Ik heb jullie hulp nodig

20-08-2016 19:44 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand toevallig een leuk origineel gouden item wat ik mee kan nemen op mijn introductieweek?

Alvast bedankt!
Een olympische medaille.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Of een gouden plaat van Vader Abraham.
De gouden tand van opa.
Is er een thema ofzo? Of kan het echt van alles zijn?
Poppers - liquid gold?

Truffels? - het zwarte goud? of was dat olie? In dat geval olie.
de tand van je buurjongen?
Gouden gids?
Gouden dildo
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Even langs DNB voor een goudstaaf?
Een gouden wc-ontstopper. Een gouden vergiet voor op je hoofd. Een gouden klomp. Zoiets?
Wat is de opdracht? Moet het iets vertellen over jezelf. Moet je het cadeau doen? Moet het echt goud zijn?
Koop een spuitbus met goudverf. Dan kun je meenemen wat je wilt (of toch al weg wilde gooien). Even overspuiten en klaar.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
De enige informatie die ik heb is dat ik een gouden item mee moet nemen. Er is geen verder geen thema of informatie waarvoor het is. Ik heb wel het vermoeden dat je het op stap mee moet kunnen nemen.
Haal gouden kleurstof bij de jamin en bak er muffins mee!
wijzer van een kerkklok?
Goldfinger
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Word je lid van een studentenvereniging? Neem die lijst met een korrel zout. Zorg dat je alles bij je hebt, maar iets van goud hoeft niet perse iets van goud te zijn. Het is vrij te interpreteren. Vaak staan er ook onzindingen op zoals een kipkneuvel of een risperdoedel, maar wee je gebeente als je die niet bij je hebt . Ik zou never ever iets duurs meenemen op intro week. Ook geen sieraden want die mogen niet (bij ons iig).

Ik zou zeggen flesje goldstrike, maar alcohol mag ook niet .
De trouwring van je oma
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Spuitbus idd. Of bij de action/big bazaar/Xenos iets kopen.
quote:Dreamingme schreef op 20 augustus 2016 @ 19:54:

De enige informatie die ik heb is dat ik een gouden item mee moet nemen. Er is geen verder geen thema of informatie waarvoor het is. Ik heb wel het vermoeden dat je het op stap mee moet kunnen nemen.

Op de markt een lap ´gouden´ stof kopen. Zak toffifee meenemen. Gympen goud spuiten, gouden nagellak...

Huppel eens binnen bij de xenos of action, genoeg goedkope prullen die van goud zijn.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Een biertje of een fles goldstrike
quote:Kokoro schreef op 20 augustus 2016 @ 20:02:

Word je lid van een studentenvereniging? Neem die lijst met een korrel zout. Zorg dat je alles bij je hebt, maar iets van goud hoeft niet perse iets van goud te zijn. Het is vrij te interpreteren. Vaak staan er ook onzindingen op zoals een kipkneuvel of een risperdoedel, maar wee je gebeente als je die niet bij je hebt . Ik zou never ever iets duurs meenemen op intro week. Ook geen sieraden want die mogen niet (bij ons iig).

Ik zou zeggen flesje goldstrike, maar alcohol mag ook niet .

Ja snap ik en daarom wil ik ook juist met iets aankomen waar een beetje humor in zit en niet met een saaie sjaal.

Wel een goed idee maar denk dat het door de begeleiding minder gewaardeerd wordt...
Een golden shower? Douchekop goud spuiten
quote:tutu87 schreef op 20 augustus 2016 @ 20:05:

Een biertje of een fles goldstrikeAlcohol mag meestal niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven