Napraattopic 65

31-08-2016 13:41 4136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:kyralon schreef op 04 september 2016 @ 23:59:

Teek is verwijderd, wat nog best een opgave was, man is in Trier dus ver weg van hier, haha. Vies beestje heb hem in het toilet gegooid. Heb wel gedraaid en was er zo uit!Jammer dat je de teek weg hebt gegooid en niet in een gesloten glazen potje bewaard, mocht je onverhoopt last krijgen word er gevraagd 'welke teek'. Dat zou het onderzoek makkelijker kunnen maken, want anders kan het een speld in de hooiberg zijn.

Sterkte en succes.
LOEP ME MAAR aub.
quote:oudebaas schreef op 04 september 2016 @ 20:38:

Ik raak hier opeens verzeild. Is dit een leuk topic?quote:-Kia-Ora- schreef op 04 september 2016 @ 20:41:

[...]

Ja! Voor de meesten dan .

Wees welkom!quote:oudebaas schreef op 04 september 2016 @ 20:44:

[...]

Dankje Maar de meesten zitten hier niet.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 05 september 2016 @ 10:53:

[...]

[...]

[...]

Maar de meesten zitten hier niet. Voel je vooral niet te min. ;)
Oh mijn god, mijn hart breekt van dat topic van andrea die niet meer zwanger kon worden na haar eerste kind, toen onverwacht zwanger werd en nu een miskraam krijgt.
O dat is verdrietig zeg. Na 12 jaar ook nog eens lees ik.
Zo boos!

Ik meld dit topic in het modtopic, heel veel respectloze reacties. Ook het kind ban deze TO had nooit geboeren mogen worden. De mods houden het in de gaten zeggen ze, en doen er vervolgens een slotje op, dan valt er niks meer in de gaten te houden.
Je kan nog steeds in dat topic reageren.
quote:sssssst schreef op 05 september 2016 @ 15:04:

Zo boos!

Ik meld dit topic in het modtopic, heel veel respectloze reacties. Ook het kind ban deze TO had nooit geboeren mogen worden. De mods houden het in de gaten zeggen ze, en doen er vervolgens een slotje op, dan valt er hoeven ze niks meer in de gaten te houden.Dat slotje verbaasd mij ook. Dat gebeurt toch vrijwel nooit vanwege negatieve reacties?
quote:sssssst schreef op 05 september 2016 @ 15:04:

Zo boos!

Ik meld dit topic in het modtopic, heel veel respectloze reacties. Ook het kind ban deze TO had nooit geboeren mogen worden. De mods houden het in de gaten zeggen ze, en doen er vervolgens een slotje op, dan valt er niks meer in de gaten te houden.Nee de topic opener is lekker respectvol. En je zegt het verkeerd hoor. Het had voor het kind misschien beter geweest.. en voor de TO ook Die is namelijk zodra ze voor een kindje gingen helemaal doorgedraaid. Daar kan ze beter hulp voor zoeken en dat gaat ze niet doen als iedereen lekker meepraat. En nee lief blijven helpt bij haar niet, dat weten degene die haar vaker ook onder eerdere nicks kennen ondertussen wel.
quote:nina1966 schreef op 05 september 2016 @ 15:24:

[...]

Nee de topic opener is lekker respectvol. En je zegt het verkeerd hoor. Het had voor het kind misschien beter geweest.. en voor de TO ook Die is namelijk zodra ze voor een kindje gingen helemaal doorgedraaid. Daar kan ze beter hulp voor zoeken en dat gaat ze niet doen als iedereen lekker meepraat. En nee lief blijven helpt bij haar niet, dat weten degene die haar vaker ook onder eerdere nicks kennen ondertussen wel.Eens dat ze hulp moet zoeken, maar dat wordt heel respectloos gebracht. Zeggen dat ze met deze vriend geen kind had moeten krijgen helpt de TO ook niet om inzicht te krijgen in naar situatie. Het kind is er, ik ben dan meer iemand die wil adviseren in 'hoe nu verder.'
Altijd grappig... Een forumster die je staft omdat je twijfelt of ze niet loopt te trollen/rellen en die dan in andere topics zelf stelt dat de TO een trol is

[...]

Nee de topic opener is lekker respectvol. En je zegt het verkeerd hoor. Het had voor het kind misschien beter geweest.. en voor de TO ook Die is namelijk zodra ze voor een kindje gingen helemaal doorgedraaid. Daar kan ze beter hulp voor zoeken en dat gaat ze niet doen als iedereen lekker meepraat. En nee lief blijven helpt bij haar niet, dat weten degene die haar vaker ook onder eerdere nicks kennen ondertussen wel.Jij bent haar hulpverlener? Je hebt er verstand van?
quote:sssssst schreef op 05 september 2016 @ 15:35:

[...]

Eens dat ze hulp moet zoeken, maar dat wordt heel respectloos gebracht. Zeggen dat ze met deze vriend geen kind had moeten krijgen helpt de TO ook niet om inzicht te krijgen in naar situatie. Het kind is er, ik ben dan meer iemand die wil adviseren in 'hoe nu verder.'...dan kan je toch adviseren.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Dormouse schreef op 05 september 2016 @ 15:43:

Altijd grappig... Een forumster die je staft omdat je twijfelt of ze niet loopt te trollen/rellen en die dan in andere topics zelf stelt dat de TO een trol is Mooi is dat hè? Viel mij ook meteen op.

Altijd grappig... Een forumster die je staft omdat je twijfelt of ze niet loopt te trollen/rellen en die dan in andere topics zelf stelt dat de TO een trol is Haha ja

[...]

Eens dat ze hulp moet zoeken, maar dat wordt heel respectloos gebracht. Zeggen dat ze met deze vriend geen kind had moeten krijgen helpt de TO ook niet om inzicht te krijgen in naar situatie. Het kind is er, ik ben dan meer iemand die wil adviseren in 'hoe nu verder.'

O maar die adviezen heeft ze genoeg gehad hoor in diverse topics en onder de diverse nicks die ze had.

Helpt allemaal niets..

[...]

Nee de topic opener is lekker respectvol. En je zegt het verkeerd hoor. Het had voor het kind misschien beter geweest.. en voor de TO ook Die is namelijk zodra ze voor een kindje gingen helemaal doorgedraaid. Daar kan ze beter hulp voor zoeken en dat gaat ze niet doen als iedereen lekker meepraat. En nee lief blijven helpt bij haar niet, dat weten degene die haar vaker ook onder eerdere nicks kennen ondertussen wel.Waarom is de TO niet respectvol?

Altijd grappig... Een forumster die je staft omdat je twijfelt of ze niet loopt te trollen/rellen en die dan in andere topics zelf stelt dat de TO een trol is Jaaaaa, maar jij begon, puh!
quote:YellowDiamond schreef op 05 september 2016 @ 15:48:

[...]

O maar die adviezen heeft ze genoeg gehad hoor in diverse topics en onder de diverse nicks die ze had.

Helpt allemaal niets..

En daarom is het normaal om respectloze posts te typen?

Als je vriendin niets doet met je adviezen scheldt je die dan ook uit? Of je buurvrouw?
quote:Grobbekuiken schreef op 05 september 2016 @ 15:46:

[...]

Mooi is dat hè? Viel mij ook meteen op.Ik moest echt op mijn vingers zitten om er niet op te reageren dus dacht laat ik het maar hier plaatsen haha
quote:Dormouse schreef op 05 september 2016 @ 16:05:

[...]

Ik moest echt op mijn vingers zitten om er niet op te reageren dus dacht laat ik het maar hier plaatsen haha
quote:Dormouse schreef op 05 september 2016 @ 16:05:

[...]

Ik moest echt op mijn vingers zitten om er niet op te reageren dus dacht laat ik het maar hier plaatsen hahaStel dat hv wel gelijk heeft en TO is idd heel goed in het schrijven van een spannende verhaallijn. Dan zit TO misschien wel te gniffelen om wat er hier geschreven wordt... Ze/hij weet het iig wel heel boeiend te brengen allemaal. Doet me denken aan dat topic over dat etentje zelf betalen.
Kon het niet laten en heb wel gereageerd, dus zal zo wel weer een ban krijgen, want kritisch zijn daar houden de Mods niet van. Stel je voor dat je je beleid moet verdedigen.

Dus tot over een weekje waarschijnlijk

[...]

Eens dat ze hulp moet zoeken, maar dat wordt heel respectloos gebracht. Zeggen dat ze met deze vriend geen kind had moeten krijgen helpt de TO ook niet om inzicht te krijgen in naar situatie. Het kind is er, ik ben dan meer iemand die wil adviseren in 'hoe nu verder.'

Bij het eerste topic was iedereen nog zeer vriendelijk hoor. Pas in de loop der tijd met steeds dezelfde soort situaties en dezelfde ongefundeerde hysterische topics is men het wat zat. Gewoon schrijven helpt niet. Na 30 keer "ja maar lieve schat als je nou eens..." komt het er een keer van dat je zegt 'jij weer, leer je niets van de eerdere antwoorden?"

Een aantal topics geleden al gewaarschuwd dat ze haar man kwijt ging raken als ze zo door ging. Raad neemt ze niet aan.

Iets van zachte heelmeesters....
haar post is gewijzigd door de Mods

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven