijn garderobe uitbreiden met een paar tijdloze mooie stukken (jurkjes, laarzen, jas, Vestjes, colberts). Kan niet wachten! Nu lekker inspiratie opdoen
[...]
Erg he! Ben momenteel ook zo ongelukkig met mijn huidige kleding
Wat is jou stijl een beetje?Welke stijl? Haha. Net bevallen van de tweede. Dus momenteel "joggingbroek en T-shirt" stijl. Straks als ik een beetje back in shape ben wil ik graag mijn garderobe uitbreiden met een paar tijdloze mooie stukken (jurkjes, laarzen, jas, Vestjes, colberts). Kan niet wachten! Nu lekker inspiratie opdoen
zaterdag 20 augustus 2016 om 15:36
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 20 augustus 2016 @ 15:30:
Sissy-Boy is leuk! Vooral in de uitverkoop is het goed te betalen en de kwaliteit is prima.
Expresso kan soms best leuk zijn, maar op de een of andere manier heb ik er niet veel mee. Ik voel me altijd zo'n moeke in Expresso, terwijl ik dat met Sissy-Boy helemaal niet heb!
Ja ik was een paar maanden geleden ook expresso ingelopen...dat ging me nog net iets te ver;)
Mooie kleding maar nog net wat te ofzo
Sissy-Boy is leuk! Vooral in de uitverkoop is het goed te betalen en de kwaliteit is prima.
Expresso kan soms best leuk zijn, maar op de een of andere manier heb ik er niet veel mee. Ik voel me altijd zo'n moeke in Expresso, terwijl ik dat met Sissy-Boy helemaal niet heb!
Ja ik was een paar maanden geleden ook expresso ingelopen...dat ging me nog net iets te ver;)
Mooie kleding maar nog net wat te ofzo
zaterdag 20 augustus 2016 om 15:49
quote:Wieoowiej schreef op 20 augustus 2016 @ 15:36:
[...]
Mooie kleding maar nog net wat te ofzoVandaar ook de vraag wat je kledingstijl voorheen was, zodat we inderdaad niet iets aandragen wat daar mijlenver van verwijderd ligt.
[...]
Mooie kleding maar nog net wat te ofzoVandaar ook de vraag wat je kledingstijl voorheen was, zodat we inderdaad niet iets aandragen wat daar mijlenver van verwijderd ligt.
zaterdag 20 augustus 2016 om 15:51
Ik slaag eigenlijk nooit in 1 winkel. Heb toevallig wat jasjes van Betty Barclay. Volgens mij ook niet echt een hip merk. Maar die jasjes waren weer wel gaaf en staan mooi op wat basics. Rich and royal heb ik ook wat meer stukken van. En voor de rest eerder genoemde merken aangevuld met basics van h&m en Sting. Mooie spullen blijft mijn inzien toch gewoon zoeken, zoeken, zoeken! En ineens vind je dat pareltje. Goh vervelend zeg, wéér shoppen
.
Met een doekkie erover zijn de meeste dingen toch beter
zaterdag 20 augustus 2016 om 15:56
quote:vlinder021 schreef op 20 augustus 2016 @ 15:49:
[...]
Vandaar ook de vraag wat je kledingstijl voorheen was, zodat we inderdaad niet iets aandragen wat daar mijlenver van verwijderd ligt.
Oh die had ik gemist
Vrij simpel, skinny, lange vesten etc... iemand zei 2 jaar geleden H&M meisje tegen mij...toen dacht ik oh ja zo zien mensen mij dus
[...]
Vandaar ook de vraag wat je kledingstijl voorheen was, zodat we inderdaad niet iets aandragen wat daar mijlenver van verwijderd ligt.
Oh die had ik gemist
Vrij simpel, skinny, lange vesten etc... iemand zei 2 jaar geleden H&M meisje tegen mij...toen dacht ik oh ja zo zien mensen mij dus
zaterdag 20 augustus 2016 om 19:47