uitgerekendmaart2017

05-08-2016 16:38 418 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, iedereen kan zelf zijn gegevens bij houden vanaf nu!

Wees vrij om de tabel bij te houden, en hem eventueel te veranderen

NaamLeeftijd (v/m)# KindjeUitgerekendBevallenGeslachtWomen7837/401e? maart 18 februariJongenRoosjetulp26/292e1 maart 24 februariJongenShirles27/291e9 maart 3 maartJongenSnoopy16301e5 maart 5 maartMeisjePurple_Eyes34/361e2 maart 11 maartMeisjeMoonV37/481e12 maart 14 maartMeisjeZonnigKleintje30/322e15 maart 15 maartMeisjeWhiterabitt2e10 maart 19 maartMeisjeFlipFlopper24/261e2 maartJongenNylenna35/321e3 maartMeisjeMissFlowerPower29/301e3 maart MeisjeMarzo1728/271e12 maartJongenBliss201425/281e12 maartMeisje

Chantal1988, Fleurop84, geen idee of jullie nog mee lezen en of schrijven, maar al een tijdje van jullie niks gehoord. Als je toch nog mee leest/schrijft zetten we jullie gewoon weer terug!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:22
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.86% gewijzigd
Hahaha Nylenna, dat is wel heel extreem! Ik heb zaterdagavond nog macdonalds op (omdat ik dacht dat ik daar zin in had, helaas dacht mijn lichaam daar toch anders over een half uurtje later..) ga me nu bijna schuldig voelen!

Ik herken het een beetje van mijn zus, die gaat op het moment richting de 42 weken en wordt ws morgen ingeleid. Maar als ik 1x het woord 'honger' noem is het gelijk: "niet te veel eten eh! Wel opletten hoor! Alleen maar groente/fruit tussendoor hoor".

Ik ben er van overtuigd dat het lichaam zelf wel aangeeft wat het nodig heeft. En denk dan maar zo: ik ken mensen die extreem ongezond hebben gegeten tijdens de zwangerschap en toch gezonde kindjes op de wereld hebben gezet. Dus die paar keer zondigen zullen dan vast geen problemen veroorzaken.
Ha ladies, ik heb vrijdag combinatietest.

Hier weinig klachten. Heb wel erg veel last van mijn stoelgang (wie er niet over wil lezen, stop dan hier :-)). Heb een enorme buik maar dat is vooral van het niet naar het toilet kunnen. Wie tips heeft heel graag :-). Gelukkig geen last van misselijkheid. Wel al 3.5 kilo aangekomen. Hoop niet dat ik dit tempo aanhoud qua kilo's...

Succes met alle echo's de komende dagen!
WHIEHOEEEEEEE

Alle uitslagen zijn goed! Nekplooi mooi 1.7mm en de kansen op afwijkingen zijn te verwaarlozen. Intens gelukkig!

Hopelijk lukt het me nu om te gaan genieten.

I'm so in love....
Mooii nieuws... Geniet ervan
Wat fijn Nylenna!! Geniet ervan

Heb jij meteen de uitslag van je bloed gekregen? Wij moeten alleen nog t bloed afwachten. ...

Whiterabbit... Ik ken t probleem . Roos vice laxo? Kiwi's 2 a 3 en dan zo nog heel veel fruit eten.. dat helpt bij mij redelijk.

S ochtend lauw water met citroen sap helpt ook . VK gaf laatst ook als tip verse sinaasappelsap met n scheutje olijfolie

Maar ik heb n paar weken geleden van de HA ook wat mocivolon gekregen.. paar dagen gebruikt.. en toen was t weer op orde. Ik eet nu veel fruit en drink veel water.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!!
Ohhh super Nylenna!

Ik heb last van misselijkheid als ik niet regelmatig eet, dus ik probeer de hele dag door wat te eten.

Vrijdag heb ik de combinatietest, ik ben er nu nog niet zenuwachtig voor. Ik ben dan bijna 12weken
Succes vrijdag marzo!!
Thanks flowerpower! Eet me inderdaad wezenloos aan de vezels :-). Hopelijk iets wat na het eerste trimester voorbij is!

Fijn weer een goede echo. Gefeliciteerd!!
Nekplooi meting was hier ook goed.. 1.8 mm

Nu nog even de bloeduitslag en afwachten.

Heb hartje ook gehoord..

Zoo mooi om te horen.. en baby lag er als fotomodel bij hahaha
Super Snoopy! Ik werd helemaal week toen ik het hartje hoorde...

Ik heb idd gelijk de uitslag van de bloedafname gekregen. Ik heb 5 augustus net voor mijn vakantie bloed geprikt, dus er zat ook bijna 2,5wk tussen.

De gegevens van de nekplooimeting werden ingevoerd bij de bloeduitslagen waardoor er een rapport uitkwam. Deze heb ik ook mee naar huis gekregen.

Whiterabbit: ik had ook vreselijke last van opstopping. Kon maar 1x per week... In de vakantie heb ik, naast veel fruit eten, iedere ochtend een kopje cappuccino gedronken. Binnen 5min kon ik dan naar de wc. Sindsdien drink ik dus 1kopje per dag. Het werkt voor mij in ieder geval Succes!
Goede berichten.

Ik heb volgende week dinsdag de combinatietest dus drie echo's vrij vlot na elkaar.

Darmproblemen en moeite met eten? 'S morgens een beetje yoghurt of kwark met lijnzaad. Kun je meer verdragen als ontbijt dan ook nog havermout erbij. Daarmee had ik geen klachten. Nu havermout en yoghurt op en iedere keet vergeten te kopen, jullie raden wel waar ik nu last van heb denk ik.
Jaaa helaas was de combinatie test via een andere instantie gegaan.. Het is wel vermoeiend om steeds te moeten wachten..

Maar goed. Ik hoop dat ik het voor het weekend hoor.. Dan kan ik pas echt genieten..

Weet ook niet of ik de 20 weken kan volhouden voor geslachtsbepaling. Misschien dat we met 15 weken al gaan kijken... hahaha

Kost ook maar 45 eur...
Ja wij moeten ook nog op de uitslag wachten....... Maar de nekplooi was gelukkig al goed.. nu alleen t bloed nog. Blijft dan toch spannend....

Fijn dat de echo bij jullie in ieder geval ook goed was Snoopy

De cappuccino ga ik ook eens proberen
Ik ben de ochtend gestart met koffie, lijnzaad warm water met citroen :-). Ga elke keer hoopvol naar het toilet haha.

Ik heb vrijdag nekplooi meting, ze hoopten dat ik dan zaterdag de volledige uitslag zou hebben. Anders wordt het pas dinsdag ivm post. Ach, zwanger zijn is vooral een grote proeve van geduld :-)
Hoi allemaal,

Hier wachten op de 20 weken echo september. Combinatietest was goed :-)

Stoelgang gaat ook wel redelijk goed. Probeer genoeg te bewegen. En verder via de huisarts medicijn opgehaald bij de apotheek.

( ik heb vaker last van stoelgang). Deze kan ik ook gebruiken tijdens de zwangerschap. Koffie is niks voor mij

Fijne zonnige dag!!
Hier was de combitest ook goed.

Verder weinig klachten behalve weinig trek in veel dingen die ik normaal wel lekker vind. Geen stoelgangproblemen, terwijl ik daar normaal wel eens last van kan hebben.

Fijn dat de uitslagen hier in dit topic tot nu toe goed zijn.
Hi meiden!

Fijn zeg, meerdere goede uitslagen van al die combinatie testen/echo's .. gefeliciteerd allen! hier ook vanochtend! Toch weer fijn en de kleine lekker zien te bewegen en hartje kunnen luisteren.

5 oktober de 20-weken echo, ook weer spannende echo, maar goed, wel fijn dat die echo er is!

Half/eind september gaan we weekje op vakantie en net daarvoor hebben we pret-echo voor geslachtsbepaling.. dan ben ik ruim 16 weken en hoop zoooo dat ze het kunnen zien! Laten we dan in envelop opschrijven en laat ik bij de bakker een taartje maken, die zij vullen met roze of blauw Dan kunnen we hem samen aansnijden op vakantie! Leek me wel zo leuk. Die spanning haha. Vorige keer wisten we het helemaal niet, dus nu kan ik los gaan

Balen van de stoelgang bij sommigen.. ik merk het ook wel ietsje meer nu, probeer ook genoeg vezels te nemen. Cappuccino is hier ook het proberen waard!

Whitereabbit, succes vrijdag!
Bloeduitslag hier ook toppie.. 1 op 5000..

Nu maandje wachten op geslachts echo...hihi

Yeahhh
Allemaal goede berichten hier zeg wat fijn.

@snoopy16 fijn dat je ook een goede combinatiest hebt.

Wachten duurt altijd lang zeg...hihihii

@roosjetulp Fijne vakantie alvast! Leuk idee van de taart :-)

@hier stoelgang gaat hier redelijk.
Inderdaad super fijn al die goede berichten!

Wij hebben 22 september weer een controle-afspraak staan. Geen echo helaas, wel hart-check en mama-check.

Daarna de 20w-afspraak plannen

Dmv de NUB heeft de VK al een voorspelling gedaan en weten we nu al voor 75% zeker wat het wordt. Het tegenovergestelde van wat ik dacht, dus ik moet mijn verwachtingen bijstellen haha.

Vind het allemaal nog steeds erg onwerkelijk.

Oh en hallooooooo.... ik ben de 12w voorbij, dus stop maar met die misselijkheid en het overgeven.... Daar ben ik toch wel erg klaar mee....
Wat fijn al die goede berichten!

Ik ben nu bijna 12 weken en ik merk dat ik deze week al iets meer energie heb. Wat is dat fijn zeg!

Nu maar hopen dat dit de komende weken zo blijft! Merken jullie ook vooruitgang?
Ik moet zeggen dat ik best geluk heb... alleen de eerste 4 weken kon ik mm bed niet uitkomen door hevige rugpijn. Wist toen ook nog niet dat ik zwanger was, de dokter dacht aan een spit.

Na de 4 weken alleen beetje snel vol gevoel. Maar ook dat is nu voorbij. Geen last van nare geurtjes en misselijkheid

Hoop dat zo door blijft gaan. Ben zondag 13 weken. Gaat wel hard opeens hoor.
Ik voel me wel beter, maar volgens mij komt dat nog steeds omdat ik ook rustiger aan ben gaan doen met werk. Heb me 2 dagen druk gemaakt en het is weer behoorlijk mis :(.

Maar ik ben ook nog geen 12 weken, dus het klopt ook wel. Vorige keer kon ik trouwens pas met 16 weken weer echt 'lekker' eten, het bouwde geleidelijk af. En met 20 weken was ik weer op gewicht.
Ik heb ook geluk, voel me een stuk energieker weer en misselijkheid (waar ik sowieso maar een beetje last van had) is helemaal weg. Val nog wel vroeg in slaap maar dat is te overzien.

Doen jullie nog iets aan sport/ zwangerschapsgym? Ik heb vorige zwangerschapschap mom in balance gedaan. Na de zwangerschap daar door gegaan en inmiddels doe ik de normale workouts. Als dat niet meer lukt ga ik weer naar de zwanger groep.

Straks nekplooi. Heb een goed gevoel maar merk dat ik toch een klein voorbehoud houd tot deze test weer achter de rug is.
@Whiterabitt. Succes met de nekplooimeting straks!

Ik heb vorige keer mamafit gedaan, onder begeleiding van een fysio. Dat ga ik nu weer doen zodra ik weer een beetje op de been ben.

Momenteel sport ik helemaal niet, geen energie en ik ga er van spugen :(. Mis het wel heel erg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven