na half jaar achter vreemdgaan gekomen

10-12-2008 17:48 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet niet zo goed wat ik moet doen...

Een half jaar gelden heeft m`n (ex)vriend mij harteloos aan de kant gezet na een relatie van 1,5 jaar terwijl we aan het bieden waren op een huis om samen te gaan wonen. Hij hield zoveel van me, wilde zijn leven met mij delen, blabla...

Vroeg hem nog of hij ander had, maar dat was niet zo...hij had tijd voor zichzelf nodig, tijdens dit half uur durende gesprek was hij kil,toonde absoluut geen interesse meer

Het hartelozewas dat hij mij daarna compleet negeerde, nam z`n tel niet op, drukte me weg, niet reageren op een brief etc..heb hem nooit meer gesproken. 3 weken later had hij een nieuwe vriendin, hij woont nu al samen met vriendin nummer 2 sinds mij.

Maandenlang ben ik verdrietig geweest, gedacht dat alles aan mij lag.

Nu ben ik een half jaar na dato achter gekomen (had natuurlijk wel vermoedens, maar geen bewijs) via een vriend dat hij tijdens onze relatie wel degelijk vreemd is geweest.

Nu pas...een half jaar later ben ik boos!! voel me in de maling genomen en belogen.

Vraag mij nu af of ik hem alsnog moet laten weten dat ik het weet..

Vind het nl ook nogal frustrerend dat hij nu denkt er makkelijk vanaf gekomen te zijn (zo van; "die muts had lekker niets door")

Maar aan de andere kant voel ik mijzelf al zo een "stalker"

omdat hij nooit ergens op heeft gereageerd (in totaal 1 brief, 2 sms-jes, 3 telefoontjes van mijn kant). en hij woont alweer met iemand anders..

Wat zouden jullie doen? Baal namelijk goed!! eerst maanden verdriet en zelf-twijfel nu frustratie en woede!!
Ik denk eerlijk gezegd niet dat je er iets mee opschiet om nu nog contact met hem te zoeken. Hoe moeilijk het ook is, gun hem die aandacht niet. Schrijf een brief en vertel daarin wat voor klootzak het wel niet is en verbrand die ritueel met een lelijke foto van hem. Hij is het niet waard om de confrontatie alsnog met hem aan te gaan.

Sterkte meid!

Er komt een dag dat je hem vergeten bent..
Je moet je misschien afvragen wat je er nu echt mee opschiet om hem te laten weten dat je het weet.

Word je daar zelf beter van?

Ik begrijp je gevoel heel goed maar hij is met iemand anders een nieuw leven begonnen dus wat moet hij met de informatie dat jij het weet.

Pak je eigen leven weer op en laat het rusten.
ik zou hem niet meer contacteren, dat heeft geen zin.

daarbij heb je zo te lezen al 4 fases van rouw doorgemaakt.

(ontkenning, woede, onderhandelen en depressie, niet noodzakelijk in die volgorde)

je hoeft alleen de 5e nog: aanvaarding.

de beste wraak is, dat het goed met je gaat!
Parels, zwijnen etc. Ik denk echt dat hij niet bezig is in termen van wel of niet ergens mee weg zijn gekomen. Het boeide hem toen niet, en nog steeds niet. En het gaat hem nooit boeien ook.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik zou niks laten weten.. Hij gaat toch niet reageren.

Sterkte meis...
Tot zover Suup en Cherry Relatie Adviesburo
quote:Very Cherry schreef op 10 december 2008 @ 17:54:

Tot zover Suup en Cherry Relatie Adviesburo Wij zijn goehoed een gouden team wij met z'n tweeën..
Ons motto; de relatie met tarzan jezelf is de beste relatie
Laat hem lekker in zijn sop gaar koken...

Hij heeft zijn signatuur reeds afgegeven over wat voor type man hij in werkelijkheid is. Daar wil je toch niets meer mee te maken hebben? Ik begrijp heel goed dat jij hem nu het allerliefst de huid vol zou willen schelden of zijn kop van zijn romp wil trekken. Maar in dit soort acties gaat nu alleen maar heel veel negatieve energie zitten. Hou de eer aan jezelf en buig die negatieve energie om in iets positiefs. Ga hardlopen, kickboksen, whatever.

Maar laat hem voor wat hij is. Schrijf eventueel alles op wat je nu voelt en tegen hem zou willen zeggen. Puur om het van je af te schrijven, maar doe er verder niets mee. Lees dan over een aantal maanden, deze aantekeningen nog eens door. Wedden dat het je dan veel minder doet? ...
quote:Very Cherry schreef op 10 december 2008 @ 17:59:

Ons motto; de relatie met tarzan jezelf is de beste relatie My sentiments exactly!
Lekker verder leven!
Alleen als je denkt zelf een beter gevoel eraan over te houden (en dat je dit dus ook zeker weet, ongeacht dat hij waarschijnlijk weer niet reageert) moet je hem dat laten weten. Anders: laat hem maar lekker vriendin 2 na jou belazeren en ongelukkig worden.. LEKKER PULLAH!! :P
hoi!

Ik kan me voorstellen dat je je alsnog enorm belazerd voelt, en boos bent. Maar weet je, wat men voor mij ook al zei, het zal hem een biet zijn dat jij het weet en dat je boos bent. Dus wees verstandig en stop al die energie die je nu in boosheid stopt, in positieve dingen voor jezelf. De zoetste "wraak" is dat het straks super met jou gaat. Wat hij jou heeft geflikt, zal hij ongetwijfeld ook de andere dame mogelijk flikken met als gevolg dat hij weer alleen is. Dus zorg dat JIJ gelukkig wordt ( ik weet dat is makkelijker gezegd dan gedaan) en kom je hem dan tegen, dan kun jij met je neus in de lucht hem voorbij lopen.

Het is idd denk ik een goed idee, alle ellende van je af te schrijven , en het dan in een envelop of doos te doen dat je het letterlijk afsluit. Zoek iets positiefs op waar je je energie in kan stoppen, dan zul je zien dan voel je je gauw al weer beter.

Maar sterkte hiermee, want het is en blijft pijnlijk om achter zoiets te komen.
Laat die loser doodvallen.

Gun hem geen blik meer, wanneer je hem ooit nog eens tegenkomt.

Word gelukkig met een man die jou wèl verdient.
Dank jullie voor de reacties!! doet me goed!

Was heel erg aan het twijfelen wat ik moet doen, aan de ene kant wil ik hem de lol niet gunnen dat ik nog met hem bezig ben, aan de andere kant wilde ik hem ook laten weten dat hij alsnog "betrapt" is..

Ga het inderdaad opschrijven, en na een paar maanden teruglezen.

Heb eigenlijk medelijden met z`n huidige vriendin met wie hij al na een maand samenwoont...denk dat haar hetzelfde lot staat te wachten als ik als zij eenmaal iets van hem gaat verwachten zoals ik deed....bij een vorige relatie was hij ook vreemd geweest, had hij me verteld (maar dat zou hij mij nooit aandoen...hij hield zoveel van mij..blabla...)

Thanks dames!!!!!
Ik zou zeker geen contact met hem opnemen of laten weten dat jij het weet. Hij reageert toch niet en dat zal jou alleen maar meer frustreren.
Het is alsof ik mijn eigen verhaal lees!! In het kort: 4 jaar relatie, zouden voor de zomer gaan samenwonen, hij had een baan aangenomen bij mij in de buurt omdat dat makkelijker was ivm reistijd, met de pil gestopt vanwege een kinderwens. Toen puntje bij paaltje kwam haakte hij af; moest aan zichzelf werken, wist het allemaal niet meer, enz. Met goede moed op vakantie gegaan, nog geen dag na terugkomst was hij weg, geen contact meer mee te krijgen, alsof hij van de aardbodem was verdwenen. Na 5 dagen kwam ik erachter (via Hyves...) dat hij al met iemand anders was. Later kwam ik er achter dat dit al maanden speelde. Nu, 4 maanden later woont al een tijd samen met haar. En totop de dag van vandaag geen uitleg, helemaal niks gehad. Hij heeft mij aan alle kanten geblokkeerd; telefoon, mail, sms, enz. Reageerde nergens op. Ik was ook zo boos en eiste uitleg, kon niet begrijpen waarom. waarom samenwonen terwijl je alleen een ander had, was dan eerder gestopt, enz. enz. Ik heb verschrikkelijke moeilijke maanden gehad, waarin ik verzoop in woede, verdriet en onmacht. Daarnaast een soort rouwproces waar ik door moet. Nu gaat het beetje bij beetje beter. Ik verwacht niks meer van hem en zou het ook niet willen want het maakt mij weer van slag en dat wil ik niet. Maar dat kost veel moeite. Dus ik snap heel goed waar je door heen moet! En het is zo moeilijk en frustrerend. Maar blijkbaar durven dit soort mannen de confrontatie niet aan en gaan alles uit weg. Daarnaast kunnen ze gewoon alles aan de kant zetten, vergeten, en door gaan met een ander, alsof je nooit hebt bestaan. Hij is het niet waard want hij gaat op deze manier met jou om. en ooit krijgt hij het nog wel te voelen, maar dan bij jij verder gegaan met je leven, want succes is de beste wraak! Maar ja, het is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan. Veel sterkte!!
Je kunt het ook zo bekijken: hij heeft je op het moment dat hij het uitmaakte niet nog meer pijn willen doen door te zeggen dat hij ook nog eens vreemd is gegaan.

Had hij dat wel gedaan, dan was je nog meer stuk geweest een half jaar terug, vermoed ik.

Ik zie het vaak als een rotstreek, als je iemand vertelt vreemd gegaan te zijn, je probeert je eigen rotgevoel daarmee op de ander af te schuiven. En wat had het voor zin? Hij wilde het toch al uitmaken. Vind het dus ergens goed van hem dat hij het niet heeft gezegd toentertijd, hij beeindigde de relatie.

Dus wellicht is het beter zo, nu je het al voor een groot deel hebt afgerond.

Ik zou het zo laten, wat heeft het voor zin? Gewoon vooruit kijken.
@TO, de beste wraak is gelukkig worden met iemand die jou wel waard is! Deze slappe zak is dat zeker niet!

@Micnick, meid wat een verhaal! Wat knap van je dat het een beetje beter met je gaat. Onwaarschijnlijk hoe iemand na 4 jaar zoiets kan doen.

Sterkte!
quote:Annepanne1 schreef op 10 december 2008 @ 19:02:

Je kunt het ook zo bekijken: hij heeft je op het moment dat hij het uitmaakte niet nog meer pijn willen doen door te zeggen dat hij ook nog eens vreemd is gegaan.

Had hij dat wel gedaan, dan was je nog meer stuk geweest een half jaar terug, vermoed ik.

Ik zie het vaak als een rotstreek, als je iemand vertelt vreemd gegaan te zijn, je probeert je eigen rotgevoel daarmee op de ander af te schuiven. En wat had het voor zin? Hij wilde het toch al uitmaken. Vind het dus ergens goed van hem dat hij het niet heeft gezegd toentertijd, hij beeindigde de relatie.

Dus wellicht is het beter zo, nu je het al voor een groot deel hebt afgerond.

Ik zou het zo laten, wat heeft het voor zin? Gewoon vooruit kijken.

Kom nou...tis gewoon een laffe lul.....

@TO...ik begrijp je frustratie aan alle kanten, maar laat het gaan...boontje zal om zijn loontje komen..echt waar...
Jeetje!!! Dit is echt bijna hetzelfde verhaal! Ben blij dat ik hier m`n hart heb gelucht!! Wij kwamen vlak voor de breakup en het negeer-verhaal net terug uit thailand samen!! Goh, zeg...praten we over dezelfde?? hihi!

Ja, inderdaad maanden van verdriet en onmacht! kan me zo indenken hoe jij je hebt gevoeld, ik had/heb hetzelfde...

Het was alsof ik niet meer bestond, ik was toch zijn schatje??

Dat negeren...vreselijk!! maanden in een waas geleefd...

Nu gaat het gelukkig beter, maar de frustratie blijft.

Moeilijk is het...wij in zak en as, zij leven er vrolijk op los...

Hoop dat het met jou ook beter gaat ondertussen??
heeyz

ik kwam na 4 jaar relatie er ook achter dat mijn vriend ( inmiddels allang ex :D ) een half jaar een ander had hij ging duz met mij en dat meisje waarom dat weet ik nogsteeds niet maar toen ik erachter kwam was hetmeteen over ik weet duz precies hoe je je voelt ook ik had en heb nog steeds t idee dat ik hem terug wil pakken en bedenk vanalles om hem ergens ook mee te kwetsen op zn moment ben je erg fantasierijk (wat je misschien ookwel herkent haha) maar dan bedenk ik wat hij heeft gedaan totaal geen respect en dat betekend wat ik ook verzin om hem te kwetsen t zal hem nix doen aangezien hij me zo behandeld heeft duz ga vooral door met plannen bedenken want dat is erg bevredigend en denk verder zak toch in de stront want hij is het inderdaad niet waard veel succes hopelijk heb je er wat aan :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven