Miskraam? Zo onzeker
zaterdag 10 september 2016 om 07:09
Vorige week getest en joehoe positief... Na even kijken en uitrekenen zou ik al 7 weken moeten zijn ongeveer.
Maar gister middag op m'n werk uit het niets... Verschrikkelijke buikpijn en later bloedverlies.
De vk gebeld ze had geregeld dat we naar het zh konden voor een echo.
We gingen erheen met het gevoel het is goed of fout... Maar gingen weg met het nieuws: de vruchtzak is niet mooi rond en de baby heeft een trage hartslag... Het lijkt er erg op dat het een mk gaat worden
Nu toch stiekum hoop maar toch ook zo onzeker... Iemand ook ervaring?
Maar gister middag op m'n werk uit het niets... Verschrikkelijke buikpijn en later bloedverlies.
De vk gebeld ze had geregeld dat we naar het zh konden voor een echo.
We gingen erheen met het gevoel het is goed of fout... Maar gingen weg met het nieuws: de vruchtzak is niet mooi rond en de baby heeft een trage hartslag... Het lijkt er erg op dat het een mk gaat worden
Nu toch stiekum hoop maar toch ook zo onzeker... Iemand ook ervaring?
zaterdag 10 september 2016 om 07:40
Twee keer meegemaakt: wel een hartslag, maar te traag. Beide keren mocht ik een week kater terugkomen voor een echo. Beide keren leefde het vruchtje niet meer. Het is zo verdrietig!
Ik hoop voor jou dat het bij jou anders loopt, maar mooier kan ik het niet maken. De onzekerheid, het moeten wachten, dat is inderdaad vreselijk. Heel veel sterkte!
Ik hoop voor jou dat het bij jou anders loopt, maar mooier kan ik het niet maken. De onzekerheid, het moeten wachten, dat is inderdaad vreselijk. Heel veel sterkte!
zaterdag 10 september 2016 om 08:35
zaterdag 10 september 2016 om 08:37
Hi Bloes, ik ken je nog van het uitgerekend in augustus topic. Hoe is het bij jou? Hoe ver was jij ook al weer bij de miskraam?
Kess bedankt voor je reactie wat verdrietig dat je het al 2 keer hebt meegemaakt
Isayez dat is ook wat ik in mn hoofd heb maar toch ergens nog een sprankje hoop..
Ik had woensdag al een vroege echo bij de vk staan dus, woensdag moet ik weer. In de tussentijd durf ik bijna niet naar de wc
Het vervelende was dat ze het ook allemaal heel slecht kon zien omdat mijn darmen heel erg van slag waren...
Kess bedankt voor je reactie wat verdrietig dat je het al 2 keer hebt meegemaakt
Isayez dat is ook wat ik in mn hoofd heb maar toch ergens nog een sprankje hoop..
Ik had woensdag al een vroege echo bij de vk staan dus, woensdag moet ik weer. In de tussentijd durf ik bijna niet naar de wc
Het vervelende was dat ze het ook allemaal heel slecht kon zien omdat mijn darmen heel erg van slag waren...
zaterdag 10 september 2016 om 08:44
Ik lees even mee, ik ben pas 5 (bijna 6) weken en verloor gisteren ook ineens veel bloed. Op de echo was alleen een zwangerschapsring te zien en de vruchtzak was ook niet helemaal mooi rond.
In mei heb ik een MA gehad, toen kwamen ze er met 7.5 weken achter dat er alleen een lege vruchtzak was en dat het kindje rond 5.5 weken waas gestopt met groeien.
In mei heb ik een MA gehad, toen kwamen ze er met 7.5 weken achter dat er alleen een lege vruchtzak was en dat het kindje rond 5.5 weken waas gestopt met groeien.
zondag 11 september 2016 om 00:02
Dali: ja, hier ook meegemaakt 1,5 maand geleden. Begon met bruin bloed maar werden krampen... Heel verdrietig, te meer omdat ik al 3 jaar bezig ben met zwanger worden. Aan de andere kant, en dat hield ik me ook steeds voor, als er iets mis is met de vrucht lost de natuur het op. Rationeel liever een vroege MK dan een zwaar gehandicapt kind of een keuze moeten maken namens een ongeboren kind. Emotioneel is het super verdrietig natuurlijk.
Hoop dat het in jouw geval loos alarm blijkt te zijn. Ik weet ook van dames die bloed verliezen gedurende de zwangerschap en alsnog bevallen van een blakende baby. Sterkte! Onzekerheid is kl*te!
Hoop dat het in jouw geval loos alarm blijkt te zijn. Ik weet ook van dames die bloed verliezen gedurende de zwangerschap en alsnog bevallen van een blakende baby. Sterkte! Onzekerheid is kl*te!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
zondag 11 september 2016 om 09:15
mssfiddler keep my fingers crossed for you! Maar die onzekerheid he?
Baggal wat verdrietig dat jij het ook hebt meegemaakt, al 3 jaar bezig wat onwijs lang! Dan is het inderdaad extra moeilijk
Je hebt absoluut gelijk hoor liever een vroege MK dan een zwaar gehandicapt kind of een keuze moeten maken namens een ongeboren kind. Ik hoop echt dat je nu weer snel zwanger mag worden en dat het dan goed gaat!
Pfff ben er de hele dag toch bewust en onbewust mee bezig. Durf amper naar de wc te gaan echt zo stom...
Baggal wat verdrietig dat jij het ook hebt meegemaakt, al 3 jaar bezig wat onwijs lang! Dan is het inderdaad extra moeilijk
Pfff ben er de hele dag toch bewust en onbewust mee bezig. Durf amper naar de wc te gaan echt zo stom...
zondag 11 september 2016 om 09:49
Dank je Dali! Hoop nu zelf snel ongesteld te worden zodat ik een cryo kan laten terugplaatsen en hoop daarvan zwanger te worden (en 9 mndn te blijven).
Die onzekerheid is fnuikend. Ook het niet meer naar de WC durven en dan toch opeens het willen weten is herkenbaar. Als het komt, komt het en kun je er echt niets aan doen om het te voorkomen...
Blijf duimen voor jou en Mssfiddler.
Die onzekerheid is fnuikend. Ook het niet meer naar de WC durven en dan toch opeens het willen weten is herkenbaar. Als het komt, komt het en kun je er echt niets aan doen om het te voorkomen...
Blijf duimen voor jou en Mssfiddler.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
donderdag 15 september 2016 om 09:27
Thanxx voor jullie reacties... Het is inderdaad niet leuk! Voel me zo leeg... Alle plannen en fantasieën in één keer weg...
Kan het ene moment in huilen uitbarsten maar het andere moment weer gewoon verder gaan, tja je moet he...
Ben alleen nog zo moe denk ook van alle spanning van de afgelopen dagen.
mssfiddler ik hoop dat het bij jou gestopt is en dat je de 20ste een mooie echo hebt
Baggal ben jij al ongesteld geworden? Hoop het voor je!
Kan het ene moment in huilen uitbarsten maar het andere moment weer gewoon verder gaan, tja je moet he...
Ben alleen nog zo moe denk ook van alle spanning van de afgelopen dagen.
mssfiddler ik hoop dat het bij jou gestopt is en dat je de 20ste een mooie echo hebt
Baggal ben jij al ongesteld geworden? Hoop het voor je!