Napraattopic 66
zaterdag 10 september 2016 om 09:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 12 september 2016 om 16:22
quote:IBIopviva schreef op 12 september 2016 @ 16:16:
[...]
Haha nee dat niet dat zou wel heel erg zijn.
Maar iemand anders melde een spammert. De mod bedankte maar wees er ook op dat ze liever hebben dat je dit staft ivm. overzichtelijk houden van het modtopic.
Daarop vroeg ik of het dan niet logischer was om de mogelijkheid tot reageren uit te schakelen op het mod topic. Dat was een waarschuwing waard blijkbaar.
[...]
Maar iemand anders melde een spammert. De mod bedankte maar wees er ook op dat ze liever hebben dat je dit staft ivm. overzichtelijk houden van het modtopic.
Daarop vroeg ik of het dan niet logischer was om de mogelijkheid tot reageren uit te schakelen op het mod topic. Dat was een waarschuwing waard blijkbaar.
maandag 12 september 2016 om 16:24
maandag 12 september 2016 om 16:30
quote:equivokee schreef op 12 september 2016 @ 15:17:
[...]
Star, inconsequent en incorrect ja.
Maar goed,
Vrouwke heeft inmiddels een weekban en Waarom een perma.
De vraag over de correctheid van die 24-uursban van Waarom was terecht dus.
Echt waar ?
Ja dus. Ik had er gestraft en bij gezet tip: proxy..
[...]
Star, inconsequent en incorrect ja.
Maar goed,
Vrouwke heeft inmiddels een weekban en Waarom een perma.
De vraag over de correctheid van die 24-uursban van Waarom was terecht dus.
Echt waar ?
Ja dus. Ik had er gestraft en bij gezet tip: proxy..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
maandag 12 september 2016 om 16:35
quote:Baudolino schreef op 12 september 2016 @ 16:24:
[...]
Je mag het eigenlijk niet zeggen, maar dat is wel een IQ dingetje hoor.
Je kan het haar bijna niet kwalijk nemen.Dat verklaart wel al die uitspraken die rechtstreeks van fb lijken te komen, die uit 'Nederland voor de Nederlanders'-achtige bewegingen of hoe ze dan ook heten.
[...]
Je mag het eigenlijk niet zeggen, maar dat is wel een IQ dingetje hoor.
Je kan het haar bijna niet kwalijk nemen.Dat verklaart wel al die uitspraken die rechtstreeks van fb lijken te komen, die uit 'Nederland voor de Nederlanders'-achtige bewegingen of hoe ze dan ook heten.
maandag 12 september 2016 om 16:37
quote:Roosjediedeldoosje schreef op 12 september 2016 @ 15:42:
[...]
Hoezo? Die ben ik nu een paar dagen aan het volgen maar ze is nu weer rustig. Haar topic over haar huilbaby vertoonde bijzonder veel overeenkomsten met een ouder topic, maar ze ontkende in alle toonaarden. Ik heb nog wel gekeken of Waarom en Vrouwke overeenkomsten vertoonden in stijl, maar dat kon ik zo niet ontdekken. Kenmerkend aan Jet2016 en bumgi is dat er bij beiden regelmatig midden in een zin een woord met een hoofdletter staat. Zal wel iets van autocorrect zijn?Kijk even in het topic van jetje over breken met je ouders. En hoe waarom en jetje elkaar een paar veren in de reet steken in dat topic.
[...]
Hoezo? Die ben ik nu een paar dagen aan het volgen maar ze is nu weer rustig. Haar topic over haar huilbaby vertoonde bijzonder veel overeenkomsten met een ouder topic, maar ze ontkende in alle toonaarden. Ik heb nog wel gekeken of Waarom en Vrouwke overeenkomsten vertoonden in stijl, maar dat kon ik zo niet ontdekken. Kenmerkend aan Jet2016 en bumgi is dat er bij beiden regelmatig midden in een zin een woord met een hoofdletter staat. Zal wel iets van autocorrect zijn?Kijk even in het topic van jetje over breken met je ouders. En hoe waarom en jetje elkaar een paar veren in de reet steken in dat topic.
maandag 12 september 2016 om 17:01
quote:OmeHenk schreef op 12 september 2016 @ 16:37:
[...]
Kijk even in het topic van jetje over breken met je ouders. En hoe waarom en jetje elkaar een paar veren in de reet steken in dat topic.
Ja dat was vooral
Ik zou nooit tegen een wereld vreemde zeggen waarvan ik maar 1 of 4 berichten krijg zeggen dat die goede mama wordt.. Blegh
Maar goed 2016 heeft een grote duim
[...]
Kijk even in het topic van jetje over breken met je ouders. En hoe waarom en jetje elkaar een paar veren in de reet steken in dat topic.
Ja dat was vooral
Ik zou nooit tegen een wereld vreemde zeggen waarvan ik maar 1 of 4 berichten krijg zeggen dat die goede mama wordt.. Blegh
Maar goed 2016 heeft een grote duim
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
maandag 12 september 2016 om 17:06
maandag 12 september 2016 om 17:40
maandag 12 september 2016 om 17:58
quote:IBIopviva schreef op 12 september 2016 @ 16:16:
[...]
Daarop vroeg ik of het dan niet logischer was om de mogelijkheid tot reageren uit te schakelen op het mod topic. Dat was een waarschuwing waard blijkbaar.Ik heb zelfs al drie keer voorgesteld om het modtopic maar helemaal op te doeken, als je er toch niet mag reageren. Maar ik heb daar nog nooit een waarschuwing voor gekregen. Rare jongens toch, die mods.
[...]
Daarop vroeg ik of het dan niet logischer was om de mogelijkheid tot reageren uit te schakelen op het mod topic. Dat was een waarschuwing waard blijkbaar.Ik heb zelfs al drie keer voorgesteld om het modtopic maar helemaal op te doeken, als je er toch niet mag reageren. Maar ik heb daar nog nooit een waarschuwing voor gekregen. Rare jongens toch, die mods.
maandag 12 september 2016 om 18:03
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 september 2016 @ 17:58:
[...]
Ik heb zelfs al drie keer voorgesteld om het modtopic maar helemaal op te doeken, als je er toch niet mag reageren. Maar ik heb daar nog nooit een waarschuwing voor gekregen. Rare jongens toch, die mods.Ow? Volstrekt willekeurig he.
[...]
Ik heb zelfs al drie keer voorgesteld om het modtopic maar helemaal op te doeken, als je er toch niet mag reageren. Maar ik heb daar nog nooit een waarschuwing voor gekregen. Rare jongens toch, die mods.Ow? Volstrekt willekeurig he.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
maandag 12 september 2016 om 18:07
maandag 12 september 2016 om 18:56
quote:mamsvan schreef op 12 september 2016 @ 17:01:
[...]
Ja dat was vooral
Daarom. En dat die vreemde ook nog op dezelfde manier terug reageert.
Ik durf te wedden om een opmerking in het modtopic. (Living on the edge )
[...]
Ja dat was vooral
Daarom. En dat die vreemde ook nog op dezelfde manier terug reageert.
Ik durf te wedden om een opmerking in het modtopic. (Living on the edge )