eFFFe forumvriendinnen

08-06-2007 19:38 7104 berichten
Jij bent ook lief.

Zo.

Is goed plien, ik hou je op de hoogte als nieuws is. Welke dag lees je geen forum meer?

Als ik de gouden tip heb, dan hoor je het. Ik las op een ander topic dat de dames moe werden toen de kinderen gingen doorslapen, misschien geldt dat voor mij ook wel. Het gaat best goed, op een erg slechte nacht van zondag op maandag. Vanochtend mocht ik blijven liggen, erg fijn. Het lijkt wel een herfstdepressie, van mij mag het weer weg.

Mim: ik ben de rest van de week vrij en lief gaat weer aan het werk, morgen voor het eerst. Dus als je zin hebt om langs te komen, bel maar, jullie zijn welkom. En jullie hondje is nog kleiner dan ons konijn, dus die mag ook mee. Wandelen aan het strand lijkt me met de nieuwe oren van Soepje niet zo'n goed idee.

Hoe is het met alle zieken, al dan niet van hcg?
anoniem_27264 wijzigde dit bericht op 09-12-2008 20:19
Reden: al dan niet, niet als dan niet
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
he soepie, ik ben donderdag en vrijdag overdag vrij dus ik ga je nog wel even bellen , komen we even kijken naar de nieuwe oortjes van soepmeisje. en t strand is ook geen aanrader met dit weer denk.. Lief dat de hond ( die enorme.. haha) mee mag kijken wat ie met je konijn doet t is een held op sokken,

heb net even weer actief gedaan op m'n leg magic en ga nu met de viva in bad.. heerlijk even bijkomen, had een race dagje.. auto in auto uit etc....

tot straks nog even .

liefs voor jullie allemaal!!
Plien, heeft het doorgezet? Het ophouden van de verkoudheid? Hope so voor je!

Soep, lekker in een sauna gaan hangen? Misschien dat dat ontspant en de vermoeidheid weg neemt? Een avondwandeling na het eten?

Hoe was soepies nacht vanacht? Ik hoop dat het goed is gegaan! Knuffel!

Juus, jij bent ook helemaal geen zeur! Ik vond en vind het zo knap hoe jij je door die IVF periode hebt geslagen en alles wat daarvoor al was gebeurd! Je bent juist een kanjer en geen zeur!

Lil, jij bent ook lief!

Mim, spierpijn?

Ik ga weer snel aan het werk, maar blijf het forum vandaag op de voet volgen voor een eventuele start van lil's bevalling!

Liefs Jules
Haha Jules, ik meld me maar even dan zonder naderende bevalling hoor. Dan kun jij lekker doorwerken ;)

Vrijdag is het volle maan misschien dan?

Nee ik roep steeds 17 december, is wel een leuke datum.

Ciao bella's!
Ha! Het gaat al beter hiero. Kleintje heeft weer goed geslapen, we hoefden er niet uit. We hebben ook weer lekker gesekst, dat scheelt ook in je humeur. En de kerstkransjes liggen weer in de winkel, hahaha!

Alle gekheid op een stokje, ik ben net even buiten geweest met Soepje en frisse lucht doet een mens ook goed. De spanning van de operatie valt van me af en ik weet me thuis weer te vermaken.

Er komt nu prut uit de oren van onze kleine meid, maar niet verontrustend, gewoon vieze pus (sorry). Ik dacht dat we een vrolijk kind hadden, maar ze wordt steeds blijer, het is echt een feest in de ochtend nu.

Jusa: heb jij nog pijn aan je rug/been?

Lil: de 17e is een mooie dag allebei mijn oma's zijn die dag jarig. Kan er best nog eentje bij!

Ik ga even wat aan de was en de rotzooi op dit bureau doen!

Liefs en tot later!
haha, die soep, waar goeie sex niet goed voor is he fijn dat je je weer beter voelt en dat het zo heerlijk gaat met je meisje.

ik ga ook snel de was ophangen voordat mimmetje wakker moet worden en naar de oppas moet. daaaaaag
Lil, 17e is een mooie dag

1) omdat mijn moeder jarig is

2) omdat ik dan nog niet op vakantie ben (ik wil het natuurlijk "live" meemaken!)

Soep, heerlijk dat ze blijer dan blij is. Nu jij nog!!! Komt vast goed! Heb jij al een definitieve keuze gemaakt over je studie of heb ik dat gemist?

Vandaag soep-mans eerste werkdag, ben benieuwd!

Mijn nummer en vakantiedata staan voor je op gmail!

Er staan trouwens erg leuke foto's in de fotoboeken, die ik nog niet had gezien (maar misschien loop ik erg achter)?

Yas, ben jij ook zo benieuwd naar je echo? Wachten duurt best lang, hoewel we het binnen een week al weten. Ik blijf maar aan een tweeling denken, waarschijlijk is die illusie volgende week voorbij. Jusa en Lil hadden ook een (veel) grotere kans op een tweeling natuurlijk. Als we maar een kloppend hartje zien, die wens is wel heel groot!

En ik ben stiekem ook wel nieuwsgierig of de gyn achter mijn wintersport plannen staat. Ik heb vandaag 4 boeken gehad als (keuze)kerstpakket, dus ik neem er in elk geval een paar mee, voor het geval ik niet hele dagen op de ski's kan staan.

Er ligt al veel meer sneeuw dan de meeste andere jaren dat we rond kerst op wintersport gingen. En sneeuw bepaald voor een belangrijk deel toch hoe leuk het gaat worden, hopelijk in de week zelf ook een lekker zonnetje.... dream on.... Ik moet nog wel even goede zonnebrand halen, want wil geen masker...
he plien, leuk dat jou moeder jarig is op de 17e, mijn mams ook!! ik zeg dus, lil gaan de 17e !!!

plien, je echo is vast goed, dont worry too much!!!! en fijn dat er al lekker wat sneeuw ligt, is toch altijd spannend als je zo vroeg op wintersport gaat...

nu snel richting werk, dagdag!
Hihi sexy soep met kerstkransjes!

Lil, de 17e is een prachtige datum. In navolging op wat de rest al schreef: mijn aller aller aller beste vriendinnetje is die dag jarig!
Plien, beter dat er al zoveel sneeuw ligt!
Van kerstkransjes zelf wordt je dan weer niet sexy....

Lil: ik zeg: de 17e bevallen!

Plien: niet teveel stress om je echo, het zit vast goed, maar ik kan me voorstellen dat je het graag gezien hebt. Het wordt wel tijd voor een tweeling hier!
Plien, ik zat van de week op de bank en besefte ineens dat er beste een tweeling in mijn buik kan zitten. Moest toen meteen aan jou denken. Ben benieuwd of jij de eerste forumtweeling gaat krijgen.

Soep, als je ze op je lichaam legt en ze laat opeten door soepman... errug sexy! Hoe bevalt het soepman vandaag? Nog sms contact gehad?
Hij wordt goed ingewerkt, smste hij. Ik hoor het wel als hij vanavond thuis komt.

Jules: jij een tweeling, kan natuurlijk ook! Hm, maar dan heb ik wel al die witte balletjes in bed. O, wacht, kan ook op de bank natuurlijk, haha!

zo lijkt het net alsof ik witte balletjes in bed heb als jij een tweeling hebt!
HAHAHAHAHAHHAHAHA SOEP!!!!!!!!!!!!! Het leest inderdaad alsof jij witte balletjes in je bed of op de bank hebt als ik een tweeling krijg!

Fijn dat soepman goed wordt ingewerkt. Is altijd al een goed teken!
Soep en Jules!

Zal ik jullie eens vertellen dat ik zojuist iets heb verloren wat wellicht iets/ een deel van een slijmprop kan zijn? Het was slijmerig en wat bloederig maar niet té. Niet zo dat ik me zorgen maak ofzo. Verder is baby keihard aan het dansen is dus misschien iets los gewroet ofzo? Haha. Verder vallen de krampen enzo ontzettend mee en dus ga ik nu de deur uit om te 'borrelen' en eten met vriendinnetjes.

later!
Lil: Slijmprop was bij mij in de ochtend van de dag dat 's avonds de vliezen braken en het feest begon. Maar ga jij maar lekker borrelen, want het kan ook nog weekjes duren!

Jules en Soep, fantasie slaat hier op hol met tweelingen en witte kertkransbolletjes all over the place....

Hier tot nu toe de meest misselijke dag geloof ik. Nu bij schoonouders eten, hoop dat het goed komt. Ik wil de hele dag al eten of ik een lintworm heb, maar vooral gezonde dingen. Choco letter heb ik geen behoefte aan, want te misselijkmakend ben ik bang.
Hahaha, lachen zijn we, zeg.

Soepman moet erg lachen om soepman. Het woord dan. Hij deed superman na, uit de Lama's (bijvoorbeeld 'spraakgebrekman', of 'labielman'). Terwijl hij en ik dit aan het typen zijn, breekt kleine soep de boel af.

Maar Lil: bij Dokkie duurde het geloof ik nog 3 weken voordat ze bevallen was. O, ik hoop dat het bij jou niet zo lang duurt, maar dat het gaat zoals bij plien. Ik hou mijn mobiel in de gaten.

Plieno: hou het gezond! Eet smakelijk en succes met de misselijkheid.

En nu moet soepman achter mij vandaan gaan, want ik kan zo niet typen.
Eten is goed gegaan hoor. Blijft toch raar dat je van eten zo opknapt en tegelijk ook weer licht misselijk van wordt...

Man benadrukte dat ik wat positiever moet zijn, omdat we super blij zijn met deze zwangerschap. Heeft hij helemaal gelijk in. Vanaf nu zal ik weer van de daken schreeuwen hoe blij en gelukkig ik elke minuut van de dag ben!!!! :puke:
Johooo, drukte hier! Hier is laptop twee dagen door een virus geveld (die ook al!) geweest dus vandaar de stilte.

Bri: hoop dat jullie gisteren een beetje zijn doorgekomen. Hele dikke knuffel voor jou!

Plien. Yas en Jules: ben benieuwd of het er één of twee zijn. Volgende week zullen we het weten.

Plien; ik had ook dat het slecht mogelijk was om mijn buik in te houden waardoor je veel sneller zwanger lijkt. Bizar is dat... Had ik met kleine man eigenlijk geen last van van. Zal wel bij een tweede horen denk ik. Merk nu trouwens ook dat het weer gebeurt, denk dat ik weer in de "vochtvasthoudende-fase" van m'n cyclus zit ofzo. (of ik moet echt rustiger aan doen met de kerstkransjes, dat zou ook kunnen, haha)

Soep: fijn dat het goed gaat met je kleine meid. Ze "klinkt" als een echte bikkel! Hoe was de eerste dag van lama-soepman?

Lil: Hier zat er een paar dagen tussen verlies van slijmprop en doorzetten van de bevalling. Wel fijn dat je harde buiken een beetje aan het afnemen zijn. Straks komen ze wel in alle hevigheid terug, haha! Ik ben heel benieuwd wanneer je kleine meid haar neus komt laten zien.

Hier gaat alles weer een beetje zijn gangetje. Kleine man is weer beter. Hij had maandag nog een beetje verhoging, maar is nu weer zijn oude vrolijke zelf. Grote man voelt zich gelukkig ook weer wat beter. Hij heeft de afgelopen twee nachten voor de verandering in bed doorgebracht in plaats van op de WC. Was een welkome afwisseling na drie nachten gespook. Met mij gaat alles wel prima. Voel me goed, nog anderhalf weekje werken en dan heerlijk twee weken vakantie. Gelukkig is aan het begin van de vakantie ook alle verbouwings ellende achter de rug als het goed is, dus dan kan ik echt relaxen!

Heb zaterdag even contact gehad met de man van de bonbonworkshop en helaas kan dat niet doorgaan. I.v.m sint-kerst-nieuwjaarsdrukte zijn ze de hele week dicht. We moeten dus ff wat anders verzinnen voor overdag. Eten bij manlief was geen probleem, heb gereserveerd voor tien man, maar één meer of minder is geen probleem. Ik zal eens nadenken voor andere suggesties hier in het dorp. Er is vast iets te verzinnen.

Meiden tot later!

Kus Es

PS Jules; nog interesse in mijn "culinair-verantwoorde" recept? Dan zet ik hem op gmail voor je.

Es, laat je dat virus lekker thuis? Wat een toestanden bij jullie, op naar de rustige feestdagen. Ik heb op gmail iets over de meeting gezet, wat ideetjes.

De eerste dag beviel erg goed. Veel grappen, maar hard werken. Hij vindt het leuk om morgen weer te gaan!

Ik ga eens bij mijn soepman zitten!
Hey allemaal!

Weer eens een teken(tje) van leven! Vandaag is onze kleine smurf één jaar geworden, en ik heb van jullie zulke lieve berichtjes en krabbeltjes gekregen, dank je wel! Zo lief dat jullie nog aan mij/ons denken!!!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de afgelopen weken weer wat vaker aan het 'spieken' ben hier, ben toch wel erg benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat. Ik wist van de zwangere Lil en Jusa en hoop op een zwangere Bri, en zag ineens dat er nog veel meer nieuwe zwangeren bij zitten! Gefeliciteerd! Jessel, jij sterkte, is niet makkelijk kan ik me voorstellen. Hoop dat Luuk je een beetje troost kan bieden... Als jullie het goed vinden dan laat ik af en toe wel weer wat van me horen en lees weer wat met jullie mee, al kan ik de hoeveelheid berichten die sommigen van jullie hier posten niet echt aan hoor met vier dagen werken in de week!

Voor degene onder jullie die het nog niet weten, voor ons nu even geen nieuwe smurf erbij, wij gaan mei volgend jaar trouwen! Is al een hele stap, vriendlief moest nogal een drempel over maar ik heb ongetwijfeld zóóó lang aan zijn hoofd zitten zeuren dat het idee bij hem toch ook begon te wennen. De datum is 29 mei en we trouwen zo'n beetje bij Plieno in de buurt. We hebben er zin in! daarna gaan we eens denken aan smurf nummer 2, dus tot die tijd is het nog meer met jullie meeleven dan het zelf weer meemaken.

Nou ja, tot zover maar weer even en nogmaals bedankt voor jullie lieve berichtjes, wordt erg gewaardeerd!!

Liefs

herah
Hey Herah, wat leuk dat je weer ff komt buurten! Fijn om te horen dat het goed met je/jullie gaat. Gefeliciteerd met jullie aanstaande huwelijk!!! Echt heel leuk! Soms hebben mannen inderdaad ff een zetje nodig, haha. En wat mij betreft ben je van harte welkom om af en toe of vaker je "gezicht" te laten zien.
Es, ja ja ja ja ja ja!!!!! Graag! Ik was van plan het met kerst te gaan maken. Is het moeilijk, voor een eerste keer?

Soep, fijn dat soepman (alias werkman ) een goeie eerste dag heeft gehad!

Plien, wat heerlijk, zo'n super misselijke dag... NOT!! Ik hoop voor je dat het snel overgaat. Ik merk dat het hier ook steeds meer wordt en ook helemaal niet alleen in de ochtend...

Herah, nogmaals gefeliciteerd dan! Nu ook met je aanstaande huwelijk. Je bent van harte welkom om af en toe iets te schrijven. Vind het ook wel leuk om te horen hoe het met jou, je smurfje, je aanstaande, etc gaat!
Hé Herah! Gefeliciteerd met jullie aanstaande huwelijk! Trouwen is LEUK!

Soepie; gaat allemaal de goede kant op bij jullie dus, fijn!

Plien en Jules, kots kots kotsmisselijk zijn :( Hang in there!

Ik werd hier wakker van pijnen rond een uur of drie echt vreselijk, in mijn buik en liezen ooooh auw! Duurde een uurtje maar de pijnscheuten kwamen echt ram achterelkaar.

Nu heb ik het idee dat ze nóg lager ligt als dat kan. Vanmiddag naar de VK maar even vragen.

Oeh vraagje voor jullie; ik heb de mogelijkheid om zaterdag naar NERD te gaan in Nighttown Rotterdam. Zal ik? Als ik me goed voel dan is dat natuurlijk best leuk en ik zal dan achteraanstaan enzo. Ik kan het zaterdag zelf nog beslissen. Ben heel benieuwd wat jullie zouden doen. Ga je met 37 weken naar een concert? Hmmm...
Lily, je kunt best gaan maarrrrrrrrrrrr....

- bij jou is het niet 100% rustig

- je hebt een voorspelling dat ze eerder gaat komen

Regel dus wel goed dat er iemand bij je is (die niet drinkt) en je ten alle tijden weg kan brengen. Als je pech hebt sta je daar met een continue harde buik (en dan moet je dus echt niet blijven), maar als je geluk hebt is het nog even heerlijk genieten. Lastig hoor.

Herah, gefeliciteerd (dubbel), leuk dat je er weer bent!

Mijn bloeduitslag was (heel) goed, dus ik zal vast weer snel fit zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven