Koppelen, werkt het of niet?
donderdag 11 december 2008 om 20:29
Hallo forummers,
Ik lees net het relaas van Stoeptegel, wiens broer haar heeft voorgesteld aan een collega van hem, waar een date van is gekomen, en waar verder geen vervolg van komt.
Zelf heb ik ook eens een date gehad met een broer van een collega, dat was leuk voor het moment zelf, maar verder zat er niets in.
Mijn collega vond het toen erg jammer, het was te proberen, en tot op de dag van vandaag ga ik goed met haar om.
Toen ik zelf een koppelpoging deed, bijvoorbeeld een verliefde vriendin aan een kennis van mij voorstellen, bleek de kennis niets voor mijn vriendin te voelen, maar wel voor mij. Dat werkte ook niet.
Is er iemand die gekoppeld is, waarbij het wel werkte?
Of heeft er iemand met succes bekenden aan elkaar gekoppeld?
Of werkt het eigenlijk nooit?
Ik lees net het relaas van Stoeptegel, wiens broer haar heeft voorgesteld aan een collega van hem, waar een date van is gekomen, en waar verder geen vervolg van komt.
Zelf heb ik ook eens een date gehad met een broer van een collega, dat was leuk voor het moment zelf, maar verder zat er niets in.
Mijn collega vond het toen erg jammer, het was te proberen, en tot op de dag van vandaag ga ik goed met haar om.
Toen ik zelf een koppelpoging deed, bijvoorbeeld een verliefde vriendin aan een kennis van mij voorstellen, bleek de kennis niets voor mijn vriendin te voelen, maar wel voor mij. Dat werkte ook niet.
Is er iemand die gekoppeld is, waarbij het wel werkte?
Of heeft er iemand met succes bekenden aan elkaar gekoppeld?
Of werkt het eigenlijk nooit?

donderdag 11 december 2008 om 20:37
Ik heb in een ver verleden twee collega's op een blind date gestuurd. Toevallig pas via Hyves weer gevonden en ze blijken te zijn getrouwd! Het is nu een leuk gezin met kids, maar ik moet wel bekennen dat dit de enige succesvolle poging is geweest.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
donderdag 11 december 2008 om 20:41

donderdag 11 december 2008 om 20:46
donderdag 11 december 2008 om 20:53
Samen met mijn ex heb ik 4 jaar geleden een vriend (A) van hem en een vriendin (C) van mij aan elkaar gekoppeld.
We nodigden ze zo af en toe beiden uit (niet al te opvallend), en hielpen de liefde een handje door iets aan te dikken dat A volgens ons wel een oogje had op C, en tegen A iets overdrijven dat wij wel zagen dat C hem wel zag zitten! Beetje aanmoediging: "bel haar een keer, en vraag haar mee uit, ze vind je echt leuk!" etc.
Ze zijn nu nog steeds bij elkaar, dus het kan!
We nodigden ze zo af en toe beiden uit (niet al te opvallend), en hielpen de liefde een handje door iets aan te dikken dat A volgens ons wel een oogje had op C, en tegen A iets overdrijven dat wij wel zagen dat C hem wel zag zitten! Beetje aanmoediging: "bel haar een keer, en vraag haar mee uit, ze vind je echt leuk!" etc.
Ze zijn nu nog steeds bij elkaar, dus het kan!
donderdag 11 december 2008 om 20:54
Voor de een werkt 't en voor de ander niet. Ik was nooit zo van 'het koppelen' Maar ben ik gekoppeld aan de liefst jongen die ik ken. Ja lees goed: we zijn gekoppeld door z'n moeder
Hij was niet mijn type, maar ik ben helemaal stapel op hem geworden nadat we op de eerst date 12uur lang hebben zitten kletsen. Ik vond het zo bijzonder! Ja nu zijn we 4 maanden bij elkaar en we hebben het nog vaak over onze eerst date.