Napraattopic 65
woensdag 31 augustus 2016 om 13:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 9 september 2016 om 22:27
vrijdag 9 september 2016 om 22:28
vrijdag 9 september 2016 om 22:28
https://www.youtube.com/watch?v=fTTsY-oz6Go
Met muziek kan ik beter denken, wat is op? Stomme boodschappenbriefjes altijd. Ik heb daar totaal geen logica in.
Met muziek kan ik beter denken, wat is op? Stomme boodschappenbriefjes altijd. Ik heb daar totaal geen logica in.
vrijdag 9 september 2016 om 22:29
nu ga ik dromen over een zwaar gespierde man met veel borsthaar waarbij zijn hartelichtje verduisterd wordt door dat vele borsthaar terwijl hij treurig in z'n eentje kumbajaaaaaaah! Aan het zingen is.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:barbaracartland schreef op 09 september 2016 @ 22:28:
[...]
Voor erbij. Tussen mijn huisgenoot en mij zit wel wat lengteverschil, wat korter is wellicht ook leuk.
Ds Gremdaat, dat is ook een leuke man!Ja he? Ik mocht nog een keer bij hem op het podium, om mijn Winterverhaal te vertellen. Maar toen was ie Margreet Dolman. En ik kreeg Margreet aan het lachen. Apetrots was ik .
[...]
Voor erbij. Tussen mijn huisgenoot en mij zit wel wat lengteverschil, wat korter is wellicht ook leuk.
Ds Gremdaat, dat is ook een leuke man!Ja he? Ik mocht nog een keer bij hem op het podium, om mijn Winterverhaal te vertellen. Maar toen was ie Margreet Dolman. En ik kreeg Margreet aan het lachen. Apetrots was ik .
vrijdag 9 september 2016 om 22:30
quote:hatsetats schreef op 09 september 2016 @ 22:27:
[...]
Sneu. Heel sneue reactie. Typisch, dat wel.Ik snap je niet. Ik maak je meerdere keren duidelijk dat het wat mij betreft wel klaar is, ik probeer dat charmant met een grapje te doen en alsnog blijf je maar door gaan. Nu ben ik de kwaadste niet, dus wat wil je dan precies van me? Nu vind je mijn reactie sneu en typisch. Dat is niet erg aardig. Ik ben best een opbouwende en positieve forummer, al zeg ik het zelf. Dus als jij nu zegt wat je wilt, dan kijk ik of ik dat voor je kan doen.
[...]
Sneu. Heel sneue reactie. Typisch, dat wel.Ik snap je niet. Ik maak je meerdere keren duidelijk dat het wat mij betreft wel klaar is, ik probeer dat charmant met een grapje te doen en alsnog blijf je maar door gaan. Nu ben ik de kwaadste niet, dus wat wil je dan precies van me? Nu vind je mijn reactie sneu en typisch. Dat is niet erg aardig. Ik ben best een opbouwende en positieve forummer, al zeg ik het zelf. Dus als jij nu zegt wat je wilt, dan kijk ik of ik dat voor je kan doen.