Het stamcafé XX
donderdag 25 augustus 2016 om 20:51
quote:Eleonora-1 schreef op 25 augustus 2016 @ 20:50:
[...]
'Vanderpump Rules'.
Een spinn off van The Beverly Hills Housewives.
Het is echt erg.
Fijn.
Voor zo'n dag als vandaag.Ja, heerlijk toch van dat soort programma's. Dat je een beetje jaloers wordt omdat die dames zoveel geld hebben, maar je tegelijkertijd ook ergert omdat ze zo dom en oppervlakkig zijn.
[...]
'Vanderpump Rules'.
Een spinn off van The Beverly Hills Housewives.
Het is echt erg.
Fijn.
Voor zo'n dag als vandaag.Ja, heerlijk toch van dat soort programma's. Dat je een beetje jaloers wordt omdat die dames zoveel geld hebben, maar je tegelijkertijd ook ergert omdat ze zo dom en oppervlakkig zijn.
donderdag 25 augustus 2016 om 20:52
quote:Phaedra_ schreef op 25 augustus 2016 @ 20:51:
[...]
Dat heb ik wel even gedacht.Nou ja, ook al komt het geluid van buiten je hoofd, het hele proces van horen speelt zich letterlijk tussen je oren af. Dus heb ik sowieso gelijk.
[...]
Dat heb ik wel even gedacht.Nou ja, ook al komt het geluid van buiten je hoofd, het hele proces van horen speelt zich letterlijk tussen je oren af. Dus heb ik sowieso gelijk.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 25 augustus 2016 om 20:55
quote:Solomio schreef op 25 augustus 2016 @ 20:52:
[...]
Nou ja, ook al komt het geluid van buiten je hoofd, het hele proces van horen speelt zich letterlijk tussen je oren af. Dus heb ik sowieso gelijk.Een oude filosofische vraag is dan ook of geluid wel geluid is als het door niemand gehoord wordt........
[...]
Nou ja, ook al komt het geluid van buiten je hoofd, het hele proces van horen speelt zich letterlijk tussen je oren af. Dus heb ik sowieso gelijk.Een oude filosofische vraag is dan ook of geluid wel geluid is als het door niemand gehoord wordt........
Oh dear, how sad, never mind.
donderdag 25 augustus 2016 om 20:55
Ik hou ook van thrillers/detectives, die lees ik voor ontspanning, maar eigenlijk verder bijna nooit non-fictie. Maar de laatste tijd kan ik me ook niet zo goed concentreren.
Nu lees ik een boek van Faye Kellerman, dat is best fijn om te lezen. Duende, ken je haar? Misschien vind jij dat ook wel leuk, al is het niet zo gruwelijk als Karin Slaughter.
Nu lees ik een boek van Faye Kellerman, dat is best fijn om te lezen. Duende, ken je haar? Misschien vind jij dat ook wel leuk, al is het niet zo gruwelijk als Karin Slaughter.
donderdag 25 augustus 2016 om 20:58
quote:Woll_Stone schreef op 25 augustus 2016 @ 20:51:
[...]
Ja, heerlijk toch van dat soort programma's. Dat je een beetje jaloers wordt omdat die dames zoveel geld hebben, maar je tegelijkertijd ook ergert omdat ze zo dom en oppervlakkig zijn.
Dit gaat over het personeel van een restaurant van Lisa Vanderpump.
Die zijn dus ook vrij arm maar ze zijn net zo hysterisch als hun rijke baas en klanten.
[...]
Ja, heerlijk toch van dat soort programma's. Dat je een beetje jaloers wordt omdat die dames zoveel geld hebben, maar je tegelijkertijd ook ergert omdat ze zo dom en oppervlakkig zijn.
Dit gaat over het personeel van een restaurant van Lisa Vanderpump.
Die zijn dus ook vrij arm maar ze zijn net zo hysterisch als hun rijke baas en klanten.