Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?
zaterdag 29 november 2008 om 13:24
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden
vrijdag 12 december 2008 om 20:21
quote:sallie68 schreef op 12 december 2008 @ 20:12:
Speciaal voor winkelmandje de foto van de kattenmand.[afbeelding]
't Is geen klein kattenmandje hoor. De hoogte is 41 cm. Dat is dan ook de reden dat ik liever wil dat iemand 'm af komt halen.
Ik ben benieuwd wat je er van vindt.
Hij ziet er super uit...maar wilde er eentje voor mijn moeder....en die vindt dat echt te groot!
Hoop dat je iemand anders er blij mee kan maken...
Speciaal voor winkelmandje de foto van de kattenmand.[afbeelding]
't Is geen klein kattenmandje hoor. De hoogte is 41 cm. Dat is dan ook de reden dat ik liever wil dat iemand 'm af komt halen.
Ik ben benieuwd wat je er van vindt.
Hij ziet er super uit...maar wilde er eentje voor mijn moeder....en die vindt dat echt te groot!
Hoop dat je iemand anders er blij mee kan maken...
vrijdag 12 december 2008 om 23:03
Iemand nog een leuk TV'tje? Mail me maar want ik heb geen zin om elke keer het hele topic door te scrollen
info@aaibaar.nl
info@aaibaar.nl
zaterdag 13 december 2008 om 09:54
quote:kaatje_85 schreef op 12 december 2008 @ 08:42:
nog steeds in de aanbieding:
- Samsung S630 6 megapixels
- Samsung A400 4 megapixels
- diverse boeken, zie ook het boeken-ruil topic
- Rode corsettop waarvan de bovenkant geborduurd is maat L
- zwarte top met aan te snoeren stukken maat L
- glazen bak voor vissen/ kleine knaagdieren
- zwarte ballerina's met embroided skull met roze strike mt 40
Er waren een aantal mensen die gereageerd hadden maar die laten intussen niks meer van zich horen. Dus ik neem aan dat ze niets hoeven.
Foto's zijn op te vragen via de mail. sweet_dream65 @ hotmail.com
SOrry Kaatje ik had interesse in die samsung van6 megapixels, maar ben zo aan t twijfelen. Vandaar ff niks meer gehoord van mij.
Als iemand anders hem wil mag ook.
Er waren een aantal mensen die gereageerd hadden maar die laten intussen niks meer van zich horen. Dus ik neem aan dat ze niets hoeven.
Foto's zijn op te vragen via de mail. sweet_dream65 @ hotmail.com
SOrry Kaatje ik had interesse in die samsung van6 megapixels, maar ben zo aan t twijfelen. Vandaar ff niks meer gehoord van mij.
Als iemand anders hem wil mag ook.
zaterdag 13 december 2008 om 11:28
quote:kaatje_85 schreef op 12 december 2008 @ 08:42:
Foto's zijn op te vragen via de mail. sweet_dream65 @ hotmail.comKaatje, ik heb wel interesse in de Samsung S630, heb je ook een mailtje gestuurd, weet namelijk niet wat je er voor terug wilt.
Foto's zijn op te vragen via de mail. sweet_dream65 @ hotmail.comKaatje, ik heb wel interesse in de Samsung S630, heb je ook een mailtje gestuurd, weet namelijk niet wat je er voor terug wilt.
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
zaterdag 13 december 2008 om 15:37
quote:freya25 schreef op 12 december 2008 @ 20:38:
@mamalief, welke regio woon jij ongeveer. En vallen dr martens groot of klein, ik heb gemiddeld nl 38, maar met regelmaat ook weer 37 of 39.
En wat voor een speelgoed zat je aan te denken?
in friesland
ik heb zelf maat 38/39 en ze passen wel goed alleen zitten ze me niet lekker omdat mijn voet te hoog is en het is nogal stug leer.
@mamalief, welke regio woon jij ongeveer. En vallen dr martens groot of klein, ik heb gemiddeld nl 38, maar met regelmaat ook weer 37 of 39.
En wat voor een speelgoed zat je aan te denken?
in friesland
ik heb zelf maat 38/39 en ze passen wel goed alleen zitten ze me niet lekker omdat mijn voet te hoog is en het is nogal stug leer.
zaterdag 13 december 2008 om 18:30
zaterdag 13 december 2008 om 23:09
Ik heb nog in de aanbieding:
- een soort tuinbroekrok: of heet dat overgooier? Het is een soort jeansstof en dan de bovenkant van een tuinbroek en dan ipv een broek een lange (doorknoop)rok. Wel geinig, vrij casual, lichte kleur. Maat XS staat erin, maar kan wellicht ook voor S door.
- een strak soort mini-jurkje (maar misschien handiger boven een legging of skinny jeans, zwart met een chinese print (draken enzo) ook zwart. Maat 34.
Als dit te vaag is kan ik er ergens komende week misschien foto's van proberen te maken.
- een soort tuinbroekrok: of heet dat overgooier? Het is een soort jeansstof en dan de bovenkant van een tuinbroek en dan ipv een broek een lange (doorknoop)rok. Wel geinig, vrij casual, lichte kleur. Maat XS staat erin, maar kan wellicht ook voor S door.
- een strak soort mini-jurkje (maar misschien handiger boven een legging of skinny jeans, zwart met een chinese print (draken enzo) ook zwart. Maat 34.
Als dit te vaag is kan ik er ergens komende week misschien foto's van proberen te maken.
zondag 14 december 2008 om 11:21
quote:liieessjeee schreef op 13 december 2008 @ 13:06:
Ik heb diverse kleding en schoenen.
Kleding is vooral M en L en schoenen maat 41.
Kleding is veel van Vero moda & Only.
Evt ruilen voor andere kleding of schoenen.
Als je interesse hebt graag mailen!!
Liesje er staat nergens een emailadres vermeld, niet in je profiel en niet in dit topic, wil je mij even mailen op moordwijf.viva at gmail . com?
Dankje!
Ik heb diverse kleding en schoenen.
Kleding is vooral M en L en schoenen maat 41.
Kleding is veel van Vero moda & Only.
Evt ruilen voor andere kleding of schoenen.
Als je interesse hebt graag mailen!!
Liesje er staat nergens een emailadres vermeld, niet in je profiel en niet in dit topic, wil je mij even mailen op moordwijf.viva at gmail . com?
Dankje!
zondag 14 december 2008 om 11:22
quote:sallie68 schreef op 12 december 2008 @ 18:41:
Aangezien mijn "weggevers" al weer enige pagina's geleden zijn èn ik geen reactie krijg op m'n laatste mail (er zijn geloof ik ook wel wat hotmail-problemen) zet ik mijn aanbiedingen nog maar eens hieronder.
Ik heb over:
- gezichtsbruiner van Babyliss;
- rieten kattenmand (zie foto ergens vooraan bij dit topic);
- babybadje met standaard;
- elektrische schrijfmachine;
- ook heb ik nog wel wat meidenkleding (kleinste maatjes t/m 98 denk ik) staan die weg kan.
Ik woon tussen R'dam en Hoek van Holland / Westland.
Dus heb je interesse ... laat 't me dan weten.Wat wil je ruilen voor die gezichtsbruiner? En waarom doe je hem eigenlijk weg?
Aangezien mijn "weggevers" al weer enige pagina's geleden zijn èn ik geen reactie krijg op m'n laatste mail (er zijn geloof ik ook wel wat hotmail-problemen) zet ik mijn aanbiedingen nog maar eens hieronder.
Ik heb over:
- gezichtsbruiner van Babyliss;
- rieten kattenmand (zie foto ergens vooraan bij dit topic);
- babybadje met standaard;
- elektrische schrijfmachine;
- ook heb ik nog wel wat meidenkleding (kleinste maatjes t/m 98 denk ik) staan die weg kan.
Ik woon tussen R'dam en Hoek van Holland / Westland.
Dus heb je interesse ... laat 't me dan weten.Wat wil je ruilen voor die gezichtsbruiner? En waarom doe je hem eigenlijk weg?