Reisbestemming, tips nodig

31-08-2016 14:21 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn enkel nog maar naar turkije geweest. Heel tof, maar willen iets anders proberen. Hebben 2 kindjes van 2 en 6. Laatste vakantie dateert van 7! jaar geleden en we hebben een rot jaar achter de rug. We willen zon, zee, wit strand, niet te druk, leuk voor de kids, niet te ver vliegen in april. Als dat echt niet kan (wegens nog niet warm genoeg) willen we wel wachten tot de grote vakantie. Max. budget 3000€.

Kunnen jullie ons wat op weg helpen?
Canarische Eilanden? Tunesie? Niet te ver weg, in April al behoorlijk mooi weer (niet bloedheet), nog niet te druk.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Valencia, Canarische Eilanden, Franse kust, Portugal, Italië?
Tenerife!!! Lekker weer en geweldig eiland, ook met kinderen!
boek zelf ergens een accomodatie en losse vluchten + autohuur (indien nodig?). Scheelt echt veel geld gemiddeld genomen.

Met dat budget zou ik voor één van de Canarische eilanden (is in April ook lekker) gaan.
Bedankt voor de antwoorden al! Canarische eilanden lijkt ons wel wat. Wat zijn zo de mooiste eilanden? Tenerife zal ik al eens bekijken!
Ibiza! En dan niet Ibiza stad of San Antoni maar bijvoorbeeld Santa Eularia. 25 minuutjes met de taxi vanaf het vliegveld. Ryanair en Transavia vliegen er heen.

Flatje via airbnb of homeaway. En lekker relaxen. :D
Pas met Tenerife wel op dat je aan de goede kant van het eiland zit qua weer
Mallorca is ook leuk met kinderen. En minder ver vliegen dan de Canarische eilanden.
Mallorca is zeker leuk!! Alleen nog niet zon-zeker in april. Het kan lekker zijn, maar ik ben er 2 keer geweest begin mei en op het strand liggen is nog niet echt aan de orde, de zwembaden zijn vreselijk koud zodat de kinderen niet willen zwemmen en de helft van de horeca/winkels ed is nog niet open. Ik zou dan persoonlijk liever nog 2 uur doorvliegen.
Moet het echt wit strand zijn? Niet ver vliegen en voor dat budget zou ik niet verder komen dan Kefalonia en Formentera (erg klein eiland voor een hele vakantie, wel mooi strand). Dan zou Formentera moeten combineren met Ibiza, heeft ook erg mooie stranden, maar ook best duur. In april red je het met het budget wel, maar wel meer kans op slecht weer.
Tenerife is fijn maar heeft niet echt mooie witte stranden. Is nogal grijs zand. Wel fijn water.

Lanzarote is ook leuk.
quote:dolfje schreef op 01 september 2016 @ 23:09:

Tenerife is fijn maar heeft niet echt mooie witte stranden. Is nogal grijs zand. Wel fijn water.

Lanzarote is ook leuk.Lanzarote ook niet
Niet wat? Niet leuk of geen witte stranden?

Stranden vond ik in elk geval wel mooier dan op Tenerife.
Sorry was een beetje onduidelijk. Wel leuk maar geen witte stranden, eigenlijk was het heel donker zand. Beetje lava achting.
Ja maar voor mijn gevoel niet zo donker als op Tenerife.
Malta
l'état c'est moi
Als je voor de Canarische eilanden kiest en je wil graag een mooi wit strand dan zou ik naar maspalonas op gran canaria gaan. Prachtige witte brede zandstranden zijn daar.
Bedankt voor alle reacties nog! Ik ben nu eventjes heel druk in de weer met het plannen van zoontje zijn verjaardagsfeestje woensdag Maar daarna ga ik alle bestemmingen eens rustig bekijken. Het was me wel al opgevallen dat Tenerife vrij duur is.

Voor Mallorca zouden we dan wel tot de grote vakantie kunnen wachten en maspalonas lijkt dan ook interessant.

Een heel mooi strand is echt een vereiste. We willen een mooi zicht en alle zorgen even kunnen vergeten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven