Napraattopic 64
vrijdag 29 juli 2016 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 29 augustus 2016 om 21:45
quote:Eindeloos schreef op 29 augustus 2016 @ 21:40:
Geweldig plak en knip werk dames..................
Voor zoveel moeite had ik toch wel een echte quote verwacht,
maar ja jullie zijn lekker creatief bezig, fijn toch veel plezier ermee hoor!
Ik zeg fijne avond nog
Wat jij wil hoor
Eindeloos in "Geen huizen voor asielzoekers"
Geweldig plak en knip werk dames..................
Voor zoveel moeite had ik toch wel een echte quote verwacht,
maar ja jullie zijn lekker creatief bezig, fijn toch veel plezier ermee hoor!
Ik zeg fijne avond nog
Wat jij wil hoor
Eindeloos in "Geen huizen voor asielzoekers"
maandag 29 augustus 2016 om 21:46
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 29 augustus 2016 @ 21:40:
[...]
Boohoeoo. Wat een gejank. Jij mag de meest walchelijke dingen op Actueel roepen en als iemand je er hier mee confronteert ga je staffen?Jaha, je zou maar eens achter je woorden moeten gaan staan en uit moeten leggen waarom je een xenofobe racist bent. Daar is toch helemaal geen argument voor, waarom je als witje een ander kleurtje haat zonder aanleiding. Omdat ze in een ander land geboren zijn, een ander tintje hebben en wellicht een andere God of überhaupt een God aanbidden.
[...]
Boohoeoo. Wat een gejank. Jij mag de meest walchelijke dingen op Actueel roepen en als iemand je er hier mee confronteert ga je staffen?Jaha, je zou maar eens achter je woorden moeten gaan staan en uit moeten leggen waarom je een xenofobe racist bent. Daar is toch helemaal geen argument voor, waarom je als witje een ander kleurtje haat zonder aanleiding. Omdat ze in een ander land geboren zijn, een ander tintje hebben en wellicht een andere God of überhaupt een God aanbidden.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
maandag 29 augustus 2016 om 21:49
quote:feow schreef op 29 augustus 2016 @ 21:42:
Nouhououou, jullie snappen de niks van, ik snap ook niehiet waarom jullie de Whoogblondhaarheid steeds willen wegknuffelen. Dat is geen racisme, dat is humor! He-le-maal uit z'n verband gerukt. Zure gleuven die niet snappen dat het écht heel grappig en zonder ondertoon is om te dollen over leven en dood op het moment dat er in het echt mensen verdrinken. Ik snap dat inderdaad niet. Leg eens uit wat daar grappig aan is.
Nouhououou, jullie snappen de niks van, ik snap ook niehiet waarom jullie de Whoogblondhaarheid steeds willen wegknuffelen. Dat is geen racisme, dat is humor! He-le-maal uit z'n verband gerukt. Zure gleuven die niet snappen dat het écht heel grappig en zonder ondertoon is om te dollen over leven en dood op het moment dat er in het echt mensen verdrinken. Ik snap dat inderdaad niet. Leg eens uit wat daar grappig aan is.
Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .
maandag 29 augustus 2016 om 21:50
maandag 29 augustus 2016 om 21:54
maandag 29 augustus 2016 om 21:54
Oh nee.... ben ik nu op Actueel beland ofzo?
Ik vermijd die pokkepijler niet voor niets zoveel mogelijk..
En het mag ook gewoon hè? Ik bedoel Viva staat dit vullis-gedrag gewoon toe.
Ik vermijd die pokkepijler niet voor niets zoveel mogelijk..
En het mag ook gewoon hè? Ik bedoel Viva staat dit vullis-gedrag gewoon toe.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.