Reisbestemming, tips nodig
woensdag 31 augustus 2016 om 14:21
Wij zijn enkel nog maar naar turkije geweest. Heel tof, maar willen iets anders proberen. Hebben 2 kindjes van 2 en 6. Laatste vakantie dateert van 7! jaar geleden en we hebben een rot jaar achter de rug. We willen zon, zee, wit strand, niet te druk, leuk voor de kids, niet te ver vliegen in april. Als dat echt niet kan (wegens nog niet warm genoeg) willen we wel wachten tot de grote vakantie. Max. budget 3000€.
Kunnen jullie ons wat op weg helpen?
Kunnen jullie ons wat op weg helpen?
donderdag 1 september 2016 om 22:06
Mallorca is zeker leuk!! Alleen nog niet zon-zeker in april. Het kan lekker zijn, maar ik ben er 2 keer geweest begin mei en op het strand liggen is nog niet echt aan de orde, de zwembaden zijn vreselijk koud zodat de kinderen niet willen zwemmen en de helft van de horeca/winkels ed is nog niet open. Ik zou dan persoonlijk liever nog 2 uur doorvliegen.
donderdag 1 september 2016 om 23:06
Moet het echt wit strand zijn? Niet ver vliegen en voor dat budget zou ik niet verder komen dan Kefalonia en Formentera (erg klein eiland voor een hele vakantie, wel mooi strand). Dan zou Formentera moeten combineren met Ibiza, heeft ook erg mooie stranden, maar ook best duur. In april red je het met het budget wel, maar wel meer kans op slecht weer.
zaterdag 3 september 2016 om 09:34
Bedankt voor alle reacties nog! Ik ben nu eventjes heel druk in de weer met het plannen van zoontje zijn verjaardagsfeestje woensdag Maar daarna ga ik alle bestemmingen eens rustig bekijken. Het was me wel al opgevallen dat Tenerife vrij duur is.
Voor Mallorca zouden we dan wel tot de grote vakantie kunnen wachten en maspalonas lijkt dan ook interessant.
Een heel mooi strand is echt een vereiste. We willen een mooi zicht en alle zorgen even kunnen vergeten!
Voor Mallorca zouden we dan wel tot de grote vakantie kunnen wachten en maspalonas lijkt dan ook interessant.
Een heel mooi strand is echt een vereiste. We willen een mooi zicht en alle zorgen even kunnen vergeten!