Napraattopic 65
woensdag 31 augustus 2016 om 13:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 4 september 2016 om 19:19
quote:OliviaMoore schreef op 04 september 2016 @ 19:18:
[...]
Dat vind jij. In het licht van wat dat figuur hier post en vooral de manier waarop, snap ik best dat Puss zo'n PB niet erg waardeert.
Klopt,en als ze die pb's gewoon naar viva had gemaild was dat volkomen logisch.
Nu heeft ze ze op het modtopic gekwakt en kreeg ze een terechte ban..
[...]
Dat vind jij. In het licht van wat dat figuur hier post en vooral de manier waarop, snap ik best dat Puss zo'n PB niet erg waardeert.
Nu heeft ze ze op het modtopic gekwakt en kreeg ze een terechte ban..
zondag 4 september 2016 om 19:20
quote:-Kia-Ora- schreef op 04 september 2016 @ 19:16:
[...]
Hoezo? Het is toch idioot.Nee, vind ik niet. 1 pbtje ontvangen waarvan je niet compleet in de rstress hoeft te schieten of een legertje beveiligers in hoeft te huren. Hoefde niet eens beantwoord te worden,laat staan met de bewoordingen waarin dat gedaan werd.
Storm in een glas water, een hoop poeha om niks.
[...]
Hoezo? Het is toch idioot.Nee, vind ik niet. 1 pbtje ontvangen waarvan je niet compleet in de rstress hoeft te schieten of een legertje beveiligers in hoeft te huren. Hoefde niet eens beantwoord te worden,laat staan met de bewoordingen waarin dat gedaan werd.
Storm in een glas water, een hoop poeha om niks.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 4 september 2016 om 19:20
zondag 4 september 2016 om 19:22
quote:YellowDiamond schreef op 04 september 2016 @ 19:19:
[...]
Nu heeft ze ze op het modtopic gekwakt en kreeg ze een terechte ban..En daar ligt zij niet wakker van en ik verder ook niet. Ingecalculeerd. Alleen, dat vrouwke is zo irritant, dat ik daar toch even wat van vind. Niet zozeer van die ban hoor.
[...]
Nu heeft ze ze op het modtopic gekwakt en kreeg ze een terechte ban..En daar ligt zij niet wakker van en ik verder ook niet. Ingecalculeerd. Alleen, dat vrouwke is zo irritant, dat ik daar toch even wat van vind. Niet zozeer van die ban hoor.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
zondag 4 september 2016 om 19:23
quote:simbalabimba schreef op 04 september 2016 @ 19:20:
[...]
Nee, vind ik niet. 1 pbtje ontvangen waarvan je niet compleet in de rstress hoeft te schieten of een legertje beveiligers in hoeft te huren. Hoefde niet eens beantwoord te worden,laat staan met de bewoordingen waarin dat gedaan werd.
Storm in een glas water, een hoop poeha om niks.Oh ja, even vergeten dat niet iedereen hier ergens over mag zeuren. Das voorbehouden aan een aantal forumsters. Dom van me .
[...]
Nee, vind ik niet. 1 pbtje ontvangen waarvan je niet compleet in de rstress hoeft te schieten of een legertje beveiligers in hoeft te huren. Hoefde niet eens beantwoord te worden,laat staan met de bewoordingen waarin dat gedaan werd.
Storm in een glas water, een hoop poeha om niks.Oh ja, even vergeten dat niet iedereen hier ergens over mag zeuren. Das voorbehouden aan een aantal forumsters. Dom van me .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 4 september 2016 om 19:23
zondag 4 september 2016 om 19:25
zondag 4 september 2016 om 19:26
quote:-Kia-Ora- schreef op 04 september 2016 @ 19:23:
[...]
Oh ja, even vergeten dat niet iedereen hier ergens over mag zeuren. Das voorbehouden aan een aantal forumsters. Dom van me .
Je mag best zeuren, maar dan loop je de kans dat je wordt aangesproken op je forumgedrag.
Buiten het zeuren, is het vind ik dat het zwaar overdreven wordt, waardoor, als je de screenprint vd pb's niet hebt gezien, een verkeerde indruk krijgt.
[...]
Oh ja, even vergeten dat niet iedereen hier ergens over mag zeuren. Das voorbehouden aan een aantal forumsters. Dom van me .
Je mag best zeuren, maar dan loop je de kans dat je wordt aangesproken op je forumgedrag.
Buiten het zeuren, is het vind ik dat het zwaar overdreven wordt, waardoor, als je de screenprint vd pb's niet hebt gezien, een verkeerde indruk krijgt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
zondag 4 september 2016 om 19:27
quote:YellowDiamond schreef op 04 september 2016 @ 19:25:
[...]
Ja vrouwke is irritant maar gelukkig is er een negeerknop..
Je hoort het dagelijks beweren
'Vanaf nu ga ik je negeren'
Maar zoals blijkt
Is dat niet zo makkelijk als het lijkt
Want het is te leuk om te reageren.
[...]
Ja vrouwke is irritant maar gelukkig is er een negeerknop..
Je hoort het dagelijks beweren
'Vanaf nu ga ik je negeren'
Maar zoals blijkt
Is dat niet zo makkelijk als het lijkt
Want het is te leuk om te reageren.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 4 september 2016 om 19:28
Zo, nu kom ik er, na weken ervan vrijaf genomen te hebben, toch echt niet onder het strijken uit.
En straks lekker met koffie naar 'heel holland bakt' kijken.
En straks lekker met koffie naar 'heel holland bakt' kijken.
zondag 4 september 2016 om 19:28
zondag 4 september 2016 om 19:32
quote:OliviaMoore schreef op 04 september 2016 @ 19:22:
[...]
En daar ligt zij niet wakker van en ik verder ook niet. Ingecalculeerd. Alleen, dat vrouwke is zo irritant, dat ik daar toch even wat van vind. Niet zozeer van die ban hoor.
Zoek d'r dan niet op als er hier over haar gepost wordt?
De meesten zouden d'r waarschijnlijk helemaal niet tegengekomen zijn, als er hier geen melding van was gedaan.
Maar goed, ik ging strijken dus.
[...]
En daar ligt zij niet wakker van en ik verder ook niet. Ingecalculeerd. Alleen, dat vrouwke is zo irritant, dat ik daar toch even wat van vind. Niet zozeer van die ban hoor.
Zoek d'r dan niet op als er hier over haar gepost wordt?
De meesten zouden d'r waarschijnlijk helemaal niet tegengekomen zijn, als er hier geen melding van was gedaan.
Maar goed, ik ging strijken dus.