Napraattopic 64
vrijdag 29 juli 2016 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 30 augustus 2016 om 21:13
quote:charlottew88 schreef op 30 augustus 2016 @ 16:52:
[...]
Handig he zo'n negeerknop, bestond die irl ook maar. Even op een knopje drukken en zuigerts/rellers/racisten/huIlies en ander gespuis voor altijd verdwenen. Hoe lang zou het duren tot we terug zijn bij 2,1,0 ?
[...]
Handig he zo'n negeerknop, bestond die irl ook maar. Even op een knopje drukken en zuigerts/rellers/racisten/huIlies en ander gespuis voor altijd verdwenen. Hoe lang zou het duren tot we terug zijn bij 2,1,0 ?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 30 augustus 2016 om 21:17
quote:Het-groepje schreef op 30 augustus 2016 @ 21:07:
[...]
Het is ook wel raar. Ik heb haar ooit onder de negeer gehad. Maar ik kom dus ook bijna niet op actueel meer. En op mode en bii entertainent is ze echt erg gezellig kwam ik later achter.
Dus ik snap je wel.Ja inderdaad ik las alleen maar haar leuke gezellige posts.
[...]
Het is ook wel raar. Ik heb haar ooit onder de negeer gehad. Maar ik kom dus ook bijna niet op actueel meer. En op mode en bii entertainent is ze echt erg gezellig kwam ik later achter.
Dus ik snap je wel.Ja inderdaad ik las alleen maar haar leuke gezellige posts.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 30 augustus 2016 om 21:18
quote:Nouschi schreef op 30 augustus 2016 @ 21:09:
[...]
Lees hier dan ook wat vaker!
Het verbaasde mij echt van jou dat je zo 'dik' met haar was, had ik niet verwacht. Maar logisch als je de hele tijd onder het hunebed lag Ja soms duurt het even voordat ik onder dat hunebed vandaan komt
[...]
Lees hier dan ook wat vaker!
Het verbaasde mij echt van jou dat je zo 'dik' met haar was, had ik niet verwacht. Maar logisch als je de hele tijd onder het hunebed lag Ja soms duurt het even voordat ik onder dat hunebed vandaan komt
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 30 augustus 2016 om 21:22
quote:S-Meds schreef op 30 augustus 2016 @ 21:18:
hoeveel maandbannen krijg je tegenwoordig voordat je je biezen mag pakken?
Om een of ander merkwaardige reden moet ik bij dat woord toch altijd even denken aan: [Insert "Alwaysreclame"*]
Geen idee waarom.
*met vleugels en 15% Extra Absorptievermogen.
Om een of ander merkwaardige reden moet ik bij dat woord toch altijd even denken aan: [Insert "Alwaysreclame"*]
Geen idee waarom.
*met vleugels en 15% Extra Absorptievermogen.
dinsdag 30 augustus 2016 om 21:25
hoeveel maandbannen krijg je tegenwoordig voordat je je biezen mag pakken?Geen idee misschien 1 of 2 keer het ver-schrik-ke-lijke woord Huilie posten want dat is toch wel heel erg beledigend in tegenstelling tot wat sommige forummers uitkramen . Evenals het enorm kwetsende plaatsen van emoticons in topics. Want een zwaai emoticon is natuurlijk enorm beledigend.
hoeveel maandbannen krijg je tegenwoordig voordat je je biezen mag pakken?Geen idee misschien 1 of 2 keer het ver-schrik-ke-lijke woord Huilie posten want dat is toch wel heel erg beledigend in tegenstelling tot wat sommige forummers uitkramen . Evenals het enorm kwetsende plaatsen van emoticons in topics. Want een zwaai emoticon is natuurlijk enorm beledigend.
dinsdag 30 augustus 2016 om 21:26
MODERATORVIVA SCHREEF OP 30 AUGUSTUS 2016 @ 17:59:
[...]
Je krijgt één maandban. Na een maandban volgt een permanente ban.
Zou je voortaan beleidsvragen via de mail willen stellen?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
[...]
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
dinsdag 30 augustus 2016 om 21:27
quote:charlottew88 schreef op 30 augustus 2016 @ 21:00:
[...]
Ik vraag mij af waarom de permaban is teruggedraaid. Ik vind het jammer dat ik mij zo vergist heb in Eindeloos. Ik vond haar een leuke forummer. Maar dat komt misschien omdat ik niet meer zo heel veel op de actueel pijler kom. Daardoor heb ik de uitspraken die zij heeft gedaan gemist Kan je maar beter gewoon overal een kutwijf zijn en geen racist
[...]
Ik vraag mij af waarom de permaban is teruggedraaid. Ik vind het jammer dat ik mij zo vergist heb in Eindeloos. Ik vond haar een leuke forummer. Maar dat komt misschien omdat ik niet meer zo heel veel op de actueel pijler kom. Daardoor heb ik de uitspraken die zij heeft gedaan gemist Kan je maar beter gewoon overal een kutwijf zijn en geen racist
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
dinsdag 30 augustus 2016 om 21:29
dinsdag 30 augustus 2016 om 21:32
quote:charlottew88 schreef op 30 augustus 2016 @ 21:00:
[...]
Ik vraag mij af waarom de permaban is teruggedraaid. Ik vind het jammer dat ik mij zo vergist heb in Eindeloos. Ik vond haar een leuke forummer. Maar dat komt misschien omdat ik niet meer zo heel veel op de actueel pijler kom. Daardoor heb ik de uitspraken die zij heeft gedaan gemist
+1
Ik zat ook in dat hunebed, denk ik.
[...]
Ik vraag mij af waarom de permaban is teruggedraaid. Ik vind het jammer dat ik mij zo vergist heb in Eindeloos. Ik vond haar een leuke forummer. Maar dat komt misschien omdat ik niet meer zo heel veel op de actueel pijler kom. Daardoor heb ik de uitspraken die zij heeft gedaan gemist
+1
Ik zat ook in dat hunebed, denk ik.
dinsdag 30 augustus 2016 om 21:33
quote:charlottew88 schreef op 30 augustus 2016 @ 21:25:
[...]
Geen idee misschien 1 of 2 keer het ver-schrik-ke-lijke woord Huilie posten want dat is toch wel heel erg beledigend in tegenstelling tot wat sommige forummers uitkramen . Evenals het enorm kwetsende plaatsen van emoticons in topics. Want een zwaai emoticon is natuurlijk enorm beledigend.Uh uh, op de man/provoceren
[...]
Geen idee misschien 1 of 2 keer het ver-schrik-ke-lijke woord Huilie posten want dat is toch wel heel erg beledigend in tegenstelling tot wat sommige forummers uitkramen . Evenals het enorm kwetsende plaatsen van emoticons in topics. Want een zwaai emoticon is natuurlijk enorm beledigend.Uh uh, op de man/provoceren
dinsdag 30 augustus 2016 om 21:33
quote:Pretzel66 schreef op 30 augustus 2016 @ 21:26:
[...]
[...]
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Moderator Vivabijzonder, volgens mij heeft ... al een keer een maandban gehad.
[...]
[...]
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Moderator Vivabijzonder, volgens mij heeft ... al een keer een maandban gehad.
dinsdag 30 augustus 2016 om 21:35
dinsdag 30 augustus 2016 om 21:35
dinsdag 30 augustus 2016 om 21:37
quote:S-Meds schreef op 30 augustus 2016 @ 21:33:
[...]
bijzonder, volgens mij heeft ... al een keer een maandban gehad.
"Indien een gebruiker na het krijgen van een waarschuwing of ban een periode van minimaal drie maanden zonder overtreding gebruik maakt van het forum dan wordt de laatst verkregen waarschuwing of ban kwijtgescholden. Dit geldt alleen voor de laatste waarschuwing of ban, er worden dus niet meerdere bestraffingen kwijtgescholden bij een langere periode zonder incident. Een permanente ban wordt niet kwijtgescholden."
Dus drie maanden lief, en je maandban is kwijtgescholden. Krijg je eerst weer een week.
[...]
bijzonder, volgens mij heeft ... al een keer een maandban gehad.
"Indien een gebruiker na het krijgen van een waarschuwing of ban een periode van minimaal drie maanden zonder overtreding gebruik maakt van het forum dan wordt de laatst verkregen waarschuwing of ban kwijtgescholden. Dit geldt alleen voor de laatste waarschuwing of ban, er worden dus niet meerdere bestraffingen kwijtgescholden bij een langere periode zonder incident. Een permanente ban wordt niet kwijtgescholden."
Dus drie maanden lief, en je maandban is kwijtgescholden. Krijg je eerst weer een week.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 30 augustus 2016 om 21:41
quote:Nouschi schreef op 30 augustus 2016 @ 21:37:
[...]
Dus drie maanden lief, en je maandban is kwijtgescholden. Krijg je eerst weer een week.dan zou ze een week moeten hebben.
[...]
Dus drie maanden lief, en je maandban is kwijtgescholden. Krijg je eerst weer een week.dan zou ze een week moeten hebben.
dinsdag 30 augustus 2016 om 21:41
[...]
Dus drie maanden lief, en je maandban is kwijtgescholden. Krijg je eerst weer een week.Niet te geloven
[...]
Dus drie maanden lief, en je maandban is kwijtgescholden. Krijg je eerst weer een week.Niet te geloven
dinsdag 30 augustus 2016 om 21:45
[...]
Dus drie maanden lief, en je maandban is kwijtgescholden. Krijg je eerst weer een week.Dan krijg je toch weer een maandban? Als die maandban kwijtgescholden is? Die weekban staat er nog dan.
[...]
Dus drie maanden lief, en je maandban is kwijtgescholden. Krijg je eerst weer een week.Dan krijg je toch weer een maandban? Als die maandban kwijtgescholden is? Die weekban staat er nog dan.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 30 augustus 2016 om 21:51
quote:doornroosje9 schreef op 30 augustus 2016 @ 21:45:
[...]
Dan krijg je toch weer een maandban? Als die maandban kwijtgescholden is? Die weekban staat er nog dan.Oh ja, weer een maandban natuurlijk. Zo transparant allemaal!
[...]
Dan krijg je toch weer een maandban? Als die maandban kwijtgescholden is? Die weekban staat er nog dan.Oh ja, weer een maandban natuurlijk. Zo transparant allemaal!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!