Afgrijselijke kindernamen The Sequel!
woensdag 7 september 2016 om 09:59
woensdag 7 september 2016 om 10:09
quote:ontbijtkoekje schreef op 06 september 2016 @ 07:17:
[...]
Ik heb hem via de prenatalpagina. Elke maand worden er een stel pasgeboren baby's op die pagina tentoongesteld.Als meelezer volg ik dankzij jullie die pagina nu ook. Er zit een Arda tussen, nu is dat niet zo'n rare naam maar haar geboortejaar is 1992 en ze weegt bijna 7 kilo
[...]
Ik heb hem via de prenatalpagina. Elke maand worden er een stel pasgeboren baby's op die pagina tentoongesteld.Als meelezer volg ik dankzij jullie die pagina nu ook. Er zit een Arda tussen, nu is dat niet zo'n rare naam maar haar geboortejaar is 1992 en ze weegt bijna 7 kilo
woensdag 7 september 2016 om 10:25
quote:Caro_22 schreef op 07 september 2016 @ 10:09:
[...]
Als meelezer volg ik dankzij jullie die pagina nu ook. Er zit een Arda tussen, nu is dat niet zo'n rare naam maar haar geboortejaar is 1992 en ze weegt bijna 7 kilo
Haha ja, dat is wel heel bizar!
Die Prenatalpagina is inderdaad geweldig om verschrikkelijke namen op te vinden.. Ook bij de ouders van de pasgeborenen..
Jenno bijvoorbeeld, die samen met Jentina een kind heeft.. je verzint het niet..
[...]
Als meelezer volg ik dankzij jullie die pagina nu ook. Er zit een Arda tussen, nu is dat niet zo'n rare naam maar haar geboortejaar is 1992 en ze weegt bijna 7 kilo
Haha ja, dat is wel heel bizar!
Die Prenatalpagina is inderdaad geweldig om verschrikkelijke namen op te vinden.. Ook bij de ouders van de pasgeborenen..
Jenno bijvoorbeeld, die samen met Jentina een kind heeft.. je verzint het niet..
woensdag 7 september 2016 om 11:09
quote:krullen-bol schreef op 07 september 2016 @ 09:59:
[...]
Dat weet ik eigenlijk niet... Dat zou wel erg zijn Diablo, Duivel.......
Broertjes waren gezegend met ook een Spaanse naam eindigend op O maar die vond ik redelijk normaal.Volgens google translate is el diablo, inderdaad de duivel
Toch wel sneu dan
[...]
Dat weet ik eigenlijk niet... Dat zou wel erg zijn Diablo, Duivel.......
Broertjes waren gezegend met ook een Spaanse naam eindigend op O maar die vond ik redelijk normaal.Volgens google translate is el diablo, inderdaad de duivel
Toch wel sneu dan
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly

woensdag 7 september 2016 om 11:49
quote:Caro_22 schreef op 07 september 2016 @ 10:09:
[...]
Ja die zag ik ook al! en 63cm. Dat zijn vast trolletjes.
Waar vind ik die jasmijn eggert dan?
[...]
Ja die zag ik ook al! en 63cm. Dat zijn vast trolletjes.
Waar vind ik die jasmijn eggert dan?

woensdag 7 september 2016 om 13:32
quote:han1987 schreef op 07 september 2016 @ 13:03:
Heb ook 2 mooie gespot: Mis voor een meisje en Ubbe voor een jongen. Vooral Mis vind ik echt ergUbbe is volgens mij een Noord-Nederlandse naam en geen verzinsel. Maar dat neemt niet weg dat ik er ook niet zo van gecharmeerd ben
Mis vind ik wel vreselijk!
Heb ook 2 mooie gespot: Mis voor een meisje en Ubbe voor een jongen. Vooral Mis vind ik echt ergUbbe is volgens mij een Noord-Nederlandse naam en geen verzinsel. Maar dat neemt niet weg dat ik er ook niet zo van gecharmeerd ben

woensdag 7 september 2016 om 14:02
Ik vind het begin van het schooljaar zo leuk wat dat betreft. Dan moet je afwezigen afbellen en dan zo'n moeder of vriendin kattig verbeteren en zeggen dat ie-de-reen het verkeerd zegt. Ja hehe het zijn vierennegentig lettergrepen. En bij ons komen ze soms zo uit de printer D#l#n## (computer says no to Délàneïêy oid).