Napraattopic 65
woensdag 31 augustus 2016 om 13:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 8 september 2016 om 15:19
donderdag 8 september 2016 om 15:24
Fash, ik heb je topic totaal gemist. Je had een moeilijke zwangerschap en er na ging het natuurlijk ook allemaal vervelend, dus ik vind het helemaal niet verbazingwekkend ( wel rot ) dat je je nog totaal niet de oude volt. Je hebt een fijne vent en lieve schoonouders toch? Schaam je niet, vertel hoe je je voelt en laat je nu maar eens pamperen, want dat heb je totaal gemist.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 8 september 2016 om 16:11
quote:Hunniebunnie schreef op 08 september 2016 @ 15:11:
Nee, godver, ik zit haar steeds maar te steunen + streng toe te spreken. Nah, lekker dan....
Zoooo vervelend hè, als een andere forumster niet gewoon even doet wat jij wilt.
Nee, godver, ik zit haar steeds maar te steunen + streng toe te spreken. Nah, lekker dan....
Zoooo vervelend hè, als een andere forumster niet gewoon even doet wat jij wilt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 8 september 2016 om 16:15
quote:YellowDiamond schreef op 08 september 2016 @ 15:19:
[...]
Vergelijk de posts van waarom2016 maar eens met de posts van vrouwke2016 in het topic van dat 16 jarige meisje "vriend van moeder,gedrag accepteren" Nee....! vrouwke (natuurlijk) allang geblokt dus verband niet gezien. Begrijp nu waarom ik me aan waarom2016 ergerde
[...]
Vergelijk de posts van waarom2016 maar eens met de posts van vrouwke2016 in het topic van dat 16 jarige meisje "vriend van moeder,gedrag accepteren" Nee....! vrouwke (natuurlijk) allang geblokt dus verband niet gezien. Begrijp nu waarom ik me aan waarom2016 ergerde
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
donderdag 8 september 2016 om 16:56
quote:Chevron schreef op 08 september 2016 @ 15:48:
Ik baal als een stekker dat ik heb gereageerd, doe je moeite blijkt zij het weer te zijn.
Denk overigens niet dat het geheel nep is, maar zeer eenzijdig en ws speelt zij een grote rol in de dynamiekIk dacht ook even zit ik hier voor piet snot te reageren, maar misschien zijn er meelezers die er wat aan hebben
Ik baal als een stekker dat ik heb gereageerd, doe je moeite blijkt zij het weer te zijn.
Denk overigens niet dat het geheel nep is, maar zeer eenzijdig en ws speelt zij een grote rol in de dynamiekIk dacht ook even zit ik hier voor piet snot te reageren, maar misschien zijn er meelezers die er wat aan hebben
donderdag 8 september 2016 om 17:15
quote:*-_lilith_-* schreef op 08 september 2016 @ 16:19:
Eerste topic dat ik las vandaag wist ik al genoeg. Over dat meisje en die nieuwe vriend van de moeder.
Haar reacties op Mamsvan vond ik erg veelzeggend.Ik ben haar trigger.. of is het het tricker?
Eerste topic dat ik las vandaag wist ik al genoeg. Over dat meisje en die nieuwe vriend van de moeder.
Haar reacties op Mamsvan vond ik erg veelzeggend.Ik ben haar trigger.. of is het het tricker?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
donderdag 8 september 2016 om 17:21
donderdag 8 september 2016 om 17:23
donderdag 8 september 2016 om 17:24
quote:mamsvan schreef op 08 september 2016 @ 17:21:
Wow... Ik had de bericht van 15:30 ofzo maar mij nog niet eens gelezen in die topic van nieuwe vriend moeder , gedrag accepteren
Nou nu moet 100% vast staan dat het Vrouwke is..zal ik het straffen?Heb ik wel gedaan, met de opmerking dat ze zich aan het verdedigen is met een dubbel nick
Wow... Ik had de bericht van 15:30 ofzo maar mij nog niet eens gelezen in die topic van nieuwe vriend moeder , gedrag accepteren
Nou nu moet 100% vast staan dat het Vrouwke is..zal ik het straffen?Heb ik wel gedaan, met de opmerking dat ze zich aan het verdedigen is met een dubbel nick
quote:mamsvan schreef op 08 september 2016 @ 17:23:
[...]
Waar ?Topic van Nina over de huizenzoektocht. Ik dacht dat ik iets heel netjes poste, maar ze ging uit haar plaat. En ik probeerde net een plaat voor haar kop weg te krijgen. Maar ik zit altijd in haar irritatiezone, hoe goed ik het (en dat is echt oprecht) het ook bedoel.
[...]
Waar ?Topic van Nina over de huizenzoektocht. Ik dacht dat ik iets heel netjes poste, maar ze ging uit haar plaat. En ik probeerde net een plaat voor haar kop weg te krijgen. Maar ik zit altijd in haar irritatiezone, hoe goed ik het (en dat is echt oprecht) het ook bedoel.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:mamsvan schreef op 08 september 2016 @ 17:21:
Nou nu moet 100% vast staan dat het Vrouwke is..zal ik het straffen?
Natuurlijk! Niet tolereren zulk gedrag, 't is een schande voor het vivaforum, doe je burgerplicht. Het volk, en de mod., zal je dankbaar zijn.
Een lintje zal je deel zijn, volgend jaar april.
Nou nu moet 100% vast staan dat het Vrouwke is..zal ik het straffen?
Natuurlijk! Niet tolereren zulk gedrag, 't is een schande voor het vivaforum, doe je burgerplicht. Het volk, en de mod., zal je dankbaar zijn.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
donderdag 8 september 2016 om 17:32
quote:simbalabimba schreef op 08 september 2016 @ 17:24:
[...]
Nou voor dat lintje? Hmm nee..
[...]
Nou voor dat lintje? Hmm nee..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
donderdag 8 september 2016 om 17:42
donderdag 8 september 2016 om 17:45