Napraattopic 65
woensdag 31 augustus 2016 om 13:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 9 september 2016 om 23:15
quote:-Kia-Ora- schreef op 09 september 2016 @ 23:12:
[...]
Staat nergens in de huisregels dat je de site niet mag laten crashen dus wees maar niet bang hoor.
Of misschien toch wel, je weet het maar nooit natuurlijk. Ooit een ban gehad voor een regel die niet bestond .Dat is best een leuk onderwerp: regels die niet bestaan. Ik weet er geen. Of eigenlijk zit ik niet zo na te denken op het moment.
[...]
Staat nergens in de huisregels dat je de site niet mag laten crashen dus wees maar niet bang hoor.
Of misschien toch wel, je weet het maar nooit natuurlijk. Ooit een ban gehad voor een regel die niet bestond .Dat is best een leuk onderwerp: regels die niet bestaan. Ik weet er geen. Of eigenlijk zit ik niet zo na te denken op het moment.
vrijdag 9 september 2016 om 23:16
quote:doornroosje9 schreef op 09 september 2016 @ 23:12:
[...]
Nee. Vertel. Gezellig!
Het mooiste vond ik dat mijn huisarts vertelde dat sommige van zijn patienten ("oude boeren" noemde hij ze), gerust maanden doorliepen met een ingegroeide teennagel. "Ik denk dat ze gewoon een keer in de zoveel tijd de pus uit hun schoenen gieten." opperde hij vrolijk. Naar beeld.
Maar onderschat zo'n nagel niet. Ik had eens een leerling die een maand ziek, zwak en misselijk was (en op krukken liep) vanwege zo'n teennagel. Ik had gewoon crocs aan en als iemand op mijn teen stond, sloeg ik hem/haar lens.
[...]
Nee. Vertel. Gezellig!
Het mooiste vond ik dat mijn huisarts vertelde dat sommige van zijn patienten ("oude boeren" noemde hij ze), gerust maanden doorliepen met een ingegroeide teennagel. "Ik denk dat ze gewoon een keer in de zoveel tijd de pus uit hun schoenen gieten." opperde hij vrolijk. Naar beeld.
Maar onderschat zo'n nagel niet. Ik had eens een leerling die een maand ziek, zwak en misselijk was (en op krukken liep) vanwege zo'n teennagel. Ik had gewoon crocs aan en als iemand op mijn teen stond, sloeg ik hem/haar lens.
vrijdag 9 september 2016 om 23:17
quote:Phaedra_ schreef op 09 september 2016 @ 23:14:
[...]
Ik lig er gelijk voor een maand af. Wat zou ik dan toch met mijn tijd moeten?
Sexee. Schijnt niet eng te zijn.
En je hart terugvragen, je tong afbijten of lang en diep nadenken over minder enge uitspraken.
[...]
Ik lig er gelijk voor een maand af. Wat zou ik dan toch met mijn tijd moeten?
Sexee. Schijnt niet eng te zijn.
En je hart terugvragen, je tong afbijten of lang en diep nadenken over minder enge uitspraken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.