Napraattopic 64
vrijdag 29 juli 2016 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 20 augustus 2016 om 20:46
quote:ZombieQueen schreef op 20 augustus 2016 @ 20:27:
[...]
Ik begin er ook steeds meer moeite mee te krijgen. Van supriseparty zelf moeten betalen, naar niet mee op stap en vanuit daar is er nog een vreemdgaande ex met een vriendin uit de ploeg.
Ik weet het niet hoor...
Eens.
Maar het is zo gebaseerd op herkenbare groepsdynamiek dat het goed wegleest en zelfs toch echt gebeurd kan zijn (wellicht deels ofzo en maakt TO er nu een spannende versie van).
[...]
Ik begin er ook steeds meer moeite mee te krijgen. Van supriseparty zelf moeten betalen, naar niet mee op stap en vanuit daar is er nog een vreemdgaande ex met een vriendin uit de ploeg.
Ik weet het niet hoor...
Eens.
Maar het is zo gebaseerd op herkenbare groepsdynamiek dat het goed wegleest en zelfs toch echt gebeurd kan zijn (wellicht deels ofzo en maakt TO er nu een spannende versie van).
zaterdag 20 augustus 2016 om 21:09
ik heb t van dichtbij gezien in mijn vereniging. Bijna zo maar dan over een weekendje weg, en een rekening bij t uit eten gaan. 10 mensen die na een avond elkaar nooit meer aankeken en zelfs individueel naar huis, weg van t gedoe.
En als student mentor twee mentorkindjes op gesprek gehad die er ineens uit lagen en wat bleek, een van de twee had in de werkgroep gepraat het het object der affectie van de queen bee.
Dus.
T kan.
T ging wel erg snel.
En als student mentor twee mentorkindjes op gesprek gehad die er ineens uit lagen en wat bleek, een van de twee had in de werkgroep gepraat het het object der affectie van de queen bee.
Dus.
T kan.
T ging wel erg snel.
zaterdag 20 augustus 2016 om 21:13
quote:linjmh schreef op 20 augustus 2016 @ 21:09:
ik heb t van dichtbij gezien in mijn vereniging. Bijna zo maar dan over een weekendje weg, en een rekening bij t uit eten gaan. 10 mensen die na een avond elkaar nooit meer aankeken en zelfs individueel naar huis, weg van t gedoe.
Dus.
T kan.
T ging wel erg snel.Ik geloof ook wel dat het kan, hoor. Ik had zelf ook ooit van die gemene huisgenootjes die achter je rug om samen spannen. Maar ik vind dit verhaal gewoon te toevallig, hoe het zo mooi ontstaat uit reacties van anderen. Eigenlijk best knap.
Dus.
T kan.
T ging wel erg snel.Ik geloof ook wel dat het kan, hoor. Ik had zelf ook ooit van die gemene huisgenootjes die achter je rug om samen spannen. Maar ik vind dit verhaal gewoon te toevallig, hoe het zo mooi ontstaat uit reacties van anderen. Eigenlijk best knap.
zaterdag 20 augustus 2016 om 21:25
Toch kan het wel, ik heb ook hele toevallige dingen meegemaakt in mijn leven...nou...als ik in die periode hier op het forum had geschreven dan hadden jullie het vast niet geloofd.
Dan was het hele forum over me heen gevallen in ongeloof.
Helaas is mijn leven nu niet zo enerverend als toen en daarom lees ik graag mee.
Toeval bestaat! Wil ik er alleen maar mee zeggen.
Dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat jullie met jullie gevoel dit keer niet goed zitten, maar ja, sommige mensen maken op een bepaald moment in hun leven wel bizarre dingen mee en daar hoef je geen beroemdheid voor te zijn, of een bijzonder mens, maar je kunt het wel treffen.
Dan was het hele forum over me heen gevallen in ongeloof.
Helaas is mijn leven nu niet zo enerverend als toen en daarom lees ik graag mee.
Toeval bestaat! Wil ik er alleen maar mee zeggen.
Dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat jullie met jullie gevoel dit keer niet goed zitten, maar ja, sommige mensen maken op een bepaald moment in hun leven wel bizarre dingen mee en daar hoef je geen beroemdheid voor te zijn, of een bijzonder mens, maar je kunt het wel treffen.
zaterdag 20 augustus 2016 om 21:38
quote:sjansje schreef op 20 augustus 2016 @ 21:31:
Willen jullie svp ophouden met dat topic in twijfel te trekken?
Dadelijk komt de to niet meer terug, en ik wil zo graag het vervolg weten.
(Echt of nep, boeit me niet, ik kijk ook naar GTST)
Sorry. (Dat vervolg ben ik dan stiekem toch ook wel benieuwd naar.)
Ik probeerde het voorzichtig te brengen, maar er zijn er daar wel een paar die er echt enorm over vallen, zeg.
Willen jullie svp ophouden met dat topic in twijfel te trekken?
Dadelijk komt de to niet meer terug, en ik wil zo graag het vervolg weten.
(Echt of nep, boeit me niet, ik kijk ook naar GTST)
Ik probeerde het voorzichtig te brengen, maar er zijn er daar wel een paar die er echt enorm over vallen, zeg.
zaterdag 20 augustus 2016 om 22:01
quote:Bloes schreef op 20 augustus 2016 @ 21:38:
[...]
Ik betwijfel of dat TO zou tegenhouden hoor, zijn er wel meer die twijfelen.
Of het waar is? Geen idee. Zal ik ook nooit achterkomen en ik vind dat niet zo heel interessant. In elk geval was het een flinke afleiding van mijn niet altijd even smakelijke leerwerk.
[...]
Ik betwijfel of dat TO zou tegenhouden hoor, zijn er wel meer die twijfelen.
Of het waar is? Geen idee. Zal ik ook nooit achterkomen en ik vind dat niet zo heel interessant. In elk geval was het een flinke afleiding van mijn niet altijd even smakelijke leerwerk.
zaterdag 20 augustus 2016 om 22:11
zaterdag 20 augustus 2016 om 22:26
Bloes je hebt goed stuk geschreven in dat topic , het was ook mijn gedachte op t eind. Iets teveel toevalligheden. Men schrijft wat en hupsa daar kwam TO en het bleek zo te zijn.
Maar goed wat ook al geopperd werd is het nep dan hebben we mooi vertier gehad. Ik als hoogzwangere kan weinig meer behalve zitten op de bank , forum lezen en ijsjes eten
Dus dit soort topics zijn dan mooi vermaak om decdag door te komen. Is het wel echt dan vind ik het ook oprecht kut voor TO.
Maar goed wat ook al geopperd werd is het nep dan hebben we mooi vertier gehad. Ik als hoogzwangere kan weinig meer behalve zitten op de bank , forum lezen en ijsjes eten
Dus dit soort topics zijn dan mooi vermaak om decdag door te komen. Is het wel echt dan vind ik het ook oprecht kut voor TO.
zaterdag 20 augustus 2016 om 23:02
quote:SuperWijf schreef op 20 augustus 2016 @ 22:26:
Bloes je hebt goed stuk geschreven in dat topic , het was ook mijn gedachte op t eind. Iets teveel toevalligheden. Men schrijft wat en hupsa daar kwam TO en het bleek zo te zijn.
Dank.
Ja, en als het wel echt is, dan vind ik het ook echt rot voor haar. Dan hoop ik dat ze veel heeft aan alle mensen die in haar topic meeschrijven (en dat ze mijn reactie dan maar even negeert...). Maar mijn twijfel was te groot om mijn mond te houden.
Dank.
Ja, en als het wel echt is, dan vind ik het ook echt rot voor haar. Dan hoop ik dat ze veel heeft aan alle mensen die in haar topic meeschrijven (en dat ze mijn reactie dan maar even negeert...). Maar mijn twijfel was te groot om mijn mond te houden.
zaterdag 20 augustus 2016 om 23:03
quote:fashionvictim schreef op 20 augustus 2016 @ 22:11:
Ha, Leo, ik wil even lekker pochen dat ik volgens mij de allereerste was die diegene die jij bedoelt had herkend. Al in het eerste zelfgeopende topic waarin ze ineens de helft van d'r kinderen kwijt was en nog meer dingen had verdraaid zei ik al dat zij het was. Geloof het meteen, ik las al dat ik hevig achter de feiten aanhuppelde vanmorgen.
Ha, Leo, ik wil even lekker pochen dat ik volgens mij de allereerste was die diegene die jij bedoelt had herkend. Al in het eerste zelfgeopende topic waarin ze ineens de helft van d'r kinderen kwijt was en nog meer dingen had verdraaid zei ik al dat zij het was. Geloof het meteen, ik las al dat ik hevig achter de feiten aanhuppelde vanmorgen.
zaterdag 20 augustus 2016 om 23:06
quote:SuperWijf schreef op 20 augustus 2016 @ 22:26:
Dit dus. 100 procent
Beste vertier sinds tijden voor den zwangere medemensch.
Dit dus. 100 procent
Beste vertier sinds tijden voor den zwangere medemensch.