zus overleden.

13-12-2025 04:11 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
vanavond kwam ik thuis tegen acht uur en zet koffie. Als de koffie klaar is breng ik mijn zus zoals elke avond een kop met een boterkoek deze keer. Ze zit raar bij haar tafel en ik denk nog dat het een geintje is en zeg nog: hey, doe niet zo gek jij. Ik raak haar aan en koud en dus overleden.

Om vier uur was ik er nog en toen nog niks aan de hand.

112 gebeld en ambulances en dus ook een arts die een formulier in ging vullen dat ze dood is.

Ze ligt nu wel op de bank. Monuta ook gebeld en die komt morgenvroeg om alles door te nemen.

Mijn zus is gewoon dood. Ik snap er even niks van.

Ik zit hier te typen terwijl mijn zus 30 meter verderop ligt en dood is.
Jeetje Samar wat vreselijk. Gecondoleerd. Ben je alleen? Kun je familie of vrienden bellen om bij je te zijn?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
We wonen samen omdat zij ms heeft en heel ziek was en niet naar een verpleeghuis wilde. Ik wacht tot morgen omdat ik niet weet hoe laat monuta komt en ze hier niet meer is want dat is niet goed.
:(

Ik heb er geen woorden voor. Sterkte :rose:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Ach Samar, wat vreselijk. En heftig om haar te vinden.
Gecondoleerd.
Jeetje samar…

Gedondoleerd met dit verschrikkelijke verlies.

Wat ben jij een fantastische zus voor haar geweest door samen met haar te wonen en voor haar te zorgen. Respect voor jou :heart:
Ach lieve vrouw wat een schok!
Gecondoleerd met het verlies van je zus.

Heb je ondertussen iemand kunnen bellen?
Ik hoop dat er iemand naarn je toe kan komen zodat je niet alleen hoeft te zijn nu.

Er komt zoveel op je af.
Goed dat je hier van je af schreef!!!

Heel veel sterkte!! :hug:
Hoi Samar, wat heftig..ik hoop dat er straks mensen bij je kunnen zijn..Dit is ook nog niet te bevatten. veel sterkte

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven