Napraattopic 64
vrijdag 29 juli 2016 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 30 augustus 2016 om 23:16
quote:Phaedra_ schreef op 30 augustus 2016 @ 22:48:
[...]
Wat jij wil.Ik snap waarvoor je dat allemaal impliceer ik heb nooit een slecht woord over mijn schoonouders gerept. Omdar ik nu een positieve topic open over schoonouders kom je aanzetten met je toleert ze en probeer je de draak te steken. Een normaal weldenkend mens zou zeggen hee wat leuk tas ik heb ook leuke schoknouders bijv. En daar haal ik eruit dat je me niets gunt en dat is niet de eerste keer dat doe je vaker. Dus heb ik je gevraagd of je afgunst en jaloezie hebt jegens mij.
[...]
Wat jij wil.Ik snap waarvoor je dat allemaal impliceer ik heb nooit een slecht woord over mijn schoonouders gerept. Omdar ik nu een positieve topic open over schoonouders kom je aanzetten met je toleert ze en probeer je de draak te steken. Een normaal weldenkend mens zou zeggen hee wat leuk tas ik heb ook leuke schoknouders bijv. En daar haal ik eruit dat je me niets gunt en dat is niet de eerste keer dat doe je vaker. Dus heb ik je gevraagd of je afgunst en jaloezie hebt jegens mij.
dinsdag 30 augustus 2016 om 23:17
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 augustus 2016 @ 23:12:
Ook al zo gezellig op een tattoo topic
Hangt er iets in de lucht ofzo?Ik zag van de week de eerste kastanjes onder de kastanjeboom liggen, dan gaan de blaadjes ook bijna vallen.
Hangt er iets in de lucht ofzo?Ik zag van de week de eerste kastanjes onder de kastanjeboom liggen, dan gaan de blaadjes ook bijna vallen.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 30 augustus 2016 om 23:19
quote:Phaedra_ schreef op 30 augustus 2016 @ 23:18:
[...]
Boffert. Hier zijn geen bomen.Mijn oudste is er vooral zo blij mee: hij is allergisch voor van alles, maar niet voor bomen, hij noemt ze zijn bomies (als in matties).
[...]
Boffert. Hier zijn geen bomen.Mijn oudste is er vooral zo blij mee: hij is allergisch voor van alles, maar niet voor bomen, hij noemt ze zijn bomies (als in matties).
dinsdag 30 augustus 2016 om 23:24
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 augustus 2016 @ 23:12:
Hangt er iets in de lucht ofzo?Ja donderwolken
Hangt er iets in de lucht ofzo?Ja donderwolken
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 30 augustus 2016 om 23:30
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 augustus 2016 @ 23:27:
Vallende bladeren en donderwolken dus. Vandaar de gezelligheid.
Zag dat er ook weer twee iemanden op anoniem zijn.
Waarom gaan de stommen zo zelden en de leuke regelmatig?Ja dat vraag ik mij ook af. Bij sommige forummers denk ik ga ajb op anoniem maar nee die blijven gewoon
Vallende bladeren en donderwolken dus. Vandaar de gezelligheid.
Zag dat er ook weer twee iemanden op anoniem zijn.
Waarom gaan de stommen zo zelden en de leuke regelmatig?Ja dat vraag ik mij ook af. Bij sommige forummers denk ik ga ajb op anoniem maar nee die blijven gewoon
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 30 augustus 2016 om 23:39
quote:charlottew88 schreef op 30 augustus 2016 @ 23:30:
[...]
Ja dat vraag ik mij ook af. Bij sommige forummers denk ik ga ajb op anoniem maar nee die blijven gewoon Als ze niet op anoniem gaan, kan je er tenminste nog omheen forummen. Als ze terugkomen met een andere nick, duurt het weer even vooraleer ik dat doorheb.
[...]
Ja dat vraag ik mij ook af. Bij sommige forummers denk ik ga ajb op anoniem maar nee die blijven gewoon Als ze niet op anoniem gaan, kan je er tenminste nog omheen forummen. Als ze terugkomen met een andere nick, duurt het weer even vooraleer ik dat doorheb.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 30 augustus 2016 om 23:40
quote:doornroosje9 schreef op 30 augustus 2016 @ 23:39:
[...]
Als ze niet op anoniem gaan, kan je er tenminste nog omheen forummen. Als ze terugkomen met een andere nick, duurt het weer even vooraleer ik dat doorheb.Dit.
[...]
Als ze niet op anoniem gaan, kan je er tenminste nog omheen forummen. Als ze terugkomen met een andere nick, duurt het weer even vooraleer ik dat doorheb.Dit.
dinsdag 30 augustus 2016 om 23:57
quote:doornroosje9 schreef op 30 augustus 2016 @ 23:39:
[...]
Als ze niet op anoniem gaan, kan je er tenminste nog omheen forummen. Als ze terugkomen met een andere nick, duurt het weer even vooraleer ik dat doorheb.Ja ik herken ze ook nooit meteen.
[...]
Als ze niet op anoniem gaan, kan je er tenminste nog omheen forummen. Als ze terugkomen met een andere nick, duurt het weer even vooraleer ik dat doorheb.Ja ik herken ze ook nooit meteen.
woensdag 31 augustus 2016 om 00:05