Het stamcafé XX

12-08-2016 14:45 3026 berichten
Joehoe, welkom op de camping in Spanje!

Het is bloedheet, dus kleren uit en het zwembad in!

Have fun, maak pret en wees lief voor elkaar.

X

LV, Star, Yas en Leo

Alle reacties Link kopieren
quote:Woll_Stone schreef op 25 augustus 2016 @ 20:56:

[...]

Ik vind dat zo'n belachelijke vraag. Een beetje zoals zeggen dat de aarde het middelpunt van alles is.Ik vind 'm ook stom, want volgens mij is geluid een natuurkundig verschijnsel dat niet verandert door het feit dat iemands oren die golven oppikken. Maar schijnbaar zijn er mensen die verder serieus te nemen zijn, die er anders over denken.....
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Eleonora-1 schreef op 25 augustus 2016 @ 20:58:

[...]

Dit gaat over het personeel van een restaurant van Lisa Vanderpump.

Die zijn dus ook vrij arm maar ze zijn net zo hysterisch als hun rijke baas en klanten.Van die doorgedraaide Amerikanen. Dan ben ik toch wel blij dat ik in Nederland woon en zoiets alleen hoef te zien op tv.
quote:Hayek schreef op 25 augustus 2016 @ 20:59:

[...]

Ik vind 'm ook stom, want volgens mij is geluid een natuurkundig verschijnsel dat niet verandert door het feit dat iemands oren die golven oppikken. Maar schijnbaar zijn er mensen die verder serieus te nemen zijn, die er anders over denken.....

Ik zie dat eigenlijk meer als een taalkundig dingetje: als niemand het hoort zijn het (druk)golven, als wel iemand het hoort noemen we het geluid.

Ofzo.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Woll_Stone schreef op 25 augustus 2016 @ 20:59:

Is het daar ook heel warm?

Ja, een graad of tien boven aangenaam. Gelukkig 's nachts wel vrij fris, waardoor we wel fatsoenlijk kunnen slapen. 's Ochtends voor het warm wordt wat dingen doen, verder rustig aan. Gelukkig wordt het maandag beter, hebben we tenminste nog een week om écht dingen te doen.

Al zit ik vandaag wel boven de 25.000 stappen, dus helemaal stilzitten lukt me zelfs nu niet.
quote:Hayek schreef op 25 augustus 2016 @ 20:59:

[...]

Ik vind 'm ook stom, want volgens mij is geluid een natuurkundig verschijnsel dat niet verandert door het feit dat iemands oren die golven oppikken. Maar schijnbaar zijn er mensen die verder serieus te nemen zijn, die er anders over denken.....

Wie?

Ik vind elke gedachte / mening etc. die uitgaat van de premisse dat de mens het middelpunt van de wereld is aanmatigend en dom.
quote:Woll_Stone schreef op 25 augustus 2016 @ 20:55:

Ik hou ook van thrillers/detectives, die lees ik voor ontspanning, maar eigenlijk verder bijna nooit non-fictie. Maar de laatste tijd kan ik me ook niet zo goed concentreren.

Nu lees ik een boek van Faye Kellerman, dat is best fijn om te lezen. Duende, ken je haar? Misschien vind jij dat ook wel leuk, al is het niet zo gruwelijk als Karin Slaughter.Nee, ken ik niet. Ik zal haar eens Googlen.
quote:Hayek schreef op 25 augustus 2016 @ 21:01:

[...]

Ja, een graad of tien boven aangenaam. Gelukkig 's nachts wel vrij fris, waardoor we wel fatsoenlijk kunnen slapen. 's Ochtends voor het warm wordt wat dingen doen, verder rustig aan. Gelukkig wordt het maandag beter, hebben we tenminste nog een week om écht dingen te doen.

Al zit ik vandaag wel boven de 25.000 stappen, dus helemaal stilzitten lukt me zelfs nu niet. Haha, dus toch heel actief geweest. Hier wordt het maandag meteen 10 graden koeler. Maar ik geloof dat zelfs ik dat dan wel weer even fijn vind. Het is nu zo plotseling zo heet, dat is te abrupt eigenlijk.
quote:Woll_Stone schreef op 25 augustus 2016 @ 21:02:

[...]

Wie?

Ik vind elke gedachte / mening etc. die uitgaat van de premisse dat de mens het middelpunt van de wereld is aanmatigend en dom.Geen idee, niet opgeslagen....
quote:Woll_Stone schreef op 25 augustus 2016 @ 21:00:

[...]

Van die doorgedraaide Amerikanen. Dan ben ik toch wel blij dat ik in Nederland woon en zoiets alleen hoef te zien op tv.

Inderdaad, in de hele groep geen normaal, gewoon aardig mens m/v te vinden.

En op een avond moeten ze dan bedienen aan tafel van die Lisa, hun baas, een privé diner, naaaaaaahhhhh, díe mensen, de vrienden dus, zijn helemáál ongelooflijk.

Racistisch, grof, oerdom, steenrijk, denken alles te mogen en kunnen zeggen, ik kon mijn ogen niet geloven.
quote:Woll_Stone schreef op 25 augustus 2016 @ 21:04:

[...]

Haha, dus toch heel actief geweest. Hier wordt het maandag meteen 10 graden koeler. Maar ik geloof dat zelfs ik dat dan wel weer even fijn vind. Het is nu zo plotseling zo heet, dat is te abrupt eigenlijk.Ik vind tien graden koeler net koel genoeg.........
quote:Eleonora-1 schreef op 25 augustus 2016 @ 21:05:

[...]

Inderdaad, in de hele groep geen normaal, gewoon aardig mens m/v te vinden.

En op een avond moeten ze dan bedienen aan tafel van die Lisa, hun baas, een privé diner, naaaaaaahhhhh, díe mensen, de vrienden dus, zijn helemáál ongelooflijk.

Racistisch, grof, oerdom, steenrijk, denken alles te mogen en kunnen zeggen, ik kon mijn ogen niet geloven.Ik ga even een aflevering opzoeken, ben wel benieuwd.
quote:Hayek schreef op 25 augustus 2016 @ 21:07:

[...]

Ik vind tien graden koeler net koel genoeg......... Eens.
quote:Eleonora-1 schreef op 25 augustus 2016 @ 20:52:

[...]

Da's ook erg ja...Haha, nogal ja!
Weertje hoor. Ik kijk naar Nova Zembla, om af te koelen. Wat een bijzondere film.
quote:Woll_Stone schreef op 25 augustus 2016 @ 21:07:

[...]

Ik ga even een aflevering opzoeken, ben wel benieuwd.

Last vooral even weten wat je er van vindt.

Vind ik leuk.
quote:barbaracartland schreef op 25 augustus 2016 @ 21:16:

Weertje hoor. Ik kijk naar Nova Zembla, om af te koelen. Wat een bijzondere film.Ik vind vooral dat er reteslecht geacteerd wordt.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 25 augustus 2016 @ 21:36:

[...]

Ik vind vooral dat er reteslecht geacteerd wordt.Helemaal mee eens.
Zeg dat. Ik vind Victor Reiner altijd al wat schmierderig, maar hier is het helemaal volle bak. Dus kijk ik 3Lab. Ook leuk.
Ik heb North and South opgezet. Wat is dat slecht

Ik had the curious case of Benjamin Button op staan, maar iet genoeg opgelet.
Wij kijken Sherlock Holmes op Netflix.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 25 augustus 2016 @ 21:47:

Wij kijken Sherlock Holmes op Netflix.Oh welke versie Hats? De serie van de bbc met Benedict C en de films met Robert Downey jr vind ik allebei erg goed. Die US-serie met Lucy Liu wat minder.
The owls are not what they seem
Wij kijken chefs table op netflix
Nooit geweten dat Derek de Lint zo slecht kon spelen.

En die serie met Lucy Liu heet geen Sherlock maar Elementary. Vind ik gaaf.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 25 augustus 2016 @ 22:02:

Nooit geweten dat Derek de Lint zo slecht kon spelen.

En die serie met Lucy Liu heet geen Sherlock maar Elementary. Vind ik gaaf.Ik ook! Weet jij of er nog een nieuw seizoen komt?
quote:Woll_Stone schreef op 25 augustus 2016 @ 20:55:

Ik hou ook van thrillers/detectives, die lees ik voor ontspanning, maar eigenlijk verder bijna nooit non-fictie. Maar de laatste tijd kan ik me ook niet zo goed concentreren.

Nu lees ik een boek van Faye Kellerman, dat is best fijn om te lezen. Duende, ken je haar? Misschien vind jij dat ook wel leuk, al is het niet zo gruwelijk als Karin Slaughter.

Zus snapt niet dat ik Slaughter lees en vervolgens allerlei 'minder gruwelijke boeken' weiger te lezen........

Handig: Faye staat op wikipedia-NL met een hele lijst aan boeken.

Ooit veel gelezen van Nicci French, wil de "maandag-zondag-reeks" wel een keer lezen, maar geloof dat het laatste deel nog niet verschenen is en moetwil ze 'toevallig' een keer alle zeven tegelijk tegenkomen..... 10-15 euro per stuk heb ik er niet voor over, te verwend door het bibliotheekaanbod in mijn buurt

Ben nu een boek aan het herlezen. Eén van de weinigen die daar om de zoveel tijd voor in aanmerking komt. Misschien tien jaar geleden voor het laatst, dus een deel van het verhaal weet ik niet meer. Titel op aanvraag, heb hem nu uiteraard niet bij de hand

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven