Napraattopic 66

10-09-2016 09:30 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
hier is het ook warm, 29 graden. Heerlijk.
Ik kan pas om ha;f 5 weg. potjandorie
quote:yasmijn schreef op 12 september 2016 @ 13:35:

Ik kan pas om ha;f 5 weg. potjandorieMaar heeft jouw man je dan niet nodig? Want hij heeft een koortsaanval, vergaat van de pijn en kan absoluut geen moment meer zonder je?
Was helemaal niet off-topic die vraag over hoe het zat met die ban. Star zijn ze toch bah.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:mamsvan schreef op 12 september 2016 @ 12:33:

Oei Vrouwke nummer zoveel is weer actief...

kennelijk heeft ze iemand geprovoceerd in Wilt hij mij nog wel? (topic)

ik zou zomaar denken mij, nu vind wel klein beetje jammer dat ik het niet heb gelezen...

Waarom 2016 heeft toch een ban van 24 uur?

Ze wisselt ze gewoon om
quote:_Wollstonecraft_ schreef op 12 september 2016 @ 13:40:

[...]

Maar heeft jouw man je dan niet nodig? Want hij heeft een koortsaanval, vergaat van de pijn en kan absoluut geen moment meer zonder je?

O ja dat is ook zo!

quote:Jisjis schreef op 12 september 2016 @ 13:41:

[...]

Waarom 2016 heeft toch een ban van 24 uur?

Ze wisselt ze gewoon om En ook vrolijk dubbel nicken! Echt dat hier nou niet iets mee gedaan wordt
Net m'n 1e ws om een in het modtopic n.a.v. een leuke melding van blueeyes. Ach ja.
quote:thee schreef op 12 september 2016 @ 15:14:

Net m'n 1e ws om een in het modtopic n.a.v. een leuke melding van blueeyes. Ach ja.Nou, welkom bij het groepje dan maar
quote:IBIopviva schreef op 12 september 2016 @ 13:40:

Was helemaal niet off-topic die vraag over hoe het zat met die ban. Star zijn ze toch bah.

Star, inconsequent en incorrect ja.

Maar goed,

Vrouwke heeft inmiddels een weekban en Waarom een perma.

De vraag over de correctheid van die 24-uursban van Waarom was terecht dus.
quote:Solomio schreef op 12 september 2016 @ 13:18:

[...]

Kom jij lekker onze partytent even afbreken dan?

Oke!
quote:equivokee schreef op 12 september 2016 @ 15:17:

[...]

Star, inconsequent en incorrect ja.

Maar goed,

Vrouwke heeft inmiddels een weekban en Waarom een perma.

De vraag over de correctheid van die 24-uursban van Waarom was terecht dus.Logisch was ook een terechte en logische vraag.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Nou, dat was het dan, mijn eerste uitstapje naar Actueel. Ben er al weer klaar mee ook.
Ben benieuwd of Jet2016 nu dan actie wordt.
quote:Grobbekuiken schreef op 12 september 2016 @ 15:23:

Nou, dat was het dan, mijn eerste uitstapje naar Actueel. Ben er al weer klaar mee ook.Ik heb die pijler definitief onder de negeer staan.
quote:IBIopviva schreef op 12 september 2016 @ 15:20:

[...]

Logisch was ook een terechte en logische vraag.

Dat zou je denken ja.

Ik snap serieus niet meer waarom bepaalde posts gegumd worden. Die van jou ook al .

Volgens mij heeft de Roulettemod vandaag dienst (als het balletje op zwart valt, ga ik gummen).

Of de Pavlovmod (er gaat een belletje rinkelen als ik een post lees, geen idee waarom, maar als ik een belletje hoor moet ik gummen, toch?)

Of de Autoritaire mod (ik ben de baas en ik duld geen tegenspraak. Ik moest vroeger toch ook mijn mond houden als ik ergens tegenin ging? Hup, gummen die hap).

Of de Van-dik-hout-zaagt-men-planken-mod: (hé, deze post doet me enigszins denken aan andere posts die ik ook off-topic noemde, dus laat ik deze ook maar gewoon off-topic noemen. Scheelt weer denkwerk).
quote:Grobbekuiken schreef op 12 september 2016 @ 15:23:

Nou, dat was het dan, mijn eerste uitstapje naar Actueel. Ben er al weer klaar mee ook.

Idem, zo jammer dat ik verleid werd om wat te zeggen. Ik zie daar weer uitspraken...

Ene Mieniefietje
quote:OmeHenk schreef op 12 september 2016 @ 15:27:

Ben benieuwd of Jet2016 nu dan actie wordt.Hoezo? Die ben ik nu een paar dagen aan het volgen maar ze is nu weer rustig. Haar topic over haar huilbaby vertoonde bijzonder veel overeenkomsten met een ouder topic, maar ze ontkende in alle toonaarden. Ik heb nog wel gekeken of Waarom en Vrouwke overeenkomsten vertoonden in stijl, maar dat kon ik zo niet ontdekken. Kenmerkend aan Jet2016 en bumgi is dat er bij beiden regelmatig midden in een zin een woord met een hoofdletter staat. Zal wel iets van autocorrect zijn?
quote:equivokee schreef op 12 september 2016 @ 15:34:

[...]

Dat zou je denken ja.

Ik snap serieus niet meer waarom bepaalde posts gegumd worden. Die van jou ook al .

Scheelt weer denkwerk).Heb er een waarschuwing voor. Maar ik snap oprecht niet dat het zelfs niet wenselijk is om een spammert daar te benoemen. Dan schiet je je doel met een mod topic toch voorbij?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:IBIopviva schreef op 12 september 2016 @ 15:49:

[...]

Heb er een waarschuwing voor. Maar ik snap oprecht niet dat het zelfs niet wenselijk is om een spammert daar te benoemen. Dan schiet je je doel met een mod topic toch voorbij?Een waarschuwing voor het melden van een spammer?
quote:Phaedra_ schreef op 12 september 2016 @ 15:54:

[...]

Een waarschuwing voor het melden van een spammer? Dat is absurd.
Jemig wat is die Actueelpijler toch een kutpijler tegenwoordig.

En dat was mijn bijdrage voor vandaag.
quote:yasmijn schreef op 12 september 2016 @ 15:42:

[...]

Idem, zo jammer dat ik verleid werd om wat te zeggen. Ik zie daar weer uitspraken...

Ene Mieniefietje Inmiddels kan dat topic naadloos worden ingevoegd op het algemene topic.
quote:Phaedra_ schreef op 12 september 2016 @ 15:54:

[...]

Een waarschuwing voor het melden van een spammer?

Haha nee dat niet dat zou wel heel erg zijn.

Maar iemand anders melde een spammert. De mod bedankte maar wees er ook op dat ze liever hebben dat je dit staft ivm. overzichtelijk houden van het modtopic.

Daarop vroeg ik of het dan niet logischer was om de mogelijkheid tot reageren uit te schakelen op het mod topic. Dat was een waarschuwing waard blijkbaar.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
O gelukkig.

Al is het nog steeds een idiote waarschuwing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven