Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi AMALIA

Bakse, leuk!
quote:Star schreef op 16 december 2008 @ 12:39:

Ik doelde eigenlijk op deze zin van jou:

Misschien wel dat alle energie daarin gaat zitten, maar de fijne motoriek en de spraak dat ligt helemaal stil.

Of je daar gelijk in hebt en of je dat gevraagd hebt of het inderdaad zo zou kunnen zijn? Want er zijn toch bepaalde dingen die meer energie opleveren (dat dieet toch?) en dan zou dat kunnen betekenen dat hij als hij meer energie over heeft, zich verder gaat ontwikkelen? Of denk ik nu te simpel?

Ik hoop dat het zo werkt hoor, dat ben ik met je eens. Dat als het lopen etc echt goed gaat, hij nog wel gaat praten oid. Maar ik heb dit soort vragen al zo vaak gesteld en ze weten gewoonweg niet waardoor hij vertraagd. het kan door de epilepsie komen, de medicatie of door de ziekte an sich.

dat dieet is eigenlijk bedoeld voor kinderen die helemaal niet reageren op de epilepsiemedicatie. Dan eet je zeg maar alleen maar vet, dan gaat je lichaam in een soort van protest en maakt ketose aan en dat is de brandstof voor je hersenen. Sommige kindjes raken dan aanvalsvrij. Het is alleen niet echt hét geneesmiddel/hulpmiddel voor deze ziekte. Het is voeding voor de hersenen, maar de rest van het lichaam krijgt een klap (het is slecht voor je botten, en aderen etc).
Stressed is just desserts spelled backwards
Alvorens je post te lezen, Mal even dit.

Komen jullie donderdagavond op visite bij ons? Derek komt signeren hier in de boekenwinkel dus misschien je kans om hem de hemd van het lijf te vragen.
Hmmmm, daar zit je ook niet op te wachten, dat is troep dus.

En 'gewoon' een dieet met veel vet, zoals Atkins? Las ook iets over vitamine B wat voor veel energie zou zorgen?
Ik gooi het even in de groep bij M!
quote:Star schreef op 16 december 2008 @ 13:03:

Hmmmm, daar zit je ook niet op te wachten, dat is troep dus.

En 'gewoon' een dieet met veel vet, zoals Atkins? Las ook iets over vitamine B wat voor veel energie zou zorgen?nee, je moet alle koolhydraten vermijden volgens mij. Het is heel ingewikkeld.
Het is ook nog maar zo'n klein hompie natuurlijk
Ja, en omdat hij al zo was afgevallen vorig jaar, is Dr B wel blij dat hij nu weer zo goed groeit. Het is al geen makkelijke eter, en dan zo'n smerig dieet waarbij hij alles wat hij lekker vindt moet laten staan.
Daar is hij ook nog te klein voor om te begrijpen dan idd.
En hij is zo gewiekst! Als ik de koelkast open doe om broodbeleg te pakken staat hij al in de woonkamer mijn bruine bolletje op te eten
Zo zonder iets erop?
Mal, daar had je het een tijd geleden ook over toch, dat dieet? Klinkt vreemd. Wat vind jij ervan?

Koekjes liggen in de oven. Het zijn hartjes met een gat erin, zodat ik daar straks een koordje door kan rijgen en in de boom kan hangen. Gezellig. Geloof dat we meer deeg ophebben dan dat er koekjes zijn

Jin, bedankt voor je kaartje! Ik vind um geweldig! Ik heb 1x konijn gegeten bij mijn schoonouders, jaaaaren geleden. Alhoewel, gegeten.. ik was zo nerveus voor het konijn toen ik hoorde dat we dat gingen eten, dat ik me er de hele middag al druk over had lopen maken. En toen we aan tafel kwamen en dat konijn werd opgediend begon ik heel hard te huilen. We hebben het over 12 jaar geleden hoor Mijn portie ging naar Fikkie zeg maar....

Maar dit jaar wordt het hier een biologische kalkoen.

Zijn er hier nog klussers die de stickers van de Karwei nodig hebben waar je korting mee kan plakken? Heb hier een velletje liggen namelijk.
oh, ik had niet niet op F5 gedrukt, zie dat je al wat meer erover hebt geschreven...
quote:Star schreef op 16 december 2008 @ 13:32:

Zo zonder iets erop? ja hij is gek op droog brood. we stonden laatst de geitjes te voeren en dat eet hij ook rustig oud brood op hoor. Hij vind het zelf te lekker om het aan de geitjes te geven
Och Mal, wat een kermis weer, qua berichten en emoties.

Suus, hoe is 't met je vriendin, heb je haar wat kunnen steunen?

CD, wat verdrietig om te lezen, zo snel als dat gaat...

Cin, dat klinkt niet echt vrolijk meis. Gaat 't beter met het nieuwe medicijn?
Zie al helemaal uitgemergelde geitjes voor me

Amalia dat konijnenverhaal, geweldig. Ik moet er ook niet aan denken. Maak je de kalkoen zelf? En heb je echt zo'n heel groot gevaarte?
Ja, hier ook een die het beschimmelde brood van de eendjes opeet. Maar ardappels met een vleugje jus met een vies gezocht terzijde schuift. Zal wel peuterlogica zijn.

Amalia, merk je al iets van de engeltjes . Ik niet, maar ik heb het geloof ik ook niet helemaal begrepen, haha!

Lieverds, nog heel erg bedankt voor de bloemen! Werden vrijdagmiddag bezorgd, ik was net weer thuis van boodschappen doen met Mare dus helemaal goed getimed. Prachtige bos! Ha ha, gek he, ik had er geen moment meer aan gedacht dat jullie en bossie zouden sturen terwijl het toch redelijk standaard is zo onderhand. Maar goed, was dus een leuke verrassing.
Je gaat hem toch nietzelf vullen he? Dat vind ik altijd zo goor, met je hele onderarm in zo'n beest poeren...
Nou Hel, binnen 8 minuten stond de oppas van de buurvrouw met het buurmeisje weer op de stoep die ik weer eens weg moest sturen Dus niks geluk, ha ha!

Mijn moeder doet de kalkoen. We zijn met 6 volwassenen en ze heeft voor 5 personen besteld. Dus niet zo'n enorme joekel. We vullen hem altijd zelf hoor, lekker. De 1e keer heb ik hem gemaakt maar mijn moeder stauwt hem vol hoor, ik niet haha. Vind ik ook vies. Maar je krijgt hem schoon aangeleverd dus eigenlijk is het niet zo vies.

MIJN KIND MAAKT GEWOON EEN PUZZEL ---HELEMAAL ALLEEN--- VAN 40 JA VEERTIG ! STUKJES.

Zo knap
quote:Helenita2 schreef op 16 december 2008 @ 14:00:

Je gaat hem toch nietzelf vullen he? Dat vind ik altijd zo goor, met je hele onderarm in zo'n beest poeren...

Brrrrr het idee alleen al.

Doet me ook altijd aan Mr Bean met dat beest op zijn hoofd denken
Maar lukt het hem ook Amaal?
Voor Laurens 40 stukjes!! Knap hoor!

Amalia ook al aan de bak. Bij mij staat er een Kladdkaka (een of andere Zweedse kleddercake. Recept uit de Boodschappen, er zit cacao in, dus heel verkeerd kan het nooit zijn) in de oven. Helaas is de keukenweegschaal stuk, dus ik heb het nu met de maatbeker gedaan.

Hel, hoe is het in je nieuwe casa? Vast een date prikken voor het nieuwe jaar, ik ben erg benieuwd naar je paleisje! Max gaat op maandag, dinsdag en donderdag naar school, woensdag en vrijdags kan ik wel.

Leuk Star naar Drek. Heb je nog steeds niet genoeg van 'm?
Tsss, nep-engeltjes. Ik tuin er elke keer weer in.

Wat voor vulling doe je? Ha ha, ja, hij is wel schoon maar het idee he...

Veertig stukjes?? Goed man!
quote:Star schreef op 16 december 2008 @ 14:24:

[...]

Brrrrr het idee alleen al.

Doet me ook altijd aan Mr Bean met dat beest op zijn hoofd denken

O ja, geweldig! Die komt komende week vast nog wel een paar keer voorbij.

vraag me sowieso af waarom er met kerst altijd van die ouwe meuk op de tv is.
Dan wordt 't een vrijdag Mamax, gezellig. De 9e maar gelijk doen? Later kan ook, laat maar weten wat uitkomt.

Heb ik gezien, die Zweedse kleddercake! Ik zat uit hetzelfde tijdschriffie te denken aan die sticky cake met dadelsaus (of was het caramelsaus, mmm, er gingen in elk geval dadels doorheen). Grappig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven