Napraattopic 64

29-07-2016 17:13 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Bepaalde mensen hebben zo'n karakteristieke schrijfstijl dat het altijd weer naar boven komt, ook al proberen ze het bij een nieuwe nick te verbergen.
Slik die kikker!
Wie? Wat? Waar?

Namen en rugnummers graag. Ik kan geen hints.
quote:AllieBrosh schreef op 20 augustus 2016 @ 12:22:

Bepaalde mensen hebben zo'n karakteristieke schrijfstijl dat het altijd weer naar boven komt, ook al proberen ze het bij een nieuwe nick te verbergen.

Bij het zelfgeopende topic wist ik het zeker.

Ook in een bepaald dierentopic dacht ik het al.
Oh die. Ja, die is terug.
Ik kan tóch hints!
quote:Rhaegal schreef op 20 augustus 2016 @ 12:27:

Oh die. Ja, die is terug.Ik je PB-en....
Waarvoor eeuwig dank. Ik koester jouw pb's als waren het zeldzame parels.

Maar dat ja. Bijna onherkenbaar, op eigenlijk alle eerder besproken thema's na.

Leuk stukje Puss.

Heeft iemand het topic gelezen over het vriendengroepje, waarvan er 1 vreemdging met ex? Misschien ligt het aan mij, maar ik vind wel dat in dat topic de lezers echt precies voorgeschoteld krijgen waardoor ze helemaal opgezweept raken. Is it just me?
Chocolol ik heb dat gevoel ook. Maar het leest zo lekker weg dus mij hoor je niet klagen.
Die dingen gebeuren toch ook? (Topic niet gelezen)
quote:Rhaegal schreef op 20 augustus 2016 @ 12:17:

[...]

De spelling gaat ook van héél beroerd, naar gewoon prima. Van idioot domme uitspraken naar grammaticaal juiste ingewikkelde zinnen.Precies. Viel me tijdens het loepen ook op.
quote:Rhaegal schreef op 20 augustus 2016 @ 12:24:

Wie? Wat? Waar?

Namen en rugnummers graag. Ik kan geen hints. Nou het woord grapjas zou je best moeten kunnen snappen
Ik wil het ook weten.
PB.
Ik pleit voor een PB-groep
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
quote:chocolol schreef op 20 augustus 2016 @ 16:36:

Leuk stukje Puss.

Heeft iemand het topic gelezen over het vriendengroepje, waarvan er 1 vreemdging met ex? Misschien ligt het aan mij, maar ik vind wel dat in dat topic de lezers echt precies voorgeschoteld krijgen waardoor ze helemaal opgezweept raken. Is it just me?

Geloof er niks meer van.

Bij iedere update is er ook weer iets nieuws gebeurd. Zo om de halve dag.

Ineens gaat het niet meer over een misverstand cq een mislukt feestje maar nu zijn er ineens intriges die GTST niet zouden misstaan.
quote:chocolol schreef op 20 augustus 2016 @ 16:36:

Leuk stukje Puss.

Heeft iemand het topic gelezen over het vriendengroepje, waarvan er 1 vreemdging met ex? Misschien ligt het aan mij, maar ik vind wel dat in dat topic de lezers echt precies voorgeschoteld krijgen waardoor ze helemaal opgezweept raken. Is it just me?Kan goed. Ik heb helaas wel daadwerkelijk meerdere Truusen op veilige afstand gekend die daadwerkelijk zo idioot waren. Daardoor is de term 'Greppeldel' toen ook door ontstaan.
Nee, geloof ik niet.

Dat zés vriendinnen ineens allemaal op de hand zijn van een vriendin die vreemdging met de ex van een TO.

Een, misschien twee, soit.

Niet zes.
Zover ik begreep, is nog helemaal niet duidelijk of alle zes er iets van wisten/van vonden/weet ik het. Maar daar kan ik helemaal fout in zijn.

Ik vind het nog wel geloofwaardig, maar opnieuw: ik heb zulke rare figuren op afstand gekend en de meer interne groep wilde nog wel eens gaan struisvogelen of zich er buiten proberen te houden of wisten er pas later wat van.
Wie is weer terug?

Ik denk ook dat er iemand terug is, maar weet dus niet of het dezelfde is.

Mijn pb staat open.
quote:Marquise schreef op 20 augustus 2016 @ 17:33:

Zover ik begreep, is nog helemaal niet duidelijk of alle zes er iets van wisten/van vonden/weet ik het. Maar daar kan ik helemaal fout in zijn.

Ik vind het nog wel geloofwaardig, maar opnieuw: ik heb zulke rare figuren op afstand gekend en de meer interne groep wilde nog wel eens gaan struisvogelen of zich er buiten proberen te houden of wisten er pas later wat van.

Zes vrouwen die na een terechte opmerking van TO (dacht dat ik verrast werd, snap het niet maar hier is het geld) állemaal nergens meer op reageren?

Niet één die ook de andere kant wil horen?

Niet één die apart terug reageert naar TO?

Niet één die nog maar iets van een reactie geeft?

Dat zijn dan wel hele rare vrouwen.

Kan ik me niet voorstellen dat er niet tenminste een is die reageert, zich dingen afvraagt, voor TO opkomt, kritisch is.

Nee, het gaat er echt niet meer in bij mij.
Ik geloof er inmiddels ook geen hol meer van. Maar het is wel vermakelijke lectuur .
Mijn vriendinnen hielden ook hun mond.
Het gaat me niet om dat vreemdgaan.

Dat weet geloof ik niet iedereen in dat groepje. Of misschien niemand.

Het gaat me om dat feestje.

TO heeft volgens eigen zeggen heel beleefd gereageerd én betaald.

Ik geloof niet dat daar dan niemand op reageerde. In vrouwengroepjes zou zoiets juist hoog oplopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven