Het stamcafé XX

12-08-2016 14:45 3026 berichten
Joehoe, welkom op de camping in Spanje!

Het is bloedheet, dus kleren uit en het zwembad in!

Have fun, maak pret en wees lief voor elkaar.

X

LV, Star, Yas en Leo

He bah Fee
Ik snap het wel, we hebben hele warme huizen dus hij moet het nu doen anders valt ie dood neer vanmiddag. Maar lekker wakker worden is het niet.

Koffie.
Alle reacties Link kopieren
Bah slecht geslapen. Vanaf een uur of 3 tot 5 wakker geweest en nu ook alweer.

Nou ja.

Dadelijk Esta aanvragen voor de vakantie. Bijna alles is al geregeld, ik wacht nog op goedkope treinkaartjes voor als we terug komen.Nog twee maanden wachten. Het schiet al op.

Vandaag gaan we samen naar een foodtruck festival hier in de stad.
quote:Goede-Fee schreef op 27 augustus 2016 @ 08:36:

Ik snap het wel, we hebben hele warme huizen dus hij moet het nu doen anders valt ie dood neer vanmiddag. Maar lekker wakker worden is het niet.

Koffie.

Ik vind het voor de zaterdag toch wel een onchristelijk tijdstip hoor.

Ik ga.

Ik heb vandaag een leven te doen.

Fijne dahaaag!
Mijn man ook Zjeentje. Die zit echt shago beneden nu.

Fijne dag.
Mogge. Ik heb in mijn nek een hele rij muggenbulten en werd wakker van de jeuk

Woll, mooi begin van de dag zo en veel wandelplezier!

Fee, wakker worden van herriemakende apparatuur is ook minder

Ik ga de medicijnla eens goed bekijken om te voorkomen dat ik straks al die bulten kapot heb gekrabd
quote:Goede-Fee schreef op 27 augustus 2016 @ 08:49:

Mijn man ook Zjeentje. Die zit echt shago beneden nu.

Fijne dag.Ik zou daar ook erg sjaggie van worden.
Ik ga poetsen.

Ja, dat vind ik wel de moeite van het vermelden waard.

Ik heb deze week de beurt om de gemeenschappelijke keuken te poetsen. Dat soort klussen doe ik altijd braaf.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Talkinghead schreef op 27 augustus 2016 @ 08:51:

Mogge. Ik heb in mijn nek een hele rij muggenbulten en werd wakker van de jeuk

Woll, mooi begin van de dag zo en veel wandelplezier!

Fee, wakker worden van herriemakende apparatuur is ook minder

Ik ga de medicijnla eens goed bekijken om te voorkomen dat ik straks al die bulten kapot heb gekrabd Wij hebben tot nu toe nog helemaal geen last van muggen gehad. Tot nu toe oudste dochter is vannacht helemaal lekgeprikt. En zij kan er ook nog eens niet tegen dus ze loopt telkens wanhopig te huilen van de jeuk/pijn...
Oh Bridgette, dat is wel heel erg sneu. Bij mij blijkt good old Azaron gelukkig redelijk te helpen, ik kan er nu in ieder geval vanaf blijven. Sterks voor kind!
Mijn oudste krijgt ook grote dikke jeuk plekken en haar moeten ze altijd hebben lijkt wel. Vorige week hadden ze 3x gestoken onder haar oog. Dat was wel heftig zo'n dik/ dicht oog.

Geen idee wat ik er aan moet doen, ik smeer haar in voor naar bed gaan en we hebben meerder soorten en merken prikweg ect geprobeert. Helpt niks.
quote:BridgetteDubois schreef op 27 augustus 2016 @ 09:48:

[...]

Wij hebben tot nu toe nog helemaal geen last van muggen gehad. Tot nu toe oudste dochter is vannacht helemaal lekgeprikt. En zij kan er ook nog eens niet tegen dus ze loopt telkens wanhopig te huilen van de jeuk/pijn...Arme meid!
Het helpt inderdaad niet. Wij smeren uiteraard ook in en dan onszelf niet in de hoop dat ze dan ons steken, maar ze prikken toch de oudste.
Klamboe kopen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb horren voor alle ramen. No way dat er een mug mijn huis in komt.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Goedemorgen! Ik kom net van de pedicure. Zo heerlijk, even tijd voor mezelf!
quote:Solomio schreef op 27 augustus 2016 @ 11:15:

Ik heb horren voor alle ramen. No way dat er een mug mijn huis in komt.Jij hebt ook altijd alles zo goed op orde hè!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Pedicure staat ook nog op mijn lijstje. Beetje jammer dat de vakantie bijna voorbij is.
quote:Nouschi schreef op 27 augustus 2016 @ 11:28:

Pedicure staat ook nog op mijn lijstje. Beetje jammer dat de vakantie bijna voorbij is.Oh, maar ik ga meestal ook gewoon op een doordeweekse avond.
quote:Goede-Fee schreef op 27 augustus 2016 @ 10:29:

Mijn oudste krijgt ook grote dikke jeuk plekken en haar moeten ze altijd hebben lijkt wel. Vorige week hadden ze 3x gestoken onder haar oog. Dat was wel heftig zo'n dik/ dicht oog.

Geen idee wat ik er aan moet doen, ik smeer haar in voor naar bed gaan en we hebben meerder soorten en merken prikweg ect geprobeert. Helpt niks.Mag ze al hooikoortsmedicijnen? Dat werkt bij mij altijd om de bulten iets kleiner te krijgen
quote:Bloes schreef op 27 augustus 2016 @ 11:49:

[...]

Oh, maar ik ga meestal ook gewoon op een doordeweekse avond.Ik bedoel dat in de winter niemand mijn voeten ziet
quote:Nouschi schreef op 27 augustus 2016 @ 11:59:

[...]

Ik bedoel dat in de winter niemand mijn voeten ziet Haha, ja, daar zit ook wat in.
quote:Nouschi schreef op 27 augustus 2016 @ 10:49:

Klamboe kopen.Geen idee waar ik die moet hangen boven de hoogslaper maar ga strakjes wel even kijken in de stad. Thanks.
quote:linjmh schreef op 27 augustus 2016 @ 11:50:

[...]

Mag ze al hooikoortsmedicijnen? Dat werkt bij mij altijd om de bulten iets kleiner te krijgenIk heb zelf van die tabletjes die allergische reacties een beetje remmen. Bij mijn allergie helpt het niet meer maar zal de HA maar even bellen maandag of ze die mag.
Wat hier echt heel goed tegen de muggen helpt is een ventilator aan (nèt boven ons gericht). Muggen houden niet van de luchtstroming.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven