Napraattopic 65
woensdag 31 augustus 2016 om 13:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 9 september 2016 om 23:11
quote:hatsetats schreef op 09 september 2016 @ 23:08:
[...]
Bij mij trok de huisarts m eruit terwijl ie nog vast zat Er zat een splinter onder, was gaan ontsteken, eronder was het helemaal dik en warm. Hij trok m er zo uit. Mijn vader had de blauwe plekken in zijn arm zo gard had ik m geknepen.ik had een splinter in mijn wijsvinger, helemaal ontstoken, zo erg dat mijn nagel brak, die heb ik toen eraf gepulkt, mijn ouders en dokter waren toen niet echt blij met mij
[...]
Bij mij trok de huisarts m eruit terwijl ie nog vast zat Er zat een splinter onder, was gaan ontsteken, eronder was het helemaal dik en warm. Hij trok m er zo uit. Mijn vader had de blauwe plekken in zijn arm zo gard had ik m geknepen.ik had een splinter in mijn wijsvinger, helemaal ontstoken, zo erg dat mijn nagel brak, die heb ik toen eraf gepulkt, mijn ouders en dokter waren toen niet echt blij met mij
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 september 2016 @ 23:09:
Ik schrok me dood net: ik kreeg de melding dat dit topic niet bestond. Maar dat was natuurlijk wegens overweldigende belangstelling.
Rustig maar.
Ik besta ook niet.
Je snapt waarom.
Ik schrok me dood net: ik kreeg de melding dat dit topic niet bestond. Maar dat was natuurlijk wegens overweldigende belangstelling.
Rustig maar.
Ik besta ook niet.
Je snapt waarom.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 9 september 2016 om 23:12
quote:Jisjis schreef op 09 september 2016 @ 23:05:
Straks iedereen die hier reageert een ban omdat we de site hebben laten crashen
Staat nergens in de huisregels dat je de site niet mag laten crashen dus wees maar niet bang hoor.
Of misschien toch wel, je weet het maar nooit natuurlijk. Ooit een ban gehad voor een regel die niet bestond .
Straks iedereen die hier reageert een ban omdat we de site hebben laten crashen
Staat nergens in de huisregels dat je de site niet mag laten crashen dus wees maar niet bang hoor.
Of misschien toch wel, je weet het maar nooit natuurlijk. Ooit een ban gehad voor een regel die niet bestond .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
vrijdag 9 september 2016 om 23:13
vrijdag 9 september 2016 om 23:13
vrijdag 9 september 2016 om 23:15
quote:-Kia-Ora- schreef op 09 september 2016 @ 23:12:
[...]
Of misschien toch wel, je weet het maar nooit natuurlijk. Ooit een ban gehad voor een regel die niet bestond .Ik heb es een ows gehad wegens linken naar een ander topic, wat volgens de huisregels heel uitdrukkelijk wel mag.
[...]
Of misschien toch wel, je weet het maar nooit natuurlijk. Ooit een ban gehad voor een regel die niet bestond .Ik heb es een ows gehad wegens linken naar een ander topic, wat volgens de huisregels heel uitdrukkelijk wel mag.