Napraattopic 64
vrijdag 29 juli 2016 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 30 augustus 2016 om 13:31
quote:Eindeloos schreef op 30 augustus 2016 @ 13:05:
Het is dat ik weinig tijd heb vandaag, maar ik zal ook eens in de archieven van Actueel duiken, staan nog heel interessante posts in .
Komt helemaal goed !! 100 %
Denk je nou echt dat ook maar iemand hier nog maar iets gelooft van wat je hier typt? Iemand van leugens beschuldigen en dan zelf keihard door de mand vallen als gewelddadige racist en leugenaar. Ik denk dat er nog maar weinig mensen enige waarde hechten aan wat je allemaal blaat.
Het is dat ik weinig tijd heb vandaag, maar ik zal ook eens in de archieven van Actueel duiken, staan nog heel interessante posts in .
Komt helemaal goed !! 100 %
Denk je nou echt dat ook maar iemand hier nog maar iets gelooft van wat je hier typt? Iemand van leugens beschuldigen en dan zelf keihard door de mand vallen als gewelddadige racist en leugenaar. Ik denk dat er nog maar weinig mensen enige waarde hechten aan wat je allemaal blaat.
dinsdag 30 augustus 2016 om 13:32
dinsdag 30 augustus 2016 om 13:33
dinsdag 30 augustus 2016 om 13:39
quote:YellowDiamond schreef op 30 augustus 2016 @ 12:05:
Wel leuk om dat topic weer eens door te lezen.
Grappig om te zien dat iemand die eerst daar schreeuwde dat de voorstanders geen idee hebben welk tuig ertussen zit op die bootjes ineens op napraat schande ging spreken van al dat racistische geblaat toen ze eenmaal doorhad dat haar forummatties er een totaal andere mening als zij op nahielden."Tuig' heeft Yasmijn niet gezegd; terroristen zei ze.
Wel leuk om dat topic weer eens door te lezen.
Grappig om te zien dat iemand die eerst daar schreeuwde dat de voorstanders geen idee hebben welk tuig ertussen zit op die bootjes ineens op napraat schande ging spreken van al dat racistische geblaat toen ze eenmaal doorhad dat haar forummatties er een totaal andere mening als zij op nahielden."Tuig' heeft Yasmijn niet gezegd; terroristen zei ze.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 30 augustus 2016 om 13:44
dinsdag 30 augustus 2016 om 13:47
quote:Phaedra_ schreef op 30 augustus 2016 @ 13:42:
Eindeloos heeft een perma ivm provocerende en ongepaste reacties.
Nonny heeft een 48u ban ivm provocerende en ongepaste reacties.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva ForumEindelijk wordt er ingegrepen!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva ForumEindelijk wordt er ingegrepen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 30 augustus 2016 om 13:48
Snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom die hele discussie ineens in een suri vs hollands gedoe is veranderd.
En waarom nu ineens de surinaamse dames zowat hun stamboom op tafel moeten leggen. Was gisteravond eigenlijk al klaar met het topic maar toch zie ik mijn naam ook terugkomen. Best apart aangezien mijn enigste referentie naar mijn surinaamse roots was toen het over pijpen ging.
En waarom nu ineens de surinaamse dames zowat hun stamboom op tafel moeten leggen. Was gisteravond eigenlijk al klaar met het topic maar toch zie ik mijn naam ook terugkomen. Best apart aangezien mijn enigste referentie naar mijn surinaamse roots was toen het over pijpen ging.
dinsdag 30 augustus 2016 om 13:55
quote:khemam schreef op 30 augustus 2016 @ 13:48:
Snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom die hele discussie ineens in een suri vs hollands gedoe is veranderd.
Dat doen jullie toch zelf? Ik zat me al af te vragen waarom iedereen dat aan het doen is
En waarom het zo'n discussie is geworden is wel duidelijk toch?
Dat doen jullie toch zelf? Ik zat me al af te vragen waarom iedereen dat aan het doen is
En waarom het zo'n discussie is geworden is wel duidelijk toch?
dinsdag 30 augustus 2016 om 13:55
quote:Phaedra_ schreef op 30 augustus 2016 @ 13:42:
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Oh, Nonny-stafferd krijgt 'em terug
Eindeloos heeft het gelukkig niet eindeloos kunnen volhouden
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Oh, Nonny-stafferd krijgt 'em terug
Eindeloos heeft het gelukkig niet eindeloos kunnen volhouden
Je bent zelf een theepot
dinsdag 30 augustus 2016 om 13:56
quote:Goede-Fee schreef op 30 augustus 2016 @ 13:20:
Nou kom maar door met het linkje dan. Ben wel benieuwd over wie jullie het dan hebben.
Ow wacht. Not. Ik denk dat deze bedoeld wordt : yasmijn in "Geen huizen voor asielzoekers"
Nou kom maar door met het linkje dan. Ben wel benieuwd over wie jullie het dan hebben.
Ow wacht. Not. Ik denk dat deze bedoeld wordt : yasmijn in "Geen huizen voor asielzoekers"
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)