3 jaar leeftijdsverschil te veel?

02-12-2008 15:18 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
in januari 2007 ben ik na een niet zo geweldige zwangerschap en (ernstig HELLP, aantal dagen ic) bevallen van ons zoontje. Start was ook niet echt super (dysmatuur kindje dat niet wilde eten), maar nu gaat het super met hem. Zo super dat we een aantal maanden geleden hebben besloten te gaan proberen voor een 2e. Nu ging ook dat de vorige keer niet zo snel en ook nu zijn er dus alweer een aantal maanden gepasseerd. Op zich niets aan de hand en ik moet gewoon geduld hebben, maar ik word gek van al die mensen om me heen die subtiel opmerken dat er dadelijk al 3 jaar leeftijdverschil is en dat dat wel erg veel is. Zijn er meer mensen die een wat groter leeftijdsverschil hebben dan de standaard 2 jaar (of nog minder) die ik overal zie en hoor of ben ik echt de uitzondering?
Ik ga volgende week bevallen van mijn tweede. Mijn eerste is net vier geworden enkele weken geleden. Ik vind het lekker.

HIj is dus net naar school, vindt het hartstikke leuk op school, zit heerlijk in zijn vel en in het nieuwe ritme, is zelfstandig en ik heb alle tijd voor de nieuwe baby.
Ik zit dit werkelijk met open mond te lezen. En Prima kon mijn zus zijn

Wij hebben er maar een. En ik wil geen tweede. Nu dochterlelie ruim 8 jaar is vragen mensen er niet meer naar. Maar tussen 1 en 6......

Tussen mij en mijn (bij de geboorte overleden) zus zit 3 jaar, daarna had mijn moeder nog een miskraam, en tegen de tijd dat zuslief ter wereld kwam was ik 6. Leven en dood heb je niet zelf in de hand.
Doen wat je zelf graag wil (en hoe het je gegeven wordt)

Wat een onzin zeg!

Leeftijden van mijn kinderen

18,12 en 3 behoorlijke verschillen dus. Gaat prima en hartstikke leuk!

Ze zijn allemaal dol op elkaar.
Prachtig gezegd van Mamalelie!!!

Hier dochter van net 2 jr en ik zou graag de 3 jr verschil halen, maar na miskraam in Augustus van dit jaar en momenteel weer zwanger en hoogst waarschijnlijk weer missed abortion zie je maar dat je niet kan plannen!!!

Ik denk nu de 2e komt er vast ooit!! Ik ben 27 jr en heb dus nog 13 jr de tijd en dan waarschijnlijk nog wel langer!!
Ach schei toch uit zeg.... Al zit er 10 jaar tussen. Er bestaan geen regels voor een leeftijdsverschil mbt kinderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven