Stilletjes hier

27-08-2016 16:49 52 berichten
Ligt het aan mij of is het erg stil hier de laatste dagen. Is iedereen intens aan het genieten van het weer of gewoon geen zin/puf om te reageren?
quote:Dragisa schreef op 27 augustus 2016 @ 17:34:

[...]

Gewoon met je pootjes in een emmer. Prima vertoefen.Dat lijkt me idd een beter idee haha
quote:ismijnnaam schreef op 27 augustus 2016 @ 17:35:

[...]

Dat heeft mijn (volwassen ) dochter jaren geleden bij mij op het balkon gedaan. Stapte vanuit de keuken het zwembad in, geen ruimte mee om te zittenHahaha lijkt me wel een grappig gezicht. Als ik geen last had van pottenkijkers dan had ik dat ook gewoon gedaan hoor de buren zitten nu ook op het balkon en dat vind ik een beetje awkward.
Alle reacties Link kopieren
Even binnen om m'n glas bij te vullen. Buiten is het perfect hier nu. Graadje of 27 en een briesje. Misschien neem ik de laptop zo nog wel even mee naar buiten.
quote:GateKeeper schreef op 27 augustus 2016 @ 16:59:

Ik zit een beetje te scrollen en ben even een lurker, niet veel interessante topics of fitties. Ik lig binnen op de bank een beetje zwanger te wezen dus ik trek die warmte niet zo.Ik had hetzelfde kunnen schrijven! Na de zwangerschapsyoga en de boodschappen lig ik alweer voor Pampus. De hitte hakt erin! Hoeveel weken ben je?
33.3 hier nu. Is dat briesje in Nederland?
quote:thee schreef op 27 augustus 2016 @ 18:05:

Even binnen om m'n glas bij te vullen. Buiten is het perfect hier nu. Graadje of 27 en een briesje. Misschien neem ik de laptop zo nog wel even mee naar buiten.Ik zit net 5 minuten op het balkon en mijn laptop is nu al loeiheet door de zon grr. Ik ga wel verder forummen op mijn mobiel
Als ik dat zo hoor van die hittegolf ben ik blij dat ik op de noordpool woon. Hier is het tenminste lekker nu
Als ik op m'n mobiel wil forummen krijg ik echt continue de melding dat ik op een onveilige pagina zit. Heel irritant.
Komt zeker door die reclames, die deugen niet.
Ik had 2 weken niet schoongemaakt vanwege drukte en leuke dingen doen in de zon. Vandaag dus bijna de hele dag gepoetst! Ben best trots.
Ik ben vakantie aan het vieren op Ameland, alle dagen naar het strand.
quote:Bblientje schreef op 27 augustus 2016 @ 17:22:

[...]

Heey dat is ook wel een goedhi idee heb alleen geen tuin staat het sneu als ik met een opblaas zwembadje op het balkon ga chillen denk je? nee hoor wij doen t in ons ruime badkamer.. De kids vinden t heerlijk..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Koekblikje schreef op 27 augustus 2016 @ 18:13:

[...]

Ik had hetzelfde kunnen schrijven! Na de zwangerschapsyoga en de boodschappen lig ik alweer voor Pampus. De hitte hakt erin! Hoeveel weken ben je?25 weken en jij?
Hier 26 graden met briesje.. Soepje pruttelt nog.. Straks kids na bed doen...

En dan "rustig" forummen terwijl mijn vriend voetbal kijkt...
Wij hebben allemaal last van een luie dag, dochter heeft gister haar vaccinatie weer gehad en heeft nog wat verhoging en is jengelig, wil alleen maar bij me liggen. Ik kijk met n half oog naar Netflix terwijl m'n andere oog hazenslaapjes doet.

Manlief gaat koken en zorgt voor de hond. Huishouden komt morgen wel weer
Hier feest in het dorp. Met kermis er bij. Dus daar ben ik heen geweest met de kinderen.

We gaan zo eten, en daarna heb ik mijn zoon beloofd samen met hem op pokemon-jacht te gaan.
quote:tonkje schreef op 27 augustus 2016 @ 17:31:

[...]

Jeetje, hier is het maar 26. Ik zit een pot hete thee leeg te drinken en trek zo maar eens sokken aan.Je woont ook in het noorden? Hier is het ook niet zo warm, zonnetje is meet verstopt vandaag en er staat n heerlijk briesje die de slaapkamers doet afkoelen terwijl het ook n berg was heeft gedroogd
Nu is het hier ook stilletjes...
ja,
quote:mamsvan schreef op 27 augustus 2016 @ 21:36:

ja,Jij bent ook geen spraakwaterval
't Is wel vroeg donker zeg
Word elke avond vroeger donker lijkt wel...
quote:thee schreef op 27 augustus 2016 @ 21:39:

't Is wel vroeg donker zeg Misschien kan ik je troosten met de gedachte dat het hij mij al om half 8 begon te schemeren en het om 8 uur donker was.
quote:cookie84 schreef op 27 augustus 2016 @ 21:39:

[...]

Jij bent ook geen spraakwaterval nee wist ook niks te zeggen eigenlijk, maar zei maar ja omdat ik even wou laten weten dat ik je lees

Nog leven in de brouwerij? Mamsvan, was de soep nog goed gelukt? Ging je niet kapot zweten meid?

Ik was net nog even een stukje wezen rijden met de ramen wagenwijd open, zalig! Nu weer thuis en er valt nog steeds niet veel te beleven hier. Ik ga zo gewoon een reltopic openen hoor wedden dat iedereen dan gelijk onder zijn steen vandaan komt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven