Napraattopic 65

31-08-2016 13:41 4136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:yasmijn schreef op 04 september 2016 @ 11:04:

Zelfs het leuke gedicht wat Hats plaatste is gegumd, met wat reacties erop.

Zoiets stars maakt je zelden mee, alleen op het vivaforum. Humorloos
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:sssssst schreef op 04 september 2016 @ 12:05:

Mag ik hier mijn frustraties uiten over het moderatortopic?

Pussinboots, springding en ik hebben daar een paar keer wat gepost en dat is ook weer weggehaald. Verdere opmerkingen daarover kunnen je een ban opleveren. Maar ondertussen mag degene waar die post over gaan gewoon doorgaan met mensen kwetsen. Als je dingen wil zeggen als: 'Jouw kind had nooit geboren mogen worden.' Dan mag dat hier kennelijk gewoon, zolang je er een leuk sausje over giet, kun je jezelf in krap honderd postings blijven herhalen. De TO ging van schrik of frustratie of zo op anoniem, maar al die kwetsende posts blijven staan. Hoe bestaat dat?Maarrr ze houden het in de gaten. Hoe fijn is dat
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 04 september 2016 @ 12:08:

[...]

Maarrr ze houden het in de gaten. Hoe fijn is dat Nou, het maakt voor de TO niet veel meer uit. Het topic is aan het doodbloeden dus er is niet veel meer in de gaten te houden. Een hoop wat zij schrijft is niet kwetsend maar drammend en daar kan ik best tegen en vind ik ook dat ze haar mening mag hebben en geven. Dat kinderen buiten moeten spelen, dat een moeder thuis hoort dat kwetst mij niet als ik dat anders zie. Maar dit vond ik zo erg voor de TO. Alsof je naar een hulpverlener gaat voor advies over je kind en dat die dan zegt: 'Tja, als je dat kind gewoon niet gekregen had, dan zat je hier nu niet, zoek het uit!'
quote:hatsetats schreef op 03 september 2016 @ 19:05:

Ja, ik weet 'm!

De denker, van Rodin.

Dit is er ook 1 van die kunstenaar
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Eki12 schreef op 04 september 2016 @ 11:43:

Er was eens een vrouw uit Reebroek

Ze kreeg haar collega op bezoek

Die nam haar hele aanhang mee

En zit nu nog tevree

Te wachten op TO, die is zoek
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Eki12 schreef op 04 september 2016 @ 11:43:

Er was eens een vrouw uit Reebroek

Ze kreeg haar ex- collega op bezoek

Die nam haar hele aanhang mee

En zit nu nog tevree

Te wachten op TO, die is zoek
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:sssssst schreef op 04 september 2016 @ 12:15:

[...]

Nou, het maakt voor de TO niet veel meer uit. Het topic is aan het doodbloeden dus er is niet veel meer in de gaten te houden. Een hoop wat zij schrijft is niet kwetsend maar drammend en daar kan ik best tegen en vind ik ook dat ze haar mening mag hebben en geven. Dat kinderen buiten moeten spelen, dat een moeder thuis hoort dat kwetst mij niet als ik dat anders zie. Maar dit vond ik zo erg voor de TO. Alsof je naar een hulpverlener gaat voor advies over je kind en dat die dan zegt: 'Tja, als je dat kind gewoon niet gekregen had, dan zat je hier nu niet, zoek het uit!'

Ik bedoelde het dan ook sarcastisch. Het gaat ook niet om 1 topic.

Conclusie is gewoon dat er wéér niks gebeurt.
quote:yasmijn schreef op 04 september 2016 @ 11:23:

[...]

Modtopic uiteraard.Ow ja natuurlijk.

[...]

Nou, het maakt voor de TO niet veel meer uit. Het topic is aan het doodbloeden dus er is niet veel meer in de gaten te houden. Een hoop wat zij schrijft is niet kwetsend maar drammend en daar kan ik best tegen en vind ik ook dat ze haar mening mag hebben en geven. Dat kinderen buiten moeten spelen, dat een moeder thuis hoort dat kwetst mij niet als ik dat anders zie. Maar dit vond ik zo erg voor de TO. Alsof je naar een hulpverlener gaat voor advies over je kind en dat die dan zegt: 'Tja, als je dat kind gewoon niet gekregen had, dan zat je hier nu niet, zoek het uit!'Hoe vaak heb je hier al over geklaagd?
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 04 september 2016 @ 13:24:

[...]

Hoe vaak heb je hier al over geklaagd?Niet. Ik heb alleen de kwetsende postings gestaft.

[...]

............. Het topic is aan het doodbloeden dus er is niet veel meer in de gaten te houden. Een hoop wat zij schrijft is niet kwetsend maar drammend .................'quote:sssssst schreef op 04 september 2016 @ 13:31:

[...]

Niet. Ik heb alleen de kwetsende postings gestaft.....Ik heb je op meerdere topic's over desbetreffende forumster zien drammen klagen terwijl het topic niet meer loopt en daarom niet veel meer in de gaten valt te houden schrijf je....Maar dat is dan toch mooi, toch????.....
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 04 september 2016 @ 13:39:

[...]

[...]

....Ik heb je op meerdere topic's over desbetreffende forumster zien drammen klagen terwijl het topic niet meer loopt en daarom niet veel meer in de gaten valt te houden schrijf je....Maar dat is dan toch mooi, toch????.....Hier mag dat toch? En verder in het, topic zelf en op het moderator topic. Lijkt mij de juiste manier.
quote:sssssst schreef op 04 september 2016 @ 13:42:

[...]

Hier mag dat toch? En verder in het, topic zelf en op het moderator topic. Lijkt mij de juiste manier.Dat mag.
LOEP ME MAAR aub.
quote:sssssst schreef op 04 september 2016 @ 13:42:

[...]

Hier mag dat toch? En verder in het, topic zelf en op het moderator topic. Lijkt mij de juiste manier.Niet op Missi happen joh. Dat is haar enige doel in het leven naast dingen uit z'n verband trekken en quoten.
quote:hatsetats schreef op 04 september 2016 @ 09:42:

Wens je iemand permanent uit te zwaaien?

Dan moet je hem bij de mods verraaien

Staf wat je kan

Want'op de man'

Dat is Oud Hollandsch ban aannaaien
LOEP ME MAAR aub.
Onze humorloze moderator

Snoert forummers graag de snater

'Dit is volledig OT,

Dus hop, weg er mee!'

al wat blijft is de kater
Dat manwijf, ach u kent haar wel

heeft zoals u ziet geen IRL

Dat mens zit uren binnen

Rijmsels te verzinnen

Om te plaatsen op viva.nl
quote:hatsetats schreef op 04 september 2016 @ 14:05:

Onze humorloze moderator

Snoert forummers graag de snater

'Dit is volledig OT,

Dus hop, weg er mee!'

al wat blijft is de kater
LOEP ME MAAR aub.
Hahaha eerst je ban beschrijven als een weekendje weg ivm met warm weer en nu Parijs.. (Vrouwke in gedrag nieuwe vriend moeder accepteren)

Eigenlijk is het niet eens grappig meer zielig..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Die blijft ook maar bezig met door de mand te vallen.
Hahaha jij bent ook snel oud blond..
Ik heb er een bloedhekel aan dat ze maar 'voor het hele forum' blijft praten met dat ge-wij!
Ja...
Maar ik heb me voorgenomen om niet meer op haar te reageren. Op die regel maak ik 1 uitzondering: Ik reageer wel op haar bij de mods. Ik zit te wachten op het moment dat ik het 'vriendelijke doch dwingende' verzoek krijg om niet meer te staffen
Ik heb het ook voorgenomen in elk geval vandaag of in die topic. Tenzij ze op mij reageert naar een update van TO. Tot een update van TO reageer sowieso niet denk ik..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven