Napraattopic 64

29-07-2016 17:13 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:sprietgras schreef op 30 augustus 2016 @ 06:29:

[...]

Zo ben je lekker bezig om omslachtig de uitspraken ui de quate te vergoelijken.

Ook al ging het om die filmpjes, dat maakt de uitspraak nog niet goed. Als ik een filmpje zie van de hooligan acties van de foute supporters van bepaalde clubs stel ik toch ook niet voor dat ik alle bezoekers van voetbalwedstrijden wel wil taseren ofzo,

We hebben het hier over mensen zoals wij allemaal (de bootvluchtelingen dan he) waarvan de wieg toevallig op dr verkeerde plek stond en die nu zichzelf, hun ouders, kinderen etc in veiligheid willen brengen. En ja, er zitten helaas ook criminelen en asocialen tussen. Net als op dit forum. Gelukkig is dat de minderheid (al krijg je daar op dit forum wel je twijfels bij als je weer eens de fout maakt op actueel te klikken).Of de reageerders daaraan refereren (de honden op dat filmpje schrijft @redbulletje) of aan iedereen daar in Calais, weten we niet.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maakt werken zoveel leuker, vooral het idee dat je na 't werk d'r lekker in kunt zitten luieren.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Hier gaat het er eentje zwaar verduren! Ben even een uurtje weg en twee bomen liggen eruit waarvan ik had gezegd dat ze niet om mochten.

Sorry, sorry, verkeerd begrepen. Dus ik zeg, dan mag ik het prieeltje uitkiezen!

Ik heb deze op het oog.

Hij zal me vervloeken.
quote:Bruise schreef op 30 augustus 2016 @ 10:17:

Hier gaat het er eentje zwaar verduren! Ben even een uurtje weg en twee bomen liggen eruit waarvan ik had gezegd dat ze niet om mochten.

Sorry, sorry, verkeerd begrepen. Dus ik zeg, dan mag ik het prieeltje uitkiezen!

Ik heb deze op het oog.

http://koetshof.be/bouwma ... 2_2014-11-14_09.51.58.jpg[/img]

Hij zal me vervloeken. En jij jezelf niet?
Wraak nemen en dan jaren tegen zo'n lillek ding aankijken heb je toch jezelf ook mee?
Elke surnaamse moeder zorgt goed voor haar kinderen.

Natuurlijk.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-08-2016 13:29
Reden: provoceren
% gewijzigd
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Eng mens.
Gatver, ik heb net gegeten, maar kan het slechts met moeite binnenhouden
Slik die kikker!
Wel leuk om dat topic weer eens door te lezen.

Grappig om te zien dat iemand die eerst daar schreeuwde dat de voorstanders geen idee hebben welk tuig ertussen zit op die bootjes ineens op napraat schande ging spreken van al dat racistische geblaat toen ze eenmaal doorhad dat haar forummatties er een totaal andere mening als zij op nahielden.
[...]
Reden: provoceren
% gewijzigd
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Echt, eerst blaten dat het knip en plak werk is, want je hebt het echt niet gepost en er dan trots op zijn.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:YellowDiamond schreef op 30 augustus 2016 @ 12:05:

Wel leuk om dat topic weer eens door te lezen.

Grappig om te zien dat iemand die eerst daar schreeuwde dat de voorstanders geen idee hebben welk tuig ertussen zit op die bootjes ineens op napraat schande ging spreken van al dat racistische geblaat toen ze eenmaal doorhad dat haar forummatties er een totaal andere mening als zij op nahielden.Dat vind ik ook altijd zo ontzettend triest om te zien. Kwakertjes noem ik ze. Meelopers zijn vaak nog erger dan de akela's zelf hierzo.
Tjonge, ik wist niet dat het zo gezellig was op Actueel. Moet ik maar eens gaan lezen dan.
quote:Anyco schreef op 30 augustus 2016 @ 12:06:

[...] Je begrijpt dat dit niet kan? Ik heb je gestaft in ieder geval.
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
[...]
Reden: ongepast
% gewijzigd
quote:hatsetats schreef op 30 augustus 2016 @ 12:09:

Echt, eerst blaten dat het knip en plak werk is, want je hebt het echt niet gepost en er dan trots op zijn.

En dan van die enge meelopers die dan ook nog bijval gaan geven.

Het niveau daalt snel.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 augustus 2016 @ 12:18:

[...]

Leuke grap. Anyco staffen omdat Eindeloos iemand anders een vieze racist is die vluchtelingen liever ziet verzuipen.

Ja puss? Over iemand zeggen dat ze een verrot karakter heeft?

Kan niet.
quote:Eleonora-1 schreef op 30 augustus 2016 @ 12:18:

[...]

En dan van die enge meelopers die dan ook nog bijval gaan geven.

Het niveau daalt snel.Dag lieverd!
quote:Nonny schreef op 30 augustus 2016 @ 12:13:

[...]

Je begrijpt dat dit niet kan? Ik heb je gestaft in ieder geval.Koop een taart en vier het
quote:Nonny schreef op 30 augustus 2016 @ 12:22:

[...]

Ja puss? Over iemand zeggen dat ze een verrot karakter heeft?

Kan niet.Over wie heb ik het dan?
quote:Anyco schreef op 30 augustus 2016 @ 12:23:

[...]

Koop een taart en vier het Doe ik alleen bij leuke dingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven