Minder van Tinder 4 / kleppen over happn

09-08-2016 17:21 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Happy nieuw topic daterds kom maar op met de sappige verhalen en spui hier al je onzekerheden

link naar het vorige topic;

Minder van Tinder 3
Lorem Ipsum
quote:gekgezichtje schreef op 09 september 2016 @ 19:24:

Leuk Frisian! Voelt het nou anders om te daten met iemand die je viavia kent dan iemand die je op Tinder hebt ontmoet?Ja, het voelt veel beter! Ik weet van tevoren al dat het een goede jongen is, want de vriend die mij heeft 'gekoppeld' heeft ook echt een hart van goud en soort zoekt soort. Verder is het niet waar ik normaal gesproken voor ga, hij heeft een lager opleidingsniveau en dat is wel iets waar ik op let. Maar boeiend, we zien wel wat er gaat gebeuren. Ik verwacht niks en ga lekker plezier maken!
quote:Jenette schreef op 08 september 2016 @ 22:28:

Ondertussen val ik van de bank.

Date appte, vroeg hoe het ging en wat ik aan het doen was.

Weet totaal niet wat ik ermee moet.

Ik snap het ook niet helemaal meer. Wat had jij als laatste geappt, waar hij niet op antwoordde?

En ik heb het volgende even van je gequote:

Ik had aan mijn date laten weten dat ik meende te merken dat de interesse niet wederzijds is en dat afspreken daarom weinig zinvol is. Ik dacht, ik spreek me uit. Waarom me opvreten?

Ik kreeg direct antwoord ( niet verwacht). Dat hij vanavond als hij thuis is wilde appen.

Was dit ook bij deze date?
quote:broodroostertje schreef op 09 september 2016 @ 08:49:

De matches die ik gister had verzameld praten niet. Ben er even uit geweest, maar mijn ervaring was dat de meeste mannen wel een gesprekje beginnen, of in ieder geval een hoi. Nu geen woord, van alle 7 niet. Nou kan ik wel stoer gaan doen en zelf een gesprek beginnen, maar ergens voelt dat niet goed.

Beginnen jullie altijd zelf wanneer de man niets zegt?

De meeste matches die ik verzamel praten niet, ook niet als ik het gesprek start.

quote:rozea schreef op 09 september 2016 @ 09:44:

[...]

Ja dan begin ik wel. Maar heel vaak is dat bericht gelezen en zeggen ze dagen niks terug. Dan ben ik al klaar..daaagHoe zie je dat het gelezen is? Ik heb het idee dat veel van die 'niets zeggende matches' de app verwijderd hebben, maar hun profiel niet.
@S7rin: Nouja, wat respectloos zeg! Bellen jullie nooit met elkaar? Ik had hem toch wel even gebeld om rechtstreeks te vragen wat hier de bedoeling van is. Je kan toch niet degene waar je een relatie mee hebt doodzwijgen net zolang tot dat ze het op geeft contact te zoeken? Ik vind dit echt heel bizar.

@Missmeisje: Wat balen zeg! En hij is dus serieus met dat meisje uit het buitenland? Het is maar waar je zin in hebt.

Voor jou ook:
Choco, oud nieuws wat mij betreft. Wat jij schreef klopt, hij appte mij inderdaad nadat hij dat beloofd had. Maar die apps waren nietszeggend en hij negeerde mijn door jouw gequootte opmerking. Verwacht er verder niks van en ga binnenkort met mijn allereerste date afspreken.

Match es die niks zeggen, valt bij mij mee. Eigenlijk altijd wel een match die begint, of ik begin en dan reageren ze bijna altijd. Ik swipe amper dus heb nu net 1 match gemaakt.
Mot met to
Je hebt dus ook niet meer gereageerd op hem, denk ik? En het was nog maar gister, maar fijn dat het al oud nieuws voor je is. Dan kan je weer door.
quote:Chocopinda schreef op 09 september 2016 @ 19:56:

@S7rin: Nouja, wat respectloos zeg! Bellen jullie nooit met elkaar? Ik had hem toch wel even gebeld om rechtstreeks te vragen wat hier de bedoeling van is. Je kan toch niet degene waar je een relatie mee hebt doodzwijgen net zolang tot dat ze het op geeft contact te zoeken? Ik vind dit echt heel bizar.

@Missmeisje: Wat balen zeg! En hij is dus serieus met dat meisje uit het buitenland? Het is maar waar je zin in hebt.

Voor jou ook:

Nouja, ik kan me niet voorstellen dat hij serieus is met 'n meisje die hij net heeft ontmoet en die bovendien in Zuid-Amerika woont... Hij zegt dat hij dingen uit moet zoeken en op 'n rijtje moet zetten. Prima, maar ik ga daar niet op wachten.

Dankjewel voor je support.:)
Overigens verder op tinder: meeste matches zeggen inderdaad niks! Ik ga vanavond maar weer n's ouderwets de kroeg in! Misschien heb ik ook wel vrienden die me kunnen koppelen, net als frisian.;)
Miss, misschien is hij niet toe aan vastigheid, maak hij lol met haar en vindt hij het lullig om dan jou aan het lijntje te houden. Wachten nooit doen, dat is iemand niet waard. Gewoon omdat je niet zou hoeven wachten als hij ervoor ging. Wachtbankjes moet je nooit op gaan zitten, al was het maar voor je eigenwaarde.
Mot met to
Zeg tegen hem dat je maar beperkt houdbaar bent
Mot met to
quote:Chocopinda schreef op 09 september 2016 @ 20:01:

Je hebt dus ook niet meer gereageerd op hem, denk ik? En het was nog maar gister, maar fijn dat het al oud nieuws voor je is. Dan kan je weer door. Jawel, gewoon vriendelijk gereageerd. Maar ik was Flabbergasted door hetgeen hij schreef en toen hij vroeg wat ik aqn het doen was zei ik dat ik ging slapen. Dat was het. Heb er vandaag niet meer aan gedacht. Het is zo, en het is prima.
Mot met to
quote:Jenette schreef op 09 september 2016 @ 20:08:

Zeg tegen hem dat je maar beperkt houdbaar bent

Haha ja goede! Maar dat doe ik nooit: I never wait for a men! Het is (heel) graag of gewoon niet!

Hij had er ook voor kunnen kiezen haar als een vakantiefling te beschouwen en gewoon met mij verder te daten.

Maar hij voelde blijkbaar de noodzaak dit tegen mij te vertellen. Tsja... Hij kiest voor iemand aan de andere kant van de wereld terwijl hij ook mij had kunnen hebben, veel dichterbij (en leuker;): duidelijk zijn verlies!;)
Ongelooflijk. Die gespierde man blijft maar vragen om af te spreken. Woensdag, gisteren en vandaag. Ik ben vandaag echt zo min als een dweil dus ik ga gewoon niet afspreken. Maar dan komt hij met; ja dan zorg ik voor je, masseer ik je en gaan we dan slapen. Neeeeeeee. Ik wil gewoon samen met m'n kat in bed liggen en slapen.

Hoe leg ik hem op een fatsoenlijke manier uit dat ik gewoon geen behoefte heb aan iemand om me heen nu. Ik heb al gezegd dat ik het super spannend vind om hem te zien en dat ik hem daarom juist niet wil zien in deze staat.
Frisian, masseren? Aha..sexdate denk ik.
Mot met to
Miss, zo is het!!
Mot met to
Masseren. Samen slapen.

Het is wel weer duidelijk waar die op uit is.
Levensgenieter ;)
Nou aardig doorzichtig ja.

Als ik daar nu behoefte aan had gehad was er niks aan de hand geweest maar ik wil het gewoon niet nu haha
Sommige mannen zijn echt wanhopig. Ik had er ook eens eentje die begon over zoenen en knuffelen en bleef vragen om af te spreken. Ik wilde dat niet, want het was duidelijk wat hij wilde.

Dat drammen is irritant, zeker als het om sex gaat. Domme man die er niks van snapt dus.
Mot met to
Zodra een man de woorden masseren, samen douchen, knuffelen en zoenen laat vallen weet je genoeg. Dat gaat niet om jou.
Mot met to
S7: echt supernaar dat je vriend is verdwenen, schijnt dus een normaal fenomeen te zijn, ghosting. Ik hoop dat je het alsnog snel kan afsluiten.

Ik zit even aan de andere kant van het verhaal, iemand die me overduidelijk heel erg leuk vind en ik die maar heel gematigd enthousiast ben, heb ook de neiging om het af te kappen, omdat ik hem niet wil kwetsen. Ik heb gewoon (meer) tijd nodig hem te leren kennen, maar als de ander al een stap verder is.

Ik denk er nu niet teveel overna, wil gewoon tijdens de date bekijken hoe ik me bij hem voel etc. Dan kan ik het ook bespreken, mocht het nodig zijn.
quote:frisiandutchie schreef op 09 september 2016 @ 20:35:

Nou aardig doorzichtig ja.

Als ik daar nu behoefte aan had gehad was er niks aan de hand geweest maar ik wil het gewoon niet nu hahaHij had het toch al eerder over seks gehad? Als jij voor iets serieus wil gaan, zou ik dat niet bij hem zoeken.
quote:Chocopinda schreef op 09 september 2016 @ 19:43:

[...]

[...]

Hoe zie je dat het gelezen is? .Ik zit op badoo en daar staat bij "gelezen"
aan het typen...
Dat gezeur om seks gaat me steeds meer tegenstaan. De jongen waar ik af en toe mee afspreek reageert ook steeds zakelijker. Ik weet best dat het voor de seks is, maar evengoed vind ik het wel leuk om dan ook af en toe wat aandacht en lieve woordjes te krijgen. Dat wordt steeds minder, ik hoor alleen nog wat als hij jeuk heeft en anders niet.

Ik ga me daar steeds slechter bij voelen. Ging ermee door omdat ik dacht dat het goed voor mijn ego zou zijn. Hij is 10 jaar jonger en echt goddelijk..geen blijvertje dus, maar ik voelde me erg gevleid dat zo'n jongen mij wilde.

Helaas is het alleen maar slechter gegaan met mijn eigenwaarde.

Voel me ellendig, zit hier alleen op de bank wijn te drinken. Zou eindelijk sinds lange tijd weer met een vriendin de stad ingaan, belt ze 10 min van tevoren af.

Ik de stoute schoenen aangetrokken en die jongen geappt..maar geen tijd natuurlijk.

Ik voel me echt rot. Ben al 40, soms heb ik het gevoel dat ik niet de moeite waard ben en dat ik nooit meer een leuke vent vind.
Rotgevoel is het he? Ik doe met je mee. Ben al 40 plus en dacht met weemoed aan vorige relaties. Dat ging zo makkelijk, ze zaten achter mij aan en we waren gek op elkaar. Dan helpt het niet mee dat tinderdates alleen appen als ze jeuk hebben, ook al zijn ze jonger en goddelijk.

Ik heb ook niet mijn beste avond, dus je bent niet alleen.

Maar weet dat morgen alles anders kan zijn.Ik heb vaak meegemaakt dat mijn leven er ineens anders uit kwam te zien, het is een grote verrassing en na ellende volgt vaak iets fijns.

Komt goed, echt. En dan zit je gelukkig te wezen en ben je dit vergeten.
Mot met to
Dames, ik zit ook in zo'n dip. Ben bijna 34 en nu sinds januari 2015 single en die leuke vent tref ik maar niet.

Angst om alleen over te blijven heb ik vooral op avonden alleen thuis.

Morgen hopelijk een betere dag.

En voor jullie ook!! ????
Levensgenieter ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven