Napraattopic 66

10-09-2016 09:30 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Cookielyon schreef op 11 september 2016 @ 11:54:

[...]

En jij denkt dan ik ga nog even lekker door terwijl de discussie klaar was. Je hoeft niet voor de anderen te spreken ze weten dondergoed dat ze fout zitten vooral na de betoog van mij en FV. Wat ik wel weer stoer van je vind dat je het toegeeft dat het een flauwe opmerking was.

Ik heb de tenenkrommende discussie over zwart, wit, blank, pindakaas, neger, kleurling etc gevolgd en ik sluit me aan bij kheman. Het simpele feit dat jij en Fv zich, imho, nogal snel beledigd voelen zegt NIETS over de manier waarop andere(n, meer getinte Nederlanders) er in staan. Iedereen is wel eens ergens over gekwetst, beledigd, weet-ik-veel, maar het is ondoenlijk om daar overal rekening mee te houden.

Persoonlijk denk ik zelfs dat de gelijkheid tussen mensen juist door grappen en grollen tot een hoger plan getild wordt. Zéker qua acceptatie.
quote:-Kia-Ora- schreef op 11 september 2016 @ 13:00:

[...]

Hier regent het .
quote:-Kia-Ora- schreef op 11 september 2016 @ 13:00:

[...]

Hier regent het .

Hier is het wel aardig, maar ik zit op mn kantoor binnen aan een deadline

Mede-kantoor-bewoners zijn flink aan het klussen en wil eigenlijk meedoen

heb totaal geen motivatie
TAM, hoe gaat het?

Wat een wijsheid weer .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Cookielyon schreef op 11 september 2016 @ 12:14:

[...]

Ik voel me gediscrimineerd ja.

Dat jij je gediscrimineerd voelt, is jouw probleem.

Als je gediscrimineerd wordt, is dat een maatschappelijk probleem.
quote:Star schreef op 11 september 2016 @ 13:04:

[...]

Hier regent het ook, ik wil ook een tappetap!
Het is altijd feest als je op napraatje bent geweest!
quote:Star schreef op 11 september 2016 @ 13:04:

[...]

quote:ThunderassMan schreef op 11 september 2016 @ 13:02:

[...]

Ik heb de tenenkrommende discussie over zwart, wit, blank, pindakaas, neger, kleurling etc gevolgd en ik sluit me aan bij kheman. Het simpele feit dat jij en Fv zich, imho, nogal snel beledigd voelen zegt NIETS over de manier waarop andere(n, meer getinte Nederlanders) er in staan. Iedereen is wel eens ergens over gekwetst, beledigd, weet-ik-veel, maar het is ondoenlijk om daar overal rekening mee te houden.

Persoonlijk denk ik zelfs dat de gelijkheid tussen mensen juist door grappen en grollen tot een hoger plan getild wordt. Zéker qua acceptatie.Ontzettend eens.

[...]

Persoonlijk denk ik zelfs dat de gelijkheid tussen mensen juist door grappen en grollen tot een hoger plan getild wordt. Zéker qua acceptatie.Geheel eensch met TAM.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Grobbekuiken schreef op 11 september 2016 @ 13:05:

[...]

Hier regent het ook, ik wil ook een tappetap! Tapperdetap

[...]

Persoonlijk denk ik zelfs dat de gelijkheid tussen mensen juist door grappen en grollen tot een hoger plan getild wordt. Zéker qua acceptatie.
quote:Grobbekuiken schreef op 11 september 2016 @ 12:49:

[...]

Nou, prima samengevat, dat is ook wat ik (en anderen) de hele tijd al zeggen. Maar op de één of andere manier is hier en daar allen dat 'zwart' blijven hangen.

Dit zijn van die discussies waar je nooit uit komt, gewoon omdat er zoveel meningen zijn. Niemand heeft gelijk of ongelijk. Het enige wat je kan doen is andermans mening (proberen te) respecteren, maar juist daar schort het nogal eens aan en krijg je gehakketak.Maar zeggen en doen zijn twee verschillende dingen. Zeggen dat je geen racist bent maar wel scheldwoorden als pinda en roetmop recht proberen te lullen. Zeggen dat je de beste bedoelingen hebt maar wel door blijven gaan met je zgn geintjes terwijl allang duidelijk is dat je hier mensen mee op het hart trapt.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:-Kia-Ora- schreef op 11 september 2016 @ 13:06:

[...]

Tapperdetap
quote:ThunderassMan schreef op 11 september 2016 @ 13:05:

[...]

Als je gediscrimineerd wordt, is dat een maatschappelijk probleem.

Mooi!

Het napraten over de eetboxen komt niet echt van de grond.
quote:hatsetats schreef op 11 september 2016 @ 13:07:

[...]

Maar zeggen en doen zijn twee verschillende dingen. Zeggen dat je geen racist bent maar wel scheldwoorden als pinda en roetmop recht proberen te lullen. Zeggen dat je de beste bedoelingen hebt maar wel door blijven gaan met je zgn geintjes terwijl allang duidelijk is dat je hier mensen mee op het hart trapt.Idd! Dan wordt het natrappen en dat is idd pestgedrag

[...]

Persoonlijk denk ik zelfs dat de gelijkheid tussen mensen juist door grappen en grollen tot een hoger plan getild wordt. Zéker qua acceptatie.Applaus voor TAM!
quote:ThunderassMan schreef op 11 september 2016 @ 13:05:

[...]

Als je gediscrimineerd wordt, is dat een maatschappelijk probleem.And on that bombshell

[...]

quote:Gooloib schreef op 11 september 2016 @ 13:08:

[...]

Idd! Dan wordt het natrappen en dat is idd pestgedragEn daar gaat het om.
quote:Grobbekuiken schreef op 11 september 2016 @ 13:07:

[...]

Hoest met mijn lieve kuikentje?
En dit is inderdaad een maatschappelijk probleem, want wat hier gebeurde de afgelopen dagen is hetzelfde als wat er bv op die topics op Actueel gebeurd. Maar door blijven gaan met zgn 'geintjes', met 'dan rot je toch op' , met 'mijn Surinaamse buurman is ook voor zwarte piet dus je moet niet zeuren'
quote:hatsetats schreef op 11 september 2016 @ 13:07:

[...]

Maar zeggen en doen zijn twee verschillende dingen. Zeggen dat je geen racist bent maar wel scheldwoorden als pinda en roetmop recht proberen te lullen. Zeggen dat je de beste bedoelingen hebt maar wel door blijven gaan met je zgn geintjes terwijl allang duidelijk is dat je hier mensen mee op het hart trapt.Maar hoe vaak gebruik jij geen 'scheldwoorden' voor dikkere mensen? Daar kwets je enorm veel mensen mee en dat weet je donders goed. Ook pestgedrag dan?
Life is short. Eat dessert first.
quote:Amaqanda schreef op 11 september 2016 @ 13:11:

[afbeelding]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven