Nog steeds verliefd op hem

10-12-2008 15:28 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ken hem al 8 jaar.Heb hem leren kennen met dansen.Toen ik hem zag was ik gelijk verliefd op hem.Toch kon ik hem toen niet uitstaan met zijn wilde gedrag en altijd bezig met de vrouwen.Toen ik hem beter leerde kennen vond ik hem best aardig en later konden we goed met elkaar opschieten.We gingen vaak samen naar dansavonden.Ik ging met hem mee omdat mijn man niet van dansen houd en zijn vrouw ook niet.Ze vonden het allebei geen probleem.Toch was ik toen al verliefd op hem maar liet niets merken omdat we getrouwd waren.Toch is het een keer uit de hand gelopen en ben ik met hem naar bed geweest.1 keer is dat gebeurd.Hij werd later verliefd op een ander en is toen bij zijn vrouw weggegaan en met die ander gaan samen wonen.Dat duurde maar 3 maanden.Ik had hem al die tijd niet gezien en dacht dat die verliefdheid wel over was.Maar toen ik hem weer tegen kwam waren mijn gevoelens er nog steeds.Hij vertelde mij dat hij mij niet kon vergeten en al die tijd verliefd op mij was maar niets met mij wilde omdat mijn huwelijk goed was en hij niet tussen mij en mijn man wilde komen.Ik wist dat niet.Ik had hem ook niets van mijn gevoelens verteld.Nu woont hij alweer een jaar op zich zelf en zijn we al een paar keer bij elkaar op de koffie geweest.Ik wil mijn huwelijk niet op het spel zetten.Maar die gevoelens zijn er en ik denk ook niet dat ze na 9 jaar nog zullen verdwijnen.Ik hou nog van mijn man en die wil ik ook niet kwijt.Ik hou dus van 2 mannen.Hoe nu verder.Ik wil ze allebei niet kwijt.
Als je echt zoveel van je man houdt, dan belazer je hem niet.

Als je liever met die ander samen leeft, dan moet je eerlijk zijn tegen je man.
Je kunt niet alles hebben leer ik mijn dochter van vier. Vrouwen van boven de 18 zouden dat al moeten weten.

Het is moeilijk maar een keuze maken is uiteindelijk makkelijker dan een verhouding met de een beginnen en dat voor de ander geheim houden. Of dat moet je niks kunnen schelen, dan maakt het niet uit en zou je de man waarop je verliefd bent tot je minnaar kunnen maken.

Allebei gaat echt heel lastig worden, vooral als je open kaart gaat spelen tegenover je man, hij zal jou waarschijnlijk ook niet willen verliezen.

Wat is het je waard allemaal? Vraag je dat eens af.
Kiezen. Niemand belazeren en open kaart spelen. Zou ik doen.

Of je geniet in stilte van de verliefdheid als je hem ziet zonder er verder iets mee te doen.
Is je relatie met je man wel helemaal goed, ben je echt gelukkig met je man? En heeft die andere man nog steeds dat wilde gedrag/bezig met andere vrouwen, of is hij daar in de loop der jaren wel in veranderd? Zolang verliefd zijn is ook niet niks. Bedenk je wat je met je man hebt en het gras lijkt altijd groener, hè.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven