Napraattopic 65
woensdag 31 augustus 2016 om 13:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 9 september 2016 om 17:35
quote:-KING- schreef op 09 september 2016 @ 17:21:
[...]
hoe kom je er bij? ga je op mijn avatar af dan, heb je wel eens met me gepraat?Nee inderdaad nog nooit met je gepraat. Maar ben jij je er wel van bewust dat mensen je toch anders benaderen door je (vind ik ) wat dominante ( beter omschreven) foto
[...]
hoe kom je er bij? ga je op mijn avatar af dan, heb je wel eens met me gepraat?Nee inderdaad nog nooit met je gepraat. Maar ben jij je er wel van bewust dat mensen je toch anders benaderen door je (vind ik ) wat dominante ( beter omschreven) foto
vrijdag 9 september 2016 om 17:36
quote:GenevieveUitBrabant schreef op 09 september 2016 @ 17:35:
[...]
Nee inderdaad nog nooit met je gepraat. Maar ben jij je er wel van bewust dat mensen je toch anders benaderen door je (vind ik ) wat dominante ( beter omschreven) fotoDat zou dus niet eens een seconde bij mij opkomen. Iemand anders benaderen door zijn of haar ava?
[...]
Nee inderdaad nog nooit met je gepraat. Maar ben jij je er wel van bewust dat mensen je toch anders benaderen door je (vind ik ) wat dominante ( beter omschreven) fotoDat zou dus niet eens een seconde bij mij opkomen. Iemand anders benaderen door zijn of haar ava?
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 9 september 2016 om 17:40
[...]
Nee inderdaad nog nooit met je gepraat. Maar ben jij je er wel van bewust dat mensen je toch anders benaderen door je (vind ik ) wat dominante ( beter omschreven) fotoOMFG! Ik lees het en mijn kaak valt op de grond van ongeloof
[...]
Nee inderdaad nog nooit met je gepraat. Maar ben jij je er wel van bewust dat mensen je toch anders benaderen door je (vind ik ) wat dominante ( beter omschreven) fotoOMFG! Ik lees het en mijn kaak valt op de grond van ongeloof
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
vrijdag 9 september 2016 om 17:43
vrijdag 9 september 2016 om 17:51
[...]
Nee inderdaad nog nooit met je gepraat. Maar ben jij je er wel van bewust dat mensen je toch anders benaderen door je (vind ik ) wat dominante ( beter omschreven) fotoJoh, het is de zanger van Dimmu Borgir, een metalband. Wat is daar mis mee?
[...]
Nee inderdaad nog nooit met je gepraat. Maar ben jij je er wel van bewust dat mensen je toch anders benaderen door je (vind ik ) wat dominante ( beter omschreven) fotoJoh, het is de zanger van Dimmu Borgir, een metalband. Wat is daar mis mee?
vrijdag 9 september 2016 om 18:18
vrijdag 9 september 2016 om 18:22
vrijdag 9 september 2016 om 18:22
quote:OmeHenk schreef op 09 september 2016 @ 17:51:
Ik kan hier niets terugvinden omdat napraat door elkaar gehusseld is met een topic van napraat, maar 2016 is wel concreet in haar nicks.
Wat een dikke duim!Wat bedoel je met concreet? Sorry heb net teveel zo'n gelopen..mijn hersens lijken gesmolten..
Ik kan hier niets terugvinden omdat napraat door elkaar gehusseld is met een topic van napraat, maar 2016 is wel concreet in haar nicks.
Wat een dikke duim!Wat bedoel je met concreet? Sorry heb net teveel zo'n gelopen..mijn hersens lijken gesmolten..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"