Als een man zegt, dat hij nog niet toe is aan een relatie

11-12-2008 21:52 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
dan betekent het vaak... ik ben wel toe aan een relatie,maar niet met jou.

Of het betekent....ik wil wel met je naar bed, maar verwacht niets van me.

Klopt het? Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Óf hij bedoelt gewoon: ik ben nog niet toe aan een relatie.
Peas on earth!
Ik denk dat dat meestal wel klopt ja,en ook voor vrouwen die dat zeggen natuurlijk.
Prinses,ik zeg toch ook uitzonderingen daargelaten. Superstar, idd voor vrouwen geldt dat denk ik ook wel,hihi ;)
Waarom zou je hem niet gewoon geloven als hij zoiets zegt?
Soms betekent het ; ik wil NOOIT NEVER NIET een relatie .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dan spreekt hij opeens een taal die wij niet verstaan...?

Lijkt me dat hij dan gewoon heel eerlijk is en je tenminste niet aan het lijntje houdt.
dan betekent het dat hij nog niet toe is aan een relatie.....

Ik neem aan dat je mag verwachten dat de man in kwestie gewoon eerlijk is
quote:Nolet schreef op 11 december 2008 @ 22:02:

Prinses,ik zeg toch ook uitzonderingen daargelaten.

Je vraagt in je OP toch of het klopt wat je schrijft?

Ik zeg daarom dat ik denk dat mannen wellicht ook met enige regelmaat (dus niet als uitzondering) zeggen wat ze bedoelen... dus dat ze niet toe zijn aan een relatie.
Peas on earth!
Betekent meestal inderdaad 'ik ben nog niet toe aan een relatie met jóu' Als ie de vrouw van zn leven ontmoet, issie opeens heel vlotjes toe aan een relatie hoor.

'He's just not that into you.'
Ja,tangerine,dat denk ik dus ook. Niet dat ik dit nu meemaak hoor,maar ik had het er net met iemand over( lees: een man)en die vertelde dat namelijk.
quote:tangerine schreef op 11 december 2008 @ 22:19:

Betekent meestal inderdaad 'ik ben nog niet toe aan een relatie met jóu' Als ie de vrouw van zn leven ontmoet, issie opeens heel vlotjes toe aan een relatie hoor.

'He's just not that into you.'Helemaal mee eens! (al zijn er natuurlijk ook wel eens uitzonderingen...)
Perfectionisme is niet perfect...
Ik ben nog niet toe aan een relatie = ik wil geen relatie met jou maar vind het lullig omdat zo tegen je te zeggen, want we hebben wel seks gehad
Ook ik stem voor de eerste optie (niet met jou).

"Ik wil wel met je naar bed maar verwacht niets van me" wordt vaak anders geformuleerd, meestal stelt hij dan voor seksvrienden te worden en te kijken of dit kan uitgroeien.
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)
Ik denk dat het sosm ook ligt aan de toehoorder. Genoeg vrouwen die denken dat ze wel even iemand op andere gedachten kunnen brengen. Ook al zegt hij nog zo duidelijk: Ik wil NU GEEN relatie. Tja, beetje hardhorend
Zijn niet alleen mannen die dat zeggen, zeg ikzelf ook als ik iemand niet wil kwetsen.
Whatever it means, als jij wel een relatie wil dan kun je beter even verder zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven