Napraattopic 65
woensdag 31 augustus 2016 om 13:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 9 september 2016 om 22:50
quote:-Kia-Ora- schreef op 09 september 2016 @ 22:49:
[...]
Nou, wat fijn dat je het vraagt! Zit er de hele dag al op die vraag te wachten!
Ik heb een groots probleem, ik heb mijn teen gestoten en nu is hij een mm rood... moet ik naar de spoed toe denk je? Ik ben best bang dat hij zo beschadigd is dat hij eraf moet.
[...]
Ik heb een groots probleem, ik heb mijn teen gestoten en nu is hij een mm rood... moet ik naar de spoed toe denk je? Ik ben best bang dat hij zo beschadigd is dat hij eraf moet.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 september 2016 @ 22:49:
[...]
Oh, is dat de reden dat je me niet even kunt komen assisteren bij mijn Ikea-knutselarijen? Wat een kul zeg. Ik hou sowieso niet van zomer, en niet van feest.
Ik hou er ook niet van. Niet van zomer, niet van feest, niet van Ikea-knutselen, nergens van eigenlijk.
En weer een post erbij.
[...]
Oh, is dat de reden dat je me niet even kunt komen assisteren bij mijn Ikea-knutselarijen? Wat een kul zeg. Ik hou sowieso niet van zomer, en niet van feest.
Ik hou er ook niet van. Niet van zomer, niet van feest, niet van Ikea-knutselen, nergens van eigenlijk.
En weer een post erbij.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:-Kia-Ora- schreef op 09 september 2016 @ 22:49:
[...]
Ik heb een groots probleem, ik heb mijn teen gestoten en nu is hij een mm rood... moet ik naar de spoed toe denk je? Ik ben best bang dat hij zo beschadigd is dat hij eraf moet. Ik zou het gewoon alvast zelf doen. Heb je wat verband, een fles jenever, een blokje hout voor in je mond en een groot keukenmes?
[...]
Ik heb een groots probleem, ik heb mijn teen gestoten en nu is hij een mm rood... moet ik naar de spoed toe denk je? Ik ben best bang dat hij zo beschadigd is dat hij eraf moet. Ik zou het gewoon alvast zelf doen. Heb je wat verband, een fles jenever, een blokje hout voor in je mond en een groot keukenmes?
vrijdag 9 september 2016 om 22:51
vrijdag 9 september 2016 om 22:52
quote:barbaracartland schreef op 09 september 2016 @ 22:49:
Iemand hier weleens in het mandje van een luchtballon gezeten?Ik niet. Lijkt me ook helemaal niks, want ik heb ernstige hoogtevrees. En controledwang. Met klimmen durf ik ook alleen omhoog aan een touwconstructie die ik zelf heb geknoopt, anders vertrouw ik het niet. En terecht, is me al een paar keer gebleken.
Iemand hier weleens in het mandje van een luchtballon gezeten?Ik niet. Lijkt me ook helemaal niks, want ik heb ernstige hoogtevrees. En controledwang. Met klimmen durf ik ook alleen omhoog aan een touwconstructie die ik zelf heb geknoopt, anders vertrouw ik het niet. En terecht, is me al een paar keer gebleken.
vrijdag 9 september 2016 om 22:52
vrijdag 9 september 2016 om 22:53
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 september 2016 @ 22:52:
[...]
Ik niet. Lijkt me ook helemaal niks, want ik heb ernstige hoogtevrees. En controledwang. Met klimmen durf ik ook alleen omhoog aan een touwconstructie die ik zelf heb geknoopt, anders vertrouw ik het niet. En terecht, is me al een paar keer gebleken.
Ze vraagt toch niet of je in zo'n mandje hebt gezeten terwijl ie onder een zwevende luchtballon hing?
Je kunt ook in zo'n mandje zitten terwijl het op de grond staat.
[...]
Ik niet. Lijkt me ook helemaal niks, want ik heb ernstige hoogtevrees. En controledwang. Met klimmen durf ik ook alleen omhoog aan een touwconstructie die ik zelf heb geknoopt, anders vertrouw ik het niet. En terecht, is me al een paar keer gebleken.
Ze vraagt toch niet of je in zo'n mandje hebt gezeten terwijl ie onder een zwevende luchtballon hing?
Je kunt ook in zo'n mandje zitten terwijl het op de grond staat.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
vrijdag 9 september 2016 om 22:54
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 09 september 2016 @ 22:49:
[...]
Afknippen en als confetti over hem uitstrooien?
Wie seks heeft met iemand met een grote bos okselhaar kan er zeker van zijn ook seksueel aangetrokken te zijn tot die persoon. Dat gebeurt onbewust, omdat je de feromonen uit die okselgeur in je opneemt, de geur aangenaam vindt en je daardoor aangetrokken voelt tot die mannelijke behaarde persoon.
Jou oplossing is 10x beter !!!
[...]
Afknippen en als confetti over hem uitstrooien?
Wie seks heeft met iemand met een grote bos okselhaar kan er zeker van zijn ook seksueel aangetrokken te zijn tot die persoon. Dat gebeurt onbewust, omdat je de feromonen uit die okselgeur in je opneemt, de geur aangenaam vindt en je daardoor aangetrokken voelt tot die mannelijke behaarde persoon.
Jou oplossing is 10x beter !!!
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"