Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

30-08-2016 22:13 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer 3000 posts achter de rug met de meest afschuwelijke kindernamen ter wereld.

We vinden er vast nóg 3000 toch?

Hier gaan we gezellig verder!
668, the neighbour of the Beast
Wat vinden jullie van Fela? Kwam hem van de week tegen. Nog nooit eerder gehoord, maar kan toch niet zeggen dat ik hem lelijk vind.

Vind het wel een meisjesnaam
I wish I could but I don't want to
quote:ontbijtkoekje schreef op 05 september 2016 @ 21:33:

Ik kwam op fb de naam Flo tegen. Arm ding (geen idee of het een jongen of een meisje is) wordt vast later gebombardeerd tot vlo Bekende en hele grappige striptekenaar heet Flo. En ik ken een Florine die zich zo noemt. Vind het een leuke, vlotte unisex naam.
quote:Curley schreef op 06 september 2016 @ 15:41:

Poekie is wel heel erg inderdaad, maar namen als Puck en Bibi vind ik ook meer geschikt voor viervoeters. Ik ken ook een Bibi van mijn leeftijd en die naam was vast heel leuk toen ze een peuter was met 2 staartjes in d’r haar, maar niet voor een volwassen vrouw op kantoor.

Waarom niet?

Ik bedoel, vind het ook geen fantastische naam ofzo, maar om nou te zeggen dat iemand in het bedrijfsleven niet serieus wordt genomen lijkt me schromelijk overdreven. Bibi valt voor mij in de categorie Lizzie, Katie, Jenny, Sammie.

Ik kende trouwens een R.iekje. Hele gekke oudbollige naam, maar zij was een fotomodel/kunstenares en grappig genoeg maakte dat die naam weer heel leuk en origineel.
quote:chocoladesorbet schreef op 07 september 2016 @ 14:59:

Wat vinden jullie van Fela? Kwam hem van de week tegen. Nog nooit eerder gehoord, maar kan toch niet zeggen dat ik hem lelijk vind.

Vind het wel een meisjesnaamIk ken die naam. Het is een jongensnaam. Is een Afrikaanse zanger/muzikant die zo heet. Ik vind het wel een mooie naam.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Fela_Kuti

Dit is dus die muzikant
2 kindjes geboren, een tweeling. Jongen en een meisje:

Valentino en Valentina.

Was dit maar een grap
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:ladygaga_xx schreef op 07 september 2016 @ 15:32:

Valentino en Valentina.

Was dit maar een grap

Nachtmerrie voor de post en elke instantie die nog komen gaat! Ziekenhuizen, scholen, duo. Wat onderdacht....

Ik kreeg als volwassene nog wel misverstanden toen we al een ander adres hadden (en niet dezelfde voorletter) zelfde achternaam en geboortedatum kan dingen echt lastig maken. DIt is echt suf van die ouders,

En het klinkt voor geen meter
<3 Fela Kuti. Zijn zoon trad een keer op in Amsterdam, die heet Femi.

Die facebookpagina van prenatal maakt vooral duidelijk dat 99% van de newborns veel te verfrommeld is om een beetje knap op de foto te staan, haha. Die tekstjes eronder zijn trouwens ook tenenkrommend: "ME WONDERTJE OH WAT EEN PRINSESJE" en dan een foto van een knalrode, woedende muppet in een roze pakje met zo'n paaseistrik erop.
quote:syvon schreef op 07 september 2016 @ 15:40:

<3 Fela Kuti. Zijn zoon trad een keer op in Amsterdam, die heet Femi.

Die facebookpagina van prenatal maakt vooral duidelijk dat 99% van de newborns veel te verfrommeld is om een beetje knap op de foto te staan, haha. Die tekstjes eronder zijn trouwens ook tenenkrommend: "ME WONDERTJE OH WAT EEN PRINSESJE" en dan een foto van een knalrode, woedende muppet in een roze pakje met zo'n paaseistrik erop.Dankje, door dit berichtje ben ik eens op die FB-pagina gaan kijken. Goed kunnen lachen, dat wel.
Zo hebben Tim en Tom corronel beide een machende 2e naam. Tim alfa en Tom Romeo. De 2 2e namen vormen samen alfa romeo (ja echt het automerk), omdat pa en ma corronel fan van dat merk waren.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Op die prenatal pagina staat een Fas

Feutaal Alcohol Syndroom?
Ab imo pectore
quote:syvon schreef op 07 september 2016 @ 15:40:en dan een foto van een knalrode, woedende muppet in een roze pakje met zo'n paaseistrik erop.
Pebbles.....
quote:syvon schreef op 07 september 2016 @ 15:14:

[...]

Waarom niet?

Ik bedoel, vind het ook geen fantastische naam ofzo, maar om nou te zeggen dat iemand in het bedrijfsleven niet serieus wordt genomen lijkt me schromelijk overdreven. Bibi valt voor mij in de categorie Lizzie, Katie, Jenny, Sammie.

Ik werk wel voornamelijk met mannen en in een ellebogencultuur en dan helpt een naam als Bibi echt niet. Dat kan je overdreven vinden maar het is gewoon de keiharde waarheid. Het zakenleven is soms net de kleuterschool 2.0

ontopic: ik ken iemand die haar kinderen Coco & Pepe heeft genoemd, vreemd genoeg was ze geen prenatal moeder, maar eerder een van het nrc geboorteregister.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Die prenatal pagina is dat een facebookpagina? Er zijn er zo veel
Facebook van Prenatal inderdaad foto album Welkom in de Wereld, tenminste daar zag ik net wel de befaamde rode muppet met paasei strik.
quote:Curley schreef op 07 september 2016 @ 16:47:

[...]

Ik werk wel voornamelijk met mannen en in een ellebogencultuur en dan helpt een naam als Bibi echt niet. Dat kan je overdreven vinden maar het is gewoon de keiharde waarheid. Het zakenleven is soms net de kleuterschool 2.0

ontopic: ik ken iemand die haar kinderen Coco & Pepe heeft genoemd, vreemd genoeg was ze geen prenatal moeder, maar eerder een van het nrc geboorteregister.

Ja echt? Gaan ze daar dan grappen over maken, als je zo'n naam hebt? Blij dat ik voornamelijk nerds en nichten om me heen heb :-)

Coco en Pepe vind ik best wel oud-zuid namen. Van die Ibiza-types waarschijnlijk.
Ga even zoeken als ramptoerist zijnde...
dubbel
anoniem_63d4de36d8a94 wijzigde dit bericht op 07-09-2016 17:22
Reden: dubbel
% gewijzigd
quote:syvon schreef op 07 september 2016 @ 17:20:

[...]

Ja echt? Gaan ze daar dan grappen over maken, als je zo'n naam hebt? Blij dat ik voornamelijk nerds en nichten om me heen heb :-)

Coco en Pepe vind ik best wel oud-zuid namen. Van die Ibiza-types waarschijnlijk.

Ja serieus de mannen zijn hier echt kinderachtig (en seksistisch), teveel haantjes en testosteron denk ik . Bibi Bips, Bibi Boerderij, dat niveau of eigenlijk gebrek aan niveau

Deze Coco en Pepe komen inderdaad uit oud-zuid grappig
quote:ladygaga_xx schreef op 07 september 2016 @ 15:32:

Valentino en Valentina.

Was dit maar een grap

Persoonlijk vind ik dat 'siblings' sowieso niet dezelfde voorletter moeten hebben, maar al helemaal bij tweelingen niet. Dit is echter de overtreffende trap, in negatieve zin.

Ik begrijp überhaupt het idee achter kinderen matchende namen geven niet, uiteindelijk is iedereen toch een individu, je blijft niet de rest van je leven samenwonen/leven
quote:AnAppleADay schreef op 06 september 2016 @ 17:03:

MTV's ex on the beach is ook een bron voor mooie namen: Shady, Puru, Cherry, Sokratis, Monja, Gaga (al schijnt ze officieel Gaetane te heten).Sokratis is een gewone Griekse naam.
quote:ekeim schreef op 05 september 2016 @ 22:18:

Klasgenoot van mij had voornaam met een B. Die mensen hadden drie kinderen, oudste naam met een A, tweede met een B en derde met een C...Haha die wilden er zeker 26 maar zijn na 3 toch maar gestopt.
Die prenatalpagina is echt een goede tip Ik zie net een Djowie voorbij komen Waarom niet gewoon Joey.
Naast de bijzondere namen op die pagina van welkom in de wereld, zijn er ook een hoop foto's waarover smaak te twisten valt. Maar er zitten ook erg schattige baby'tjes tussen.

En als bijdrage in dit toipc nomineer ik dan maar Danley. Gekke naam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven