De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat heerlijk voor je dat Fenne heeft doorgeslapen. Maar zit je verlof er nu alweer op?

Dat gaat echt hard. Ties en Fenne zijn ook goed verwend zeg. Leuk dat Ties zo enthousiast was bij de sint. Wat heb je trouwens gave foto's op je hyves staan van de kids.

Brabbel, kaj ook al goed verwend zeg met de sint. En nu al weer helemaal klaar voor de kerststemming of ben je nog niet helemaal tevreden?

Hoe is verder met jullie? Gaat het drinken van Kaj al wat beter?

Nala, fijn dat het prikken in elk geval 1 x makkelijker gaat. Mooie actiefoto's heb jij op hyves staan!

Stiertje, fijn dat je nieuwe baan zo goed bevalt. Is toch altijd spannend zo'n overstap.

En hoe is het met Gerard Joling

kan me voorstellen dat je niet meer kon slapen. Wat knap van Milena dat ze als enige kindje niet hoefde te huilen. Meestal huilt dan iedereen.

Hoe was de sintviering gisteren?

DDDJ, Daphne nog lekker aan het spelen met de cadeaus? Is ze weer helemaal fit, omdat ze zo aan het kwakkelen was de laatste tijd.

Noa, Universe, Kayleigh en Amy hoe was de sintviering bij jullie?

Weet iemand al wat meer over/van Do? We hebben al zolang niks gehoord dat ik me een beetje zorgen ga maken.

Quintie, hoe is het met je? Wat zeiden ze op je werk en wat zei de ha?

Hier gaat het goed. Krampen bij Luke zijn wat minder geworden. Morgen naar de bedrijfsarts en verder eigenlijk geen nieuws.

Groetjes allemaal
Lekker 12-9, dat je ff kon uitslapen.

Hera, ben ook benieuwd naar Do. Ook al ff niets meer gehoord van d'r... Vaak is dat een slecht teken...

Quintie, hoe is 't 'ie? Hoe reageerde je werk?

Hier gaat het wel. Had gisteravond ff een dippie. Waren bij schoonouders met het hele gezin. (dus ook mijn 2 neefjes) En kreeg het ff te kwaad. Heb het nooit moeilijk als ik mijn neefjes zie, maar zo met het hele gezin bij elkaar vind ik altijd wel moeilijk. Mijn kind had daar ook rond kunnen kruipen. Dus ff tranen met tuiten staan janken. Normaal kan ik ze weg slikken. Maar dacht er 1 seconde aan en de tranen begonnen al te stromen. Leuk die hormonen....

Gelukkig heb ik er verder nog weinig last van. Alleen veel pukkels en hoofdpijn.

Vandaag wel lekker gewerkt. De kerstboom opgezet en alles versierd. Morgen daggie vrij, weer ff het huis soppen.
Up! Murning all!
Even snel.

Hoe is het vandaag met je Nala. Kan me voorstellen dat het af en toe confronterend is als je iedereen zo bij elkaar ziet.

Vanmorgen bij de arbo-arts geweest. Werk tot aan de kerstvakantie nog een halve ochtend. Na de kerstvakantie een hele ochtend als ib-er en als dat goed gaat uitbreiden na activiteiten in de klas.

Verder geen nieuws.....behalve dat het heel koud is en het hier sneeuwt.

Groetjes
Hoi meiden,

Het is allemaal anders gelopen dan ik dacht... ik ben gisterochtend gaan werken. Bewust een halve dag, om toch wat dingetjes te kunnen afronden. In de middag ben ik naar de huisarts gegaan en het hele verhaal gedaan. Zijn advies? Een gesprek aangaan met de leidinggevende en laten zien dat de werkdruk te hoog is. Dat heb ik sinds oktober al geprobeerd en het enige dat zij teruggeven is 'ga maar beter plannen en overwerken'. Volgens mijn huisarts ben ik niet overspannen maar zit ik er tegenaan. Hij wil ook dat ik met de bedrijfsarts ga praten en als het dan niet beter is geworden, kan ik me wel ziekmelden. Maar nu moet ik m'n goede wil tonen en me blijven inzetten. En dat is nou juist waar ik me niet zo goed meer toe kan zetten. Ik ben gewoon op, ik kan niet meer.

Ik had vanochtend vrijgenomen, al een tijdje geleden. We hadden namelijk een rondleiding en gesprek op een basisschool hier in de buurt. Word ik gewoon alsnog om 10:00 uur gebeld waar ik blijf.... tevens kreeg ik te horen dat mijn leidinggevende zich heeft ziekgemeld. Dat vind ik wel heel toevallig. Vanmiddag ga ik ook nog maar werken... ik denk niet dat ik me nu kan ziekmelden terwijl de huisarts mij adviseert om gewoon te gaan werken. Ik moet het maar even doorzetten maar ik vraag me af welke prijs ik daar straks voor moet betalen.

Sorry voor het ego verhaal weer...
Dikke kus Quintie.

Hera, nu gaat het wel weer. Heb af en toe zo'n dipje, maar vandaag gelukkig ff niet.

Merk wel dat ik erg kortaf ben, maja, hoort erbij.
He getver Quint. Wat ontzettend balen dat je huisarts niet inziet hoe zwaar jij er door heen zit. Als je je aan het advies van de huisarts wilt houden, dan denk ik dat het verstandig is er nog één gesprek aan te wijden. Daarin moet je duidelijk aangeven dat je het op deze manier gewoon niet trekt en dat dat niet jouw probleem is, maar die van je baas. En dat zij dus voor een oplossing moeten zorgen. Als hun oplossing nog altijd is dat jij maar harder moet werken, of zelfs meer, dan is dat dus geen oplossing en kan je alsnog besluiten jezelf ziek te melden. Dan heb je er alles aan gedaan om het tij te keren en dan is het jammer, maar helaas. Je moet nu keihard zijn, om op die manier voor jezelf op te komen. Als je nu niet voor jezelf opkomt, dan ga je er echt aan onder door en dat is niet de bedoeling, want je hebt nog een klein kruimeltje dat energie van je opsnoept. Allemaal natuurlijk hartstikke makkelijk gezegd van mij, want het is gewoon rete moeilijk. Ik vind het voor je spreken dat je gewoon naar je werk bent gegaan, petje af. Ik hoop dat je gauw in wat rustiger vaarwater terecht komt meiske

Alles werkt het allemaal ook niet echt mee. Had weer een afwijzing in de bus. En toen ik gisteren een sollicitatie nabelde, waar ik na anderhalve week nog geen ontvangstbevestiging van had gekregen, hoorde ik dat ze al gestart waren met de gesprekken. Met andere woorden, weer een afwijzing.

Ik kreeg net voor het weekend bericht van de ziektekostenverzekering. Vent heeft een renovatieplan aan gebit gehad, start april - eind november, en al die tijd heeft tandarts leuk gedeclareerd bij verzekering, maar wij krijgen lang niet alles vergoed. Of we even gauw het voorgeschoten bedrag van ¤ 800,= voor 14 december willen overmaken. Ik moet ¤ 800,= betalen aan die schijtverzekering en het kan niet in termijnen. M'n pap vertelde me dat het ook wijs was om het in ene keer te betalen omdat dit jaar het laatste jaar is dat je nog iets van de belasting af kan trekken. Dus ¤ 800,= floep zomaar foetsie. Nu had ik het wel, want ik krijg natuurlijk bak met centjes terug van die aanrijding, maar goed, die bak was bestemd voor een nieuwe auto. Dus dat autootje wordt weer 'ouder' dan in de planning lag.

Vanmorgen ingeschreven bij Randstad, want ja, ik moet toch wat. Maar parttime banen? Nee, geen één in het systeem.

Strakjes naar Luba. En dan maar een aantal anderen ook afbellen. Want in de kranten staat ook geen ruk.

Ik word er knap onrustig van.

Daarom heb ik net even lekker ¤ 50,= stuk geslagen bij Tuincentrum aan kerstspullen. Ok, logica van een vrouw (geen baan - geen geld en dan toch shoppen), maar het voelde enorm lekker. Er staan hier nu 2 prachtige kerststerren op tafel in 2 prachtige en enorm kitcherige gouden bloempotten. Zo. Daar wordt een mens weer rustiger van.

Ook voor Nala een hele dikke Ik kan me voorstellen dat het je allemaal op zulke momenten aanvliegt.

12-9, lekker een nachtje doorslapen!

Oeh, Brab, een kapotte droger. Zou ik ook niet zonder kunnen hoor. Wel weer een bom duiten natuurlijk. Getver.

Stiertje, wat goed om te horen dat je het zo lekker naar je zin hebt op je werk. Hoef je toch geen sorry voor te zeggen? Is alleen maar hartstikke mooi voor je!
Quintie, vervelend dat het allemaal zo gaat. Kan je niet een afspraak met bedrijfsarts plannen over wat je kan doen?

Hoef je niet ziek voor te zijn.

Nala, fijn dat je je vandaag weer wat beter voelt. Soms zijn dingen gewoon erg confronterend en samen met die hormonen wordt het je dan gewoon even teveel. Niet gek toch?

Hoop dat je binnenkort nog erg vaak in tranen bent om niets (mercireclame of zo :-) ) door de zwangerschapshormonen.

DDDJ, vervelend dat het allemaal niet zo wil lukken met solliciteren. Hadden ze bij de cwi nog wat?

Lekker shoppen doet mens goed.

Hera, pff vervelend dat het niet opschiet met je bekken. Gelukkig wel weer opbouwen al is het langzaam.

Doorslapen inderdaad lekker maar vannacht was het weer feest om 5 uur. Ze krijgt nu laatste voeding met de fles kan ik zien hoeveel ze drinkt. En gisteravond dronk ze fles niet leeg dus niet zo gek dat ze 's nachts komt. En ze is weer flink verkouden vooral aan het hoesten.

Ties is wel beetje in de war van het sintverhaal, vertelt leuk dat sint naar spanje is. Maar blijft volop sinterklaasliedjes zingen en is boos omdat de cd's, dvd's en boeken zijn opgeruimd. Kerstboomliedjes zijn wel leuk maar vooral maar even.

Fenne gaat morgen voor het eerst naar kdv
Even weer een berichtje van mij. Kom er maar amper aan toe om even achter de computer te zitten. Moet nog erg wennen aan het nieuwe leven! Het gaat allemaal wel goed hoor en ik geniet meestal van alles, maar kom nog even niet aan andere dingen toe.

Quint, wat een gezeur met je werk. Kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit, helemaal als je niet echt serieus genomen wordt. Maar snel met een bedrijfsarts om tafel en anders toch rust nemen hoor en even niet werken!

Nala, mooi dat je weer met een ivf poging kan beginnen, ik duim weer voor je!

Verder iedereen lekker sinterklaas gevierd dus! Hier was het ook geslaagd. Kayleigh vond het geweldig. Het was lekker druk met 3 peuters en een kleuter hier (en mijn ouders en broer en zusjes), maar wel gezellig. Sinterklaas is toch het leukst met kleine kinderen erbij! Alle kids zijn dan ook lekker verwend en kayleigh heeft nu nog niet met alles kunnen spelen, is ze nog niet aan toe gekomen, haha.

Detlev doet het ook goed, is een rustig en tevreden mannetje vooralsnog. Komt nog wel keurig elke 3 uur, vooral 's nachts is hij precies met de klok, dus ben wel een beetje moe nog, maar dat hoort erbij! En hij is er ook nog maar 2 week. Vandaag is kayleigh naar het kdv, dus even een rustiger dagje dan! Kayleigh moet ook weer wennen aan de nieuwe regelmaat. De afgelopen weken waren zo anders dan anders en deze week zijn we weer begonnen met de oude regels, om voor zover mogelijk weer een beetje rust bij haar te krijgen. Is ze ook weer aan toe.

Nou ik ga het eten vast voorbereiden, voor man en dochter er weer zijn en zoon weer wakker wordt! Tot snel maar weer!

Liefs Kay
Hoi,

Quint wat een gedoe zeg. Inderdaad, nog een keer je energie bij elkaar rapen en echt een gesprek met je leidinggevende aangaan (die nu ziek is, hmmm). Of/en de bedrijfsarts misschien? Of je een week ziek melden, niet zeggen wat er echt scheelt, maar griep ofzo zeggen, uitrusten en dan opnieuw bekijken wat je wil en/of je gesprekken aan kan gaan. Namelijk als je moe bent en zat van alles, dan is dat allemaal een stuk moeilijker. Maar misschien is dit wel een slecht advies hoor. Wat mij iig slecht lijkt, is doorwerken terwijl jij helemaal op bent en niet meer kunt.

DDDJ, had ik al gereageerd op je sint stuk? Leukleukleuk om te lezen!

Kay, hey leuk om van je te lezen. Ik ben wel benieuwd hoe het nu gaat met 2 kleintjes!

12-9 Spannend dat Fenne morgen naar het kdv gaat!

Hera, hoe gaat het nu met je bekken dan? Heb je nog veel last?

Nala soms is het ook gewoon niet leuk!

Gisteren een zware dag gewerkt. 30 rondvliegende onopgevoede onzelfstandige kleuters en 31 weken zwanger gaan niet zo goed samen heb ik ontdekt. Men wat een k*tkinderen warend at zeg. Zelfs een kindje wat naar me spuugde, men wat was ik kwaad zeg. Men, ik kwam thuis van Mileen ophalen en ik kon alleen nog maar op de bank zitten. Ben om 8 uur in bad gegaan en daaarna naar bed. Zo moe was ik.

Vandaag heerlijk dagje gewerkt met dezelfde klas als ik vorige week had. Wat een leuke groep, wat een leuke school. Ik heb duidelijk gezegd dat als ze me vaker nodig hebben, ze me zeker mogen bellen!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ik vind het wel echt even wennen hoor met 2 kindjes. Ineens weet ik ook weer wat wel lastig is aan een baby. Die kan je nog niet echt iets duidelijk maken en zo en andersom, haha. En met kayleigh heb ik zo'n routine en dat wordt nu ook steeds overhoop gegooid door meneer. Tja, daar zit nog niet echt een ritme in na 2 weken. Ach ik weet dat het steeds beter zal gaan en ik ook dit mannetje zal ebgrijpen. Ik word wel met de dag steeds verliefder op hem hoor. Het is echt een lekker ding! En ik vind kayleigh ineens zo groot zowel letterlijk als figuurlijk!

Blijf je dit jaar nog doorwerken? En je man gaat ie nog een keer lang weg? Of blijft hij nu thuis?

Nou nu ga ik echt met het eten aan de gang!

Liefs Kay
Hey!

Heb je eindelijk een beetje door hoe het werkt met een kind, krijg je er nog een kindje bij en is alles weer in de war . Eerlijk gezegd zie ik best op tegen die eerste maanden weer. Ik vond MIlena als baby moeilijk te begrijpen en ik ben bang dat dat nu weer zo zal zijn (de nieuwe baby dan he). Bovendien heb ik nu al een kind, die natuurlijk net zoveel aandacht nodig heeft als nu. Af en toe ben ik best bang dat ik niet aan zal kunnen ofzo. Ik ben niet zo'n thuiszitter en vind het moeilijk dat een baby mijn hele dag regeert. En stel dat deze baby weer zoveel huilt als MIlena deed. En men die nachtvoedingen, terwijl MIlena ook om 6.30/700 weer vrolijik staat te springen.

Ahum, maar goed. Ik gok maar op de natuurlijke verliefdheid zoals die uit jouw berichtje springt .

Ik werk volgende week nog en dan is het kerstvakantie. Na de kerstvakantie ben ik 34/35 weken, dan stop ik met werken. Eigenlijk voel ik me zo goed nu, dat ik best langer kan werken, maar misschien is het ook fijn om maar wel gewoon te stoppen en het dan in juni weer op te pakken. Man moet eigenljk in januari nog een week weg, maar gaat misschien proberen om dat af te zeggen. Ik reken maar nergens op, anders is eht zo'n domper als hij toch gaat.

Ben wel benieuwd wat jullie eten nu! Ik ga zo boerenkool maken
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Wat herken ik veel in je stukje Kayleigh. Hoe gaat het met jou?

Wel fijn dat het met Detlev zo goed gaat. Hoe vind Kayleigh haar broertje?

Frans, jemig wat kids zeg. Pfff een kleuter die spuugt naar de juf zo hé. Kan me voorstellen dat je helemaal kapot was.

Ik hoop dat je man in januari thuis mag blijven.

Ik heb nog aardig last van mijn bekken vooral met lopen en staan. En dat doe je toch veel in de klas. Maar goed het gaat vooruit en dat is het belangrijkste.

12-9 jammer dat Fenne vannacht om 5 uur wakker was. Ik hoop voor je dat het knopje snel omgaat en dat ze lekker door blijft slapen. Veel succes morgen met het wegbrengen van Fenne naar het kdv. Zit ze in dezelfde groep als Ties?

Quintie wat vervelend (zacht uitgedrukt) dat je ha niet echt mee werkt en dat je leiding gevende nu ook ziek is.

Probeer inderdaad nog een gesprek aan te gaan waar je echt duidelijk in aangeeft.

* misschien doe je dit al*

Maar vertel het op de horeca manier. Daar bedoel ik dus mee direct en duidelijk zonder gedoe erom heen.

Klinkt raar maar mensen in de horeca communiceren anders dan mensen buiten de horeca (mijn ervaring met mijn man en al zijn collega's ) daar werkt alleen de directe manier bij. Anders denken ze nog dat het meevalt.

Mmm ik hoop dat het duidelijk is. In elk geval een dikke en heel veel sterkte.

DDDJ, jemig wat een gedoe zeg met de verzekering. Wat een bedrag! Kan me voorstellen dat je er niet blij van werd.

Wij eten zo zalm met doperwtjes en aardappelen.

Fijne avond allemaal
Ik heb zuurkool stam[pot op het menu staan vanavond, met worst, ananas en blokjes kaas. De aardappels zijn geschild en alles staat klaar om aangezet te worden. Ik wacht nu nog even tot meneer wakker wordt!

En ik zag er ook wel tegenop om naar 2 kids te gaan. Bang dat ik kayleigh te kort doe en dat zij het niet leuk vindt enzo.

Maar goed we moeten allemaal even wennen aan de nieuwe situatie en uiteindelijk zal dat helemaal goedkomen. En volgens mij ben je met een 2e kindje sneller weer op pad. Met kayleigh was ik na 3 week pas voor het eerst buiten de deur. Nu heb ik vorige week nog de laatste cadeautjes ingeslagen met detlev! Nu was ik toen na een keizersnee ook wat minder mobiel natuurlijk! Maar inpakken in de auto en wegwezen gaat me nu makkelijker af dan toen!

Al lukte het me niet om vanmorgen kayl;eigh op tijd bij het kdv af te leveren. Alles ging op het laatst mis. Detlev nog een schone luier en toen besloot meneer om zijn piemeltje even goed te gebruiken en plaste zo over hem zelf, mij en de bank heen. Kayleigh was het wachten zat (want ik en detlev moesten schone kleren aan) en wilde perse een appel (geschild en in stukjes) en mijn kat besloot zijn ontbijt er op 3 verschillende plekker uit te kotsen. Dus dat kan een volgende keer alleen maar beter gaan, haha! Ze was overigens maar 3 kwartier later dan gepland, dus viel nog wel een beetje mee.

Ik hoop voor je dat vent niet weg hoeft, ik zal voor je duimen! En als je 35 week zwanger bent, voel je je misschien wat minder mobiel en is het wel lekker om lekker aan je verlof te beginnen!
Grappig hé dat je nu veel relaxter omgaat met dingen zoals weggaan.

Je hebt er wel een morgen opzitten zeg echt alles tegelijk.

Klinkt lekker jullie maaltijd!

Groetjes
Kay, fijn dat het zo goed met jullie gaat. Maar het is soms inderdaad even wennen met twee kids. Merk dat ik nu pas kan genieten als ik met ze allebei alleen thuis ben. In het begin vond ik het heerlijk om dagje alleen met Fenne te zijn of met z'n viertjes. Dagje met z'n drieen was voornamelijk overleven.

En soms nog, vanavond was ik alleen. Ties zat aan de erwtensoep, ik was pannenkoeken aan het bakken. Kijk heel even bij Fenne komt er een vloedgolf uit, en het bleef maar komen, kwam zelfs door haar neus naar buiten. Ze zat helemaal onder. Ties pannekoek gegeven, hond in de bench en Fenne boven snel gewassen en omgekleed. Gelukkig alles nog heel en netjes toen ik weer beneden kwam.

Frans, zo lekker stel, spugen. Volgende week op leuke school? En dan al verlof lekker hoor. Heb je al ergens zicht op een vaste baan?
Je hebt inderdaad soms van die avonden/dagen.

Hoe ging het vanmorgen met Fenne op het kdv?

Ga nu even een hapje eten...tot later
Hoi ladies

Kay zo te horen kan je je draai toch al aardig vinden met 2 kids! Zo klinkt het in ieder geval wel.

Hoe ging het met Fenne op de creche vandaag 12september? Of kan ik beter vragen hoe ging het met mama? Is jouw verlof alweer bijna ten einde?

Hera thanx voor je advies! Ik snap precies wat je bedoelt met de 'horeca manier'. Daar moest ik best aan wennen, vooral koks kunnen behoorlijk direct zijn. Heeft ook wel weer zo z'n voordelen natuurlijk.

Frans zometeen ben je best aan je verlof toe hoor, denk ik zo. Wat is het ook snel gegaan bij jou. Voelt dat voor jou ook zo? En dat spugen, men! Dat is nou echt een van de redenen dat ik het onderwijs niet in wilde, volgens mij had ik zo'n kind beetgepakt en door het raam naar buiten gesmeten in zo'n situatie!! Gisteren was ik helemaal kapot en laat thuis, dus we hebben eten laten bezorgen hier... spare ribs voor vriend, pasta voor mij en frietjes voor Jano. Vandaag ga ik een kapucijnerschotel maken met rijst.

DDDJ meid, het zit jou ook niet mee he? Wat een klojo's zeg, bij de zorgverzekering. En het solliciteren wil ook niet vlotten, bah. Het is wel een slechte tijd om te solliciteren hoor, bedrijven zitten allemaal met de jaarafsluitingen en moeten op het budget letten enzo, naast dat veel mensen vrij zijn de komende weken. Ik hoop echt dat je gauw tegen iets leuks aan loopt en dat zij ook inzien wat een topper jij bent! Je vroeg laatst nog om tips, door mijn dip heb ik je helemaal niet beantwoord, sorry! Maar wat mij altijd heeft geholpen is jezelf niet onderdanig opstellen. Dus niet dat jij hoopt dat ze jou willen aannemen, maar dat je een houding hebt dat zij blij mogen zijn dat jij daar wilt werken. Je moet ook kritisch kijken naar waar je komt en goede vragen stellen, dat laat een bedrijf ook zien dat je kritisch bent en nadenkt over waar je terecht komt. Interesse tonen is altijd goed. En ja, enigszins slijmen is nooit slecht, mits het 'too much' is natuurlijk. Het blijft moeilijk, want je moet ook weer jezelf blijven. Kortom, zelfverzekerd, kritisch en vriendelijk zijn... zoiets denk ik. Heb je daar wat aan?

Nala, dikke knuffel terug. Hoe is het met jou? Nog erg last van de hormonen?

Stier heerlijk toch, dat je nieuwe baan zo goed bevalt? Nooit sorry voor zeggen hoor, ik vind het alleen maar fijn voor jou!

Noa is er al een buikfoto gemaakt?
Ik wilde nog even dank je wel zeggen tegen jullie. Ik vind het zo fijn om hier te kunnen spuien en klagen en jullie komen met goede adviezen, heerlijk. Gisteren heb ik een halve dag gewerkt en hoewel het natuurlijk de gebruikelijke chaos was, viel het me mee. Vandaag ben ik lekker vrij en na morgen en vrijdag ben ik 5 dagen vrij. Dus volgende week alleen maar 2 dagen werken en de week erop ook, want dan is het alweer kerst. Ik denk dat ik daar maar doorheen moet worstelen, wat Frans zei is misschien ook wel waar, wat rust kan een hoop schelen. Ondertussen kijk ik net als DDDJ druk uit naar vacatures, maar er is gewoon niet veel te vinden nu. Ik voel me nu iets beter, maar zodra het weer misgaat zoals van de week en de druk weer hoger wordt, meld ik me alsnog ziek. Wat de huisarts ook zegt.

Vriend en ik hebben 2 basisscholen voor Jano bezocht en de ene sprong er zo uit, hartstikke leuk. Dus we gaan hem inschrijven, spannend hoor, weer zo'n nieuwe stap. Al duurt het nog 1,5 jaar voor hij daarheen gaat dan Hij ligt nu lekker te slapen dus ik kan even wasjes draaien en forummen. Pannetje soep staat te borrelen, dus ik ga lekker een kopje nemen. Over een week krijgen we de echo, dan ben ik 10 weken. Spannend hoor!
voor Quint.

Later meer!
Gelukkig begrijp je wat ik bedoel met de horeca manier. En koks zijn direct.....ben met een ex-kok getrouwd

Als ik hoorde hoe ze onderling met elkaar omgingen pffff.

Toen mijn man toendertijd in een "normaal" bedrijf begon heb ik hem ook vaak genoeg gewaarschuwd dat hij niet op de horeca manier moest reageren

Maar ben blij dat het vandaag al iets beter ging. December is altijd een gekkenhuis in de horeca en als er zoveel mensen stoppen werkt ook niet echt mee.

Wat leuk dat Jano al staat ingeschreven bij een basisschool. Wat voor soort school is het?

Wat gaat het hard hé.

Ga weer gauw verder met eten koken (vandaag is het mijn beurt hah)
Hi meiden..

Quint vind het super van je dat je bent gaan werken.. Ik zeg nu wel heel stoer dat je lekker aan jezelf moet denken, maar ik ben ook zo. Toch naar het werk gaan en bladiebla. Gewoon diehards zijn we hahaha Maar echt hoor denk aan jezelf meis.

Nala laat je tranen maar lekker lopen hoor meis, alle begrip voor. Staat je boom mooi ?

DDDj sjees ff 800 euries betalen, dat is zwaar klote. EN ik begrijp je zo hoor met het geld uitgeven, Ik heb zo`n gat, terwijl vriendlief dan zegt, mop ff 2 wkn rustig aan doen, maar ( mop) ik dus kan dat echt niet.

Droger viel opzich wel mee, 250 euries incl bezorgkstn. En de oude droger namen ze mee.

Hera wat heb je gekookt ? ik had een rollade gebraden en gehaktballetjes gemaakt, heerlijk op brood, !

Vrijdag gaan we met de familie een weekendje weg. Zo`n zin in. Alleen heeft nichtje van 3 een longontsteking, heeft vandaag antibiotica gehad en de dokter verwacht wel dat ze over 2 dgn koorts vrij is. Hoop het zo, zo sneu. Hebben er allemaal zo naar uitgekeken, Zouden eigenlijk in november gaan maar dat hadden we opgeschoven vanwege Kaj.

Morgen de grote ff geen cent te makke show. Denk dat ik wel een donatie ga doen. Vind het zo`n goede initiatief.

Vind alle doelen goed hoor, maar vind het zo goed dat eindelijk de mensen in Nederland geholpen worden.

Heeft iemand het gevolgd van Natasja en Rene Froger ?
Oja morgen komt de logopedist aan huis, hopelijk bereiken we er iets mee !
Helemaal eens Brab. Ik vind het ook super dat de mensen in Nederland hiermee geholpen worden. Al is al het leed over de grens natuurlijk ook in en in triest. Het verbaasde me echter dat er in Nederland zoveel mensen afhankelijk zijn van de voedselbank... Dus ja, heel goed om ook in eigen land te proberen het voor de mensen beter te krijgen.

Ik ben, in het kader van klein leed, al 3 kwartier bezig om de k*t kerstverlichting uit de knoop te krijgen. Ik ben bijna in staat om dit snoer met knoop en al in de kliko te donderen en morgen een nieuwe te gaan halen.
En spannend Brab, de logopediste aan huis! Ik hoop dat het wat oplevert voor jullie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven