Afwachten of smsen?
dinsdag 2 december 2008 om 09:35
3 weken geleden ontmoette ik een leuke jongen. we hadden dagelijks sms contact en we zijn een keer wat gaan drinken, naar de film geweest en we zijn een keer gaan lunchen. Afgelopen vrijdagavond kreeg ik nog weer lieve smsjes waar ik ook op gereageerd heb. Hij wilde me deze week ( vandaag ) mee uit eten nemen en naar de film gaan. Maar, na rijdagavond heb ik helemaal niets meer gehoord en hij heeft ook niet gereageerd op mijn sms die ik afgelopen zondagmiddag gestuurd heb.
Ik ga hem nu ook niet nóg een smsje sturen, want ik wil niet als een stalker overkomen.
Wat zal ik doen? Afwachten of toch smsen?
Ik ga hem nu ook niet nóg een smsje sturen, want ik wil niet als een stalker overkomen.
Wat zal ik doen? Afwachten of toch smsen?
donderdag 4 december 2008 om 20:50
donderdag 4 december 2008 om 21:03
quote:Heyjij schreef op 04 december 2008 @ 20:50:
goed van je dat je alles gewist hebt! hopelijk kom je niet in de verleiding om ja te zeggen als hij over een paar dagen weer smst met een of ander smoesje en je wéér uit vraagt. Ik zou niet eens
meer reageren als hij nog smst, dan is de hint wel duidelijk voor hem.Dat is ook mijn plan! Ik blijf sterk! Ik vind dat ik zelf wel wat beters kan krijgen.
goed van je dat je alles gewist hebt! hopelijk kom je niet in de verleiding om ja te zeggen als hij over een paar dagen weer smst met een of ander smoesje en je wéér uit vraagt. Ik zou niet eens
meer reageren als hij nog smst, dan is de hint wel duidelijk voor hem.Dat is ook mijn plan! Ik blijf sterk! Ik vind dat ik zelf wel wat beters kan krijgen.

donderdag 4 december 2008 om 21:35
Hé Chipper, zoals hem zijn er zovelen. Dat jij zegt ; ik blijf sterk verbaasd me een beetje. Het heeft meer te maken met eigenwaarde dan met sterkte/zwakte toch?
Voor sommige mannen is het een sport om te kijken of een vrouw nog reageert. Het stomme is dat de meeste vrouwen dat nog doen ook. Verwachtingen worden weer aangewakkert en het liedje begint overnieuw.
Bij mij werkte het wel goed tijdens momenten waarin ik me verveelde. Beetje terug smsen, beetje teasen, maar er verder niets mee doen. Leuk voor mijn ego, leuk voor het ego van de betreffende meneer.
Maar wanneer jij (uiteindelijk) een gelijkwaardige relatie wilt kun je het best beginnen met je met meer respect te laten behandelen.
(dit was voor als hij terug smst)
En komt het nog een keer voor dat jij "zit te wachten" op een afspraak die nog bevestigd moet worden. Lekker wat anders plannen, leuke dingen doen. Wachten kun je nog lang genoeg achter de geraniums in het verzorgingstehuis als je grijs en bejaard bent. Het is toch zeker heel graag of heel niet?
Voor sommige mannen is het een sport om te kijken of een vrouw nog reageert. Het stomme is dat de meeste vrouwen dat nog doen ook. Verwachtingen worden weer aangewakkert en het liedje begint overnieuw.
Bij mij werkte het wel goed tijdens momenten waarin ik me verveelde. Beetje terug smsen, beetje teasen, maar er verder niets mee doen. Leuk voor mijn ego, leuk voor het ego van de betreffende meneer.
Maar wanneer jij (uiteindelijk) een gelijkwaardige relatie wilt kun je het best beginnen met je met meer respect te laten behandelen.
(dit was voor als hij terug smst)
En komt het nog een keer voor dat jij "zit te wachten" op een afspraak die nog bevestigd moet worden. Lekker wat anders plannen, leuke dingen doen. Wachten kun je nog lang genoeg achter de geraniums in het verzorgingstehuis als je grijs en bejaard bent. Het is toch zeker heel graag of heel niet?
donderdag 4 december 2008 om 23:27
Misschien een beetje een overbodige vraag hoor, maar er is geen sprake geweest van miscommunicatie ofzo dankzij al dat gesms? Als hij smst om vandaag af te spreken en jij zegt alleen is goed, dat hij dan denkt dat jij er toch niet zoveel zin in hebt omdat er verder geen voorstel/plan uitrolt? Etc etc.
Niet dat ik wil zeggen dat het perse jouw fout is, want hij belt zelf ook niet. Maarja lijkt mij altijd zonde als er door zoiets knulligs dingen anders lopen/ ruzies ontstaan etc.
Niet dat ik wil zeggen dat het perse jouw fout is, want hij belt zelf ook niet. Maarja lijkt mij altijd zonde als er door zoiets knulligs dingen anders lopen/ ruzies ontstaan etc.
vrijdag 5 december 2008 om 09:44
@ Madhe : Je hebt gelijk, het is een kwestie van eigenwaarde. Toch blijft de verleiding groot om hem te blijven smsen, want onze eerste twee dates waren gewoon hartstikke leuk! Ik begrijp echt niet wat er mis is gegaan.
Waarschijnlijk kom ik er vanavond achter, want ik ga uit naar de club waar hij werkt...
@Plukvandepetteflet: Omdat hij tot laat in de avond werkt ( soms tot een uur of 10 ) zet ik altijd in de smsjes dat hij me maar moet laten weten hoe laat hij kan afspreken. Ik heb gelukkig vaste werktijden, dus ik ben flexibeler. ZO hebben we de eerste 2 dates ook afgesproken.
@Yayasister: smsen is idd zenuwslopend, maar ik ben nu eenmaal niet zo'n beller. Meestal werkt smsen voor mij perfect.
Waarschijnlijk kom ik er vanavond achter, want ik ga uit naar de club waar hij werkt...
@Plukvandepetteflet: Omdat hij tot laat in de avond werkt ( soms tot een uur of 10 ) zet ik altijd in de smsjes dat hij me maar moet laten weten hoe laat hij kan afspreken. Ik heb gelukkig vaste werktijden, dus ik ben flexibeler. ZO hebben we de eerste 2 dates ook afgesproken.
@Yayasister: smsen is idd zenuwslopend, maar ik ben nu eenmaal niet zo'n beller. Meestal werkt smsen voor mij perfect.
maandag 8 december 2008 om 12:04
Vrijdagavond kreeg ik om kwart voor 11 een sms. Hij bood zijn excuses aan voor het niet afspreken en had als excuus dat hij het heel druk heeft gehad de afgelopen week. Ik heb wel geantwoord, maar pas veel later.
Die avond ben ik wel naar de club gegaan waar hij werkt, want dat is mijn vaste stekje. Hij was er niet. Ik heb verder helemaal niets meer van hem gehoord.
Die avond ben ik wel naar de club gegaan waar hij werkt, want dat is mijn vaste stekje. Hij was er niet. Ik heb verder helemaal niets meer van hem gehoord.
woensdag 10 december 2008 om 17:44
woensdag 10 december 2008 om 18:28
quote:Chipper schreef op 10 december 2008 @ 17:44:
Wat moet ik doen?Misschien is het gewoon het verstandig om hem te bellen en eerlijk te zeggen wat je dwars zit. Dat je het gevoel hebt dat je aan het lijntje wordt gehouden en je daar eigenlijk niet zo'n zin in hebt. Als hij het goed doet, haalt hij je over en gaan jullie alsnog op date
Wat moet ik doen?Misschien is het gewoon het verstandig om hem te bellen en eerlijk te zeggen wat je dwars zit. Dat je het gevoel hebt dat je aan het lijntje wordt gehouden en je daar eigenlijk niet zo'n zin in hebt. Als hij het goed doet, haalt hij je over en gaan jullie alsnog op date
woensdag 10 december 2008 om 18:49
quote:yoyo2 schreef op 10 december 2008 @ 18:28:
[...]
Misschien is het gewoon het verstandig om hem te bellen en eerlijk te zeggen wat je dwars zit. Dat je het gevoel hebt dat je aan het lijntje wordt gehouden en je daar eigenlijk niet zo'n zin in hebt. Als hij het goed doet, haalt hij je over en gaan jullie alsnog op date Heel goed plan!!
[...]
Misschien is het gewoon het verstandig om hem te bellen en eerlijk te zeggen wat je dwars zit. Dat je het gevoel hebt dat je aan het lijntje wordt gehouden en je daar eigenlijk niet zo'n zin in hebt. Als hij het goed doet, haalt hij je over en gaan jullie alsnog op date Heel goed plan!!
woensdag 24 december 2008 om 17:10
Heb ik ook op het moment hahaha....Ik heb een keer gedate met een gozer een jaar geleden. Was op zich wel heel gezellig maar ik schreeuw het niet van de daken (Vonken) Het is een goeduitziende jongen maar meer ook niet eigenlijk. Afijn nu een jaar later ( zo rond de decembermaanden) Begon hij me uit het niets vet veel te smsen...Ik terug antwoorden niet met de intentie een relatie of date ofzo hoor, maar hij wel kennelijk. Paar weken na het gsms besloten naar de bios te gaan..Nu we de tweede date gehad hebben smst hij opeens veel minder enzo...En dat was ook zo na de eerste date..Beetje vaag allemaal. Nja als er nu weer een vet lange periode tussen zit enzo reageer ik helemaal niet meer idd haha