Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?
zaterdag 29 november 2008 om 13:24
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden
woensdag 10 december 2008 om 23:33
@Nef: ik weet niet of je mij bedoelt, maar ik heb je 3/12 gemaild op het adres dat in je profiel staat. Begint als volgt:
Hoi Nef,
nog belangstelling voor de dvd-speler? Ik zag namelijk dat Liv om 11.56 er ook een aanbood: "iemand nog een dvd speler (philips) nodig? (geen recorder dus).
Werkt nog prima, paar jaar oud, hebben zelf inmiddels een recorder vandaar."
Voor die van mij geldt hetzelfde, alleen is het geen Philips, maar het wat vagere merk 'Time'. Ik heb hem niet heel veel gebruikt en is paar jaar oud. Kan weg vanwege samenwonen.
En nog wat, zoals dat ik in het midden van het land ergens woon.
Hoi Nef,
nog belangstelling voor de dvd-speler? Ik zag namelijk dat Liv om 11.56 er ook een aanbood: "iemand nog een dvd speler (philips) nodig? (geen recorder dus).
Werkt nog prima, paar jaar oud, hebben zelf inmiddels een recorder vandaar."
Voor die van mij geldt hetzelfde, alleen is het geen Philips, maar het wat vagere merk 'Time'. Ik heb hem niet heel veel gebruikt en is paar jaar oud. Kan weg vanwege samenwonen.
En nog wat, zoals dat ik in het midden van het land ergens woon.
woensdag 10 december 2008 om 23:46
Geen idee of iemand er iets van wil, maar ik heb in mijn berging staan:
- twee kattenbakken
- twee rieten stoelen, wit gespoten
- een kleine vierkanten eettafel, héél slecht geverfd, maar onverwoestbaar (Ikea);
- een rechthoekige eettafel, eveneens héél slecht geverfd (Ikea);
- twee rieten manden vierkant, met deksel;
- een gele tuinstoel (zo'n driestanden stoel);
Als ik er iemand blij mee kan maken, graag. Anders gaat het naar de Spullebullewinkel.
- twee kattenbakken
- twee rieten stoelen, wit gespoten
- een kleine vierkanten eettafel, héél slecht geverfd, maar onverwoestbaar (Ikea);
- een rechthoekige eettafel, eveneens héél slecht geverfd (Ikea);
- twee rieten manden vierkant, met deksel;
- een gele tuinstoel (zo'n driestanden stoel);
Als ik er iemand blij mee kan maken, graag. Anders gaat het naar de Spullebullewinkel.
donderdag 11 december 2008 om 00:02
Ah Laura, nu je het zegt, ik heb die mail geloof ik wel gezien, maar is me weer ontschoten, vandaar dat ik het hier maar even 'riep', zo vaak kijk ik niet op m'n hotmail
Ehm, ik woon in Brabant en vraag me af of het dan wel een goed idee is, qua afstand? Is niet zo gemakkelijk voor mij op het moment om te komen ophalen. En lijkt me nogal groot om te versturen?
Ehm, ik woon in Brabant en vraag me af of het dan wel een goed idee is, qua afstand? Is niet zo gemakkelijk voor mij op het moment om te komen ophalen. En lijkt me nogal groot om te versturen?
donderdag 11 december 2008 om 00:05
quote:zusje78 schreef op 10 december 2008 @ 21:46:
Ok, het beeldscherm heeft een diameter van 40 cm (binnenmaat) en dat is 15,7 inch... beetje vreemd, dat is toch geen maat? Maar goed, ik weet dus niet of je daarmee geholpen bent Extrahalo.
Ik heb er momenteel een 15 inch schermpje op staan, dus 15,7 zou niet echt een grote vrbetering zijn, eerlijk gezegd heb ik liever 19 inch of groter....
Ok, het beeldscherm heeft een diameter van 40 cm (binnenmaat) en dat is 15,7 inch... beetje vreemd, dat is toch geen maat? Maar goed, ik weet dus niet of je daarmee geholpen bent Extrahalo.
Ik heb er momenteel een 15 inch schermpje op staan, dus 15,7 zou niet echt een grote vrbetering zijn, eerlijk gezegd heb ik liever 19 inch of groter....
donderdag 11 december 2008 om 10:05
quote:Nef schreef op 10 december 2008 @ 20:28:
[...]
Ik wil wel, voor de verzendkosten?
Of heb je interesse in een set van 6 hele mooie kleurige espressokopjes, een analoge Minolta camera of een enorme zwarte tv op beuken kastje?
Prima! En nee dank je, ik heb geen espressoapparaat/ al een digitale camera/ ook al een tv.
Kan je mailen naar splatsj@ het bekende hotmail adres?
[...]
Ik wil wel, voor de verzendkosten?
Of heb je interesse in een set van 6 hele mooie kleurige espressokopjes, een analoge Minolta camera of een enorme zwarte tv op beuken kastje?
Prima! En nee dank je, ik heb geen espressoapparaat/ al een digitale camera/ ook al een tv.
Kan je mailen naar splatsj@ het bekende hotmail adres?
donderdag 11 december 2008 om 10:07
donderdag 11 december 2008 om 12:37
quote:Nef schreef op 11 december 2008 @ 00:02:
Ah Laura, nu je het zegt, ik heb die mail geloof ik wel gezien, maar is me weer ontschoten, vandaar dat ik het hier maar even 'riep', zo vaak kijk ik niet op m'n hotmail
Ehm, ik woon in Brabant en vraag me af of het dan wel een goed idee is, qua ? Is niet zo gemakkelijk voor mij op het moment om te komen ophalen. en Lijkt me nogal groot om te versturen?Volgens mij zijn pakketten tot 10 kilo allemaal dezelfde verzendkosten, 6.70 ofzo.
Ehm, ik woon in Brabant en vraag me af of het dan wel een goed idee is, qua ? Is niet zo gemakkelijk voor mij op het moment om te komen ophalen. en Lijkt me nogal groot om te versturen?Volgens mij zijn pakketten tot 10 kilo allemaal dezelfde verzendkosten, 6.70 ofzo.
donderdag 11 december 2008 om 15:06
donderdag 11 december 2008 om 21:55
héhé, heb het hele topic door zitten spitten.
en kwam daat tegen dat iemand een harldoopband wil ruilen tegen een crosstrainer?
toevallig wil ik van mijn crosstrainer af en ben op zoek naar een hardloopband, dussssss.
ik woon in het midden van het land.
laat maar horen.....
hier ook een broodbakmachine in de aanbieding en een wasmachine, slechts anderhalf jaar gebruikt door dochter toen ze op kamers zat.
erg leuk topic trouwens.
en kwam daat tegen dat iemand een harldoopband wil ruilen tegen een crosstrainer?
toevallig wil ik van mijn crosstrainer af en ben op zoek naar een hardloopband, dussssss.
ik woon in het midden van het land.
laat maar horen.....
hier ook een broodbakmachine in de aanbieding en een wasmachine, slechts anderhalf jaar gebruikt door dochter toen ze op kamers zat.
erg leuk topic trouwens.
donderdag 11 december 2008 om 23:27
quote:lampionetje schreef op 10 december 2008 @ 19:42:
zwaantje8 ik had het al eerder aangegeven ik heb interesse in je zwarte pumps heb je ze nog? Wat wil je er voor terug?
Ik heb veel boeken in de aanbieding.
hoor het graag.sorry, is me denk ik even ontgaan! Maar ik heb ze nog! Qua boeken zoek ik eigenlijk alleen oude meisjes-boeken, die verzamel ik ( vreemde tic van me ) dus ik weet niet of je nog een andere suggestie hebt?
zwaantje8 ik had het al eerder aangegeven ik heb interesse in je zwarte pumps heb je ze nog? Wat wil je er voor terug?
Ik heb veel boeken in de aanbieding.
hoor het graag.sorry, is me denk ik even ontgaan! Maar ik heb ze nog! Qua boeken zoek ik eigenlijk alleen oude meisjes-boeken, die verzamel ik ( vreemde tic van me ) dus ik weet niet of je nog een andere suggestie hebt?
vrijdag 12 december 2008 om 08:42
nog steeds in de aanbieding:
- Samsung S630 6 megapixels
- Samsung A400 4 megapixels
- diverse boeken, zie ook het boeken-ruil topic
- Rode corsettop waarvan de bovenkant geborduurd is maat L
- zwarte top met aan te snoeren stukken maat L
- glazen bak voor vissen/ kleine knaagdieren
- zwarte ballerina's met embroided skull met roze strike mt 40
Er waren een aantal mensen die gereageerd hadden maar die laten intussen niks meer van zich horen. Dus ik neem aan dat ze niets hoeven.
Foto's zijn op te vragen via de mail. sweet_dream65 @ hotmail.com
- Samsung S630 6 megapixels
- Samsung A400 4 megapixels
- diverse boeken, zie ook het boeken-ruil topic
- Rode corsettop waarvan de bovenkant geborduurd is maat L
- zwarte top met aan te snoeren stukken maat L
- glazen bak voor vissen/ kleine knaagdieren
- zwarte ballerina's met embroided skull met roze strike mt 40
Er waren een aantal mensen die gereageerd hadden maar die laten intussen niks meer van zich horen. Dus ik neem aan dat ze niets hoeven.
Foto's zijn op te vragen via de mail. sweet_dream65 @ hotmail.com
vrijdag 12 december 2008 om 09:41
Nou Kaatje, die Samsung S630 6 megapixels zou ik best graag willen hebben.
Wat wil je ervoor terug? Bed, broodbak, boeken?
Ik heb ook nog een lamp, en taarten in de aanbieding, maar dat allitereert niet zo leuk...
Maar ook als je wat anders ervoor zou willen hebben, roep maar, misschien heb ik het wel of kan ik het regelen.
Wat wil je ervoor terug? Bed, broodbak, boeken?
Ik heb ook nog een lamp, en taarten in de aanbieding, maar dat allitereert niet zo leuk...
Maar ook als je wat anders ervoor zou willen hebben, roep maar, misschien heb ik het wel of kan ik het regelen.
vrijdag 12 december 2008 om 10:08
zwaantje8 ik heb rozemarijntje naar school.
3 kinderoorlogsboeken over daan en sietze geschreven door piet prins.
Verder 3 echt oude boeken zijn dan ook niet in goede staat blaadjes laten los en kaft is verschoten.
Het zijn boeken van mijn moeder dus ik denk 45 jaar oud.
De storm steekt op van anne de vries
mariska de circusprinses
Miep hofland
Minder oud heb ik boeken van claudia meisjes serie
Kameleonboeken
Hopelijk heb je hier wat aan.
3 kinderoorlogsboeken over daan en sietze geschreven door piet prins.
Verder 3 echt oude boeken zijn dan ook niet in goede staat blaadjes laten los en kaft is verschoten.
Het zijn boeken van mijn moeder dus ik denk 45 jaar oud.
De storm steekt op van anne de vries
mariska de circusprinses
Miep hofland
Minder oud heb ik boeken van claudia meisjes serie
Kameleonboeken
Hopelijk heb je hier wat aan.
vrijdag 12 december 2008 om 10:34
quote:kaatje_85 schreef op 12 december 2008 @ 09:50:
kachel, ik hou van chicklits of spannende boeken ala Karin Slaughter. Ik zoek eigenlijk ook nog langharige pluche stof in felle kleuren, maar ik denk niet dat iemand die hier nog zo heeft liggen
Ik heb helaas geen chicklit of spannende boeken, het enige dat er in de buurt komt is Brick Lane van Monica Ali. Ik dacht dat ik Tokyo van Mo Hayder nog ergens had, maar die kan ik niet meer vinden dus die heb ik vrees ik al weggegeven.
Wat ik wel heb:
Arthur Japin, De droom van de leeuw
Daniel Mason, The pianotunes
Louis de Bernieres, Kapitein Corelli's mandoline
Dan Brown, Angels and Demons
Tessa de Loo, Een varken in het paradijs
Renate Dorrestein, Vreemde streken
Mensje van Keulen, Olifanten op een web
Kang Zhengguo, An innocent life in communist China
Natasha Gerson, De zielen van Midgard
Verder nog dvd's
De jaren 50 dvd
Nederland Toen water
en nog een paar films, volgens mij ook Prozac Nation, maar die staan in het atelier van mijn vriend en daar kan ik nu niet bij.
Is er misschien een chicklit boek dat je graag zou willen hebben? Dat zou ik je dan via bol kunnen sturen?
kachel, ik hou van chicklits of spannende boeken ala Karin Slaughter. Ik zoek eigenlijk ook nog langharige pluche stof in felle kleuren, maar ik denk niet dat iemand die hier nog zo heeft liggen
Ik heb helaas geen chicklit of spannende boeken, het enige dat er in de buurt komt is Brick Lane van Monica Ali. Ik dacht dat ik Tokyo van Mo Hayder nog ergens had, maar die kan ik niet meer vinden dus die heb ik vrees ik al weggegeven.
Wat ik wel heb:
Arthur Japin, De droom van de leeuw
Daniel Mason, The pianotunes
Louis de Bernieres, Kapitein Corelli's mandoline
Dan Brown, Angels and Demons
Tessa de Loo, Een varken in het paradijs
Renate Dorrestein, Vreemde streken
Mensje van Keulen, Olifanten op een web
Kang Zhengguo, An innocent life in communist China
Natasha Gerson, De zielen van Midgard
Verder nog dvd's
De jaren 50 dvd
Nederland Toen water
en nog een paar films, volgens mij ook Prozac Nation, maar die staan in het atelier van mijn vriend en daar kan ik nu niet bij.
Is er misschien een chicklit boek dat je graag zou willen hebben? Dat zou ik je dan via bol kunnen sturen?
vrijdag 12 december 2008 om 10:41
quote:Yoels schreef op 10 december 2008 @ 23:03:
[...]
Haha, daar heb ik wel even over gedacht maar dan zou het er eigenlijk naast moeten en dan wordt de tabel de breed. Als ik het er onder doe is het niet meer overzichtelijk denk ik.
Je vraag staat dus niet in het schema, alleen de aangeboden dingen. Of bedoelde je dat niet? Als mensen er heel specifiek bijzetten tegen wat ze hun spullen willen ruilen zet ik dat er wel bij, maar ik denk dat het anders te rommelig wordt allemaal.
Als jullie er anders over denken/een ander idee hebben... Dan kijk ik of ik het er in kan verwerken
Nee joh, wil je niet op nog meer werk jagen. Ik zal af en toe wel even posten waar ik nog op zoek naar ben;
Een grote kattenkrabpaal, min. 1.40 hoog, is echt voor ze om te spelen.
En ik zou nog heel graag een staafmixer willen.
Aan de poster over die gewichtjes, ik dacht dat ik die nog wel had (als ik mij niet vergis zijn ze 5 kilo, dacht per gewichtje), , moet ik morgen even kijken in mijn schuur. Alleen is het denk wat zwaar om te versturen. Dus weet niet of je ergens in NH woont?
[...]
Haha, daar heb ik wel even over gedacht maar dan zou het er eigenlijk naast moeten en dan wordt de tabel de breed. Als ik het er onder doe is het niet meer overzichtelijk denk ik.
Je vraag staat dus niet in het schema, alleen de aangeboden dingen. Of bedoelde je dat niet? Als mensen er heel specifiek bijzetten tegen wat ze hun spullen willen ruilen zet ik dat er wel bij, maar ik denk dat het anders te rommelig wordt allemaal.
Als jullie er anders over denken/een ander idee hebben... Dan kijk ik of ik het er in kan verwerken
Nee joh, wil je niet op nog meer werk jagen. Ik zal af en toe wel even posten waar ik nog op zoek naar ben;
Een grote kattenkrabpaal, min. 1.40 hoog, is echt voor ze om te spelen.
En ik zou nog heel graag een staafmixer willen.
Aan de poster over die gewichtjes, ik dacht dat ik die nog wel had (als ik mij niet vergis zijn ze 5 kilo, dacht per gewichtje), , moet ik morgen even kijken in mijn schuur. Alleen is het denk wat zwaar om te versturen. Dus weet niet of je ergens in NH woont?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.