Napraattopic 64
vrijdag 29 juli 2016 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 20 augustus 2016 om 12:25
zaterdag 20 augustus 2016 om 16:36
zaterdag 20 augustus 2016 om 17:21
quote:chocolol schreef op 20 augustus 2016 @ 16:36:
Leuk stukje Puss.
Heeft iemand het topic gelezen over het vriendengroepje, waarvan er 1 vreemdging met ex? Misschien ligt het aan mij, maar ik vind wel dat in dat topic de lezers echt precies voorgeschoteld krijgen waardoor ze helemaal opgezweept raken. Is it just me?
Geloof er niks meer van.
Bij iedere update is er ook weer iets nieuws gebeurd. Zo om de halve dag.
Ineens gaat het niet meer over een misverstand cq een mislukt feestje maar nu zijn er ineens intriges die GTST niet zouden misstaan.
Leuk stukje Puss.
Heeft iemand het topic gelezen over het vriendengroepje, waarvan er 1 vreemdging met ex? Misschien ligt het aan mij, maar ik vind wel dat in dat topic de lezers echt precies voorgeschoteld krijgen waardoor ze helemaal opgezweept raken. Is it just me?
Geloof er niks meer van.
Bij iedere update is er ook weer iets nieuws gebeurd. Zo om de halve dag.
Ineens gaat het niet meer over een misverstand cq een mislukt feestje maar nu zijn er ineens intriges die GTST niet zouden misstaan.
zaterdag 20 augustus 2016 om 17:22
quote:chocolol schreef op 20 augustus 2016 @ 16:36:
Leuk stukje Puss.
Heeft iemand het topic gelezen over het vriendengroepje, waarvan er 1 vreemdging met ex? Misschien ligt het aan mij, maar ik vind wel dat in dat topic de lezers echt precies voorgeschoteld krijgen waardoor ze helemaal opgezweept raken. Is it just me?Kan goed. Ik heb helaas wel daadwerkelijk meerdere Truusen op veilige afstand gekend die daadwerkelijk zo idioot waren. Daardoor is de term 'Greppeldel' toen ook door ontstaan.
Leuk stukje Puss.
Heeft iemand het topic gelezen over het vriendengroepje, waarvan er 1 vreemdging met ex? Misschien ligt het aan mij, maar ik vind wel dat in dat topic de lezers echt precies voorgeschoteld krijgen waardoor ze helemaal opgezweept raken. Is it just me?Kan goed. Ik heb helaas wel daadwerkelijk meerdere Truusen op veilige afstand gekend die daadwerkelijk zo idioot waren. Daardoor is de term 'Greppeldel' toen ook door ontstaan.
zaterdag 20 augustus 2016 om 17:33
Zover ik begreep, is nog helemaal niet duidelijk of alle zes er iets van wisten/van vonden/weet ik het. Maar daar kan ik helemaal fout in zijn.
Ik vind het nog wel geloofwaardig, maar opnieuw: ik heb zulke rare figuren op afstand gekend en de meer interne groep wilde nog wel eens gaan struisvogelen of zich er buiten proberen te houden of wisten er pas later wat van.
Ik vind het nog wel geloofwaardig, maar opnieuw: ik heb zulke rare figuren op afstand gekend en de meer interne groep wilde nog wel eens gaan struisvogelen of zich er buiten proberen te houden of wisten er pas later wat van.
zaterdag 20 augustus 2016 om 17:42
quote:Marquise schreef op 20 augustus 2016 @ 17:33:
Zover ik begreep, is nog helemaal niet duidelijk of alle zes er iets van wisten/van vonden/weet ik het. Maar daar kan ik helemaal fout in zijn.
Zes vrouwen die na een terechte opmerking van TO (dacht dat ik verrast werd, snap het niet maar hier is het geld) állemaal nergens meer op reageren?
Niet één die ook de andere kant wil horen?
Niet één die apart terug reageert naar TO?
Niet één die nog maar iets van een reactie geeft?
Dat zijn dan wel hele rare vrouwen.
Kan ik me niet voorstellen dat er niet tenminste een is die reageert, zich dingen afvraagt, voor TO opkomt, kritisch is.
Nee, het gaat er echt niet meer in bij mij.
Zes vrouwen die na een terechte opmerking van TO (dacht dat ik verrast werd, snap het niet maar hier is het geld) állemaal nergens meer op reageren?
Niet één die ook de andere kant wil horen?
Niet één die apart terug reageert naar TO?
Niet één die nog maar iets van een reactie geeft?
Dat zijn dan wel hele rare vrouwen.
Kan ik me niet voorstellen dat er niet tenminste een is die reageert, zich dingen afvraagt, voor TO opkomt, kritisch is.
Nee, het gaat er echt niet meer in bij mij.
zaterdag 20 augustus 2016 om 18:02
Het gaat me niet om dat vreemdgaan.
Dat weet geloof ik niet iedereen in dat groepje. Of misschien niemand.
Het gaat me om dat feestje.
TO heeft volgens eigen zeggen heel beleefd gereageerd én betaald.
Ik geloof niet dat daar dan niemand op reageerde. In vrouwengroepjes zou zoiets juist hoog oplopen.
Dat weet geloof ik niet iedereen in dat groepje. Of misschien niemand.
Het gaat me om dat feestje.
TO heeft volgens eigen zeggen heel beleefd gereageerd én betaald.
Ik geloof niet dat daar dan niemand op reageerde. In vrouwengroepjes zou zoiets juist hoog oplopen.