Mode & Beauty alle pijlers

Fiorelli handtas

26-08-2016 15:15 11 berichten
Ik heb een Fiorelli handtas (Mia Grab) gekregen, maar kan er niet achter komen hoe ik het lange hengsel moet bevestigen. Op het plaatje op de website is hij gehaakt aan het oog van het korte hengsel, maar dat zit natuurlijk helemaal niet fijn.

Iemand ervaring met deze handtas, en hoe doen jullie het? Het was ook al een beetje jammer dat mijn telefoon niet in het telefoonvakje kan. Dat past wel, maar dan kan de rits niet meer dicht
Alle reacties Link kopieren
Als ik naar wat plaatjes kijk, dan zit het lange hengsel inderdaad altijd vast aan de ogen van de korte hengels, dus dat zal dan wel gewoon de bedoeling zijn.
Hier staan wat plaatjes, op 1 zie je dat het hengsel aan de zijkant is vastgemaakt.

tas
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:tbl1966 schreef op 26 augustus 2016 @ 15:22:

Hier staan wat plaatjes, op 1 zie je dat het hengsel aan de zijkant is vastgemaakt.

tasIk zie toch gewoon dat het vast is gemaakt aan het korte hengel, één aan elke kant, al is het plaatje niet heel duidelijk. Misschien zie ik het mis.
Aan de zijkant zit een strook en daarachter lijkt het hengsel vastgemaakt te zijn.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:tbl1966 schreef op 26 augustus 2016 @ 15:29:

Aan de zijkant zit een strook en daarachter lijkt het hengsel vastgemaakt te zijn.

Ja, en ik denk dat dat gewoon aan het hengsel aan die kant is.

Hier een iets beter foto:

Heel onhandig idd. Was bij mijn laatste tas ook zo. Dat gekruiste vind ik niet fijn dragen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Jammer dat het toch niet een super aankoop was TO, kan je niet terug naar de winkel om iets anders te kiezen?
quote:nephthys schreef op 26 augustus 2016 @ 15:35:

Jammer dat het toch niet een super aankoop was TO, kan je niet terug naar de winkel om iets anders te kiezen?

Of bij de schoenmaker oogjes aan de zijkant laten zetten?

Mooie tas.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
quote:nephthys schreef op 26 augustus 2016 @ 15:35:

Jammer dat het toch niet een super aankoop was TO, kan je niet terug naar de winkel om iets anders te kiezen?Ik had al lang gezocht en de winkel zit hier ruim een uur vandaan. Nu toch maar het hengsel vastgemaakt aan de haakjes en ik denk dat ik er wel aan kan wennen
Als je de tas alleen als schoudertas draagt, zou ik de korte hengsels eraf halen en van de lange band twee nieuwe verstelbare hengsels laten maken. Dat kan een goede schoenmaker.

Dan is de tas niet meer origineel, maar wel leuker (vind ik...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven