Napraattopic 65
woensdag 31 augustus 2016 om 13:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 1 september 2016 om 14:33
donderdag 1 september 2016 om 14:39
quote:*-_lilith_-* schreef op 01 september 2016 @ 14:29:
Toen ze dat meisje rl hulp aanbood gingen me de nekharen overeind staan...ik hoop niet dat dat meisje daarop in is gegaan Er werd haar geadviseerd om deze forummer onder de negeer te zetten. Ik hoop dat TO dat gedaan heeft. Zag je dat ze mij 'GEMELD' had..... Nou ik haar meerdere malen, maar helaas kan ze haar gang blijven gaan.
Toen ze dat meisje rl hulp aanbood gingen me de nekharen overeind staan...ik hoop niet dat dat meisje daarop in is gegaan Er werd haar geadviseerd om deze forummer onder de negeer te zetten. Ik hoop dat TO dat gedaan heeft. Zag je dat ze mij 'GEMELD' had..... Nou ik haar meerdere malen, maar helaas kan ze haar gang blijven gaan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 1 september 2016 om 14:47
donderdag 1 september 2016 om 14:49
donderdag 1 september 2016 om 15:01
quote:Oudblond schreef op 01 september 2016 @ 14:39:
[...]
Er werd haar geadviseerd om deze forummer onder de negeer te zetten. Ik hoop dat TO dat gedaan heeft. Zag je dat ze mij 'GEMELD' had..... Nou ik haar meerdere malen, maar helaas kan ze haar gang blijven gaan.Voor het eerst in mijn (weliswaar korte) formuliercarrière gestaft. Vrouwke2016 vertoont wel erg naar forum gedrag in meerdere topics
[...]
Er werd haar geadviseerd om deze forummer onder de negeer te zetten. Ik hoop dat TO dat gedaan heeft. Zag je dat ze mij 'GEMELD' had..... Nou ik haar meerdere malen, maar helaas kan ze haar gang blijven gaan.Voor het eerst in mijn (weliswaar korte) formuliercarrière gestaft. Vrouwke2016 vertoont wel erg naar forum gedrag in meerdere topics
donderdag 1 september 2016 om 15:05
quote:Suykerspin schreef op 01 september 2016 @ 15:01:
[...]
Voor het eerst in mijn (weliswaar korte) formuliercarrière gestaft. Vrouwke2016 vertoont wel erg naar forum gedrag in meerdere topicsLaten we hopen dat heeel veel mensen dat doen zodat de mods eens wakker worden.
[...]
Voor het eerst in mijn (weliswaar korte) formuliercarrière gestaft. Vrouwke2016 vertoont wel erg naar forum gedrag in meerdere topicsLaten we hopen dat heeel veel mensen dat doen zodat de mods eens wakker worden.
donderdag 1 september 2016 om 19:06
donderdag 1 september 2016 om 19:57
quote:Suykerspin schreef op 01 september 2016 @ 19:55:
[...]
Dat hoop ik ook. Vind haar akelig overkomen en ontzettend opdringerig!Nou zo te lezen hier, hebben heel veel mensen al een stafje gebruikt. Maar vooralsnog zonder resultaat. Ach over een tijdje gaat ze bevallen en heeft ze andere dingen aan haar hoofd. Dan mag haar RL haar stelligheid en drammerigheid ten volle ondergaan
[...]
Dat hoop ik ook. Vind haar akelig overkomen en ontzettend opdringerig!Nou zo te lezen hier, hebben heel veel mensen al een stafje gebruikt. Maar vooralsnog zonder resultaat. Ach over een tijdje gaat ze bevallen en heeft ze andere dingen aan haar hoofd. Dan mag haar RL haar stelligheid en drammerigheid ten volle ondergaan