Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Ja sweet ik heb echt geluk met mijn ouders.

De vrouw die bij me op de kamer lag had minder steun van haar man en haar ouders bij elkaar. God wat had zij een hork van een vent had ze, echt zielig hoor...
anoniem_19186 wijzigde dit bericht op 16-12-2008 10:51
Reden: Oeps schrijffoutje
% gewijzigd
@ Meissie, Heeyyyyyyy je bent er weer. Wat super zulke lieve ouders! Je kleine meid is geboren op de verjaardag van mijn vriend! Fijn dat je toch die ruggenprik hebt gekregen zeg. Wij waren gisteren weer op zwangercursus en dan zit ze het allemaal zo uit te leggen en de meeste stellen willen thuis bevallen maar ik ga toch echt naar het ziekenhuis hoor. Geef mij AUB zo'n prik. Fijn dat het allemaal zo goed gaat met jullie!
Meissie, wat fijn dat het goed met je gaat en dat Charlotte het zo goed doet! Ben erg benieuwd naar foto's!

Fijn dat je ouders je zo goed helpen.

Thinkerbel, is vast wel fijn dat je nu in ieder geval de keuze hebt voor een ruggeprik. Ik hoor er al veel meer dames over dat ze toch blij zijn dat ze zelf kunnen bepalen. Hoe voel je je? Gaat het goed.

Voor harley en bloem een dikke knuffel!!
@Blink, Ja idd dat je het zelf kan bepalen of je het wilt op dat moment, ik wil best eerst zonder proberen maar ik wil er wel zeker van zijn dat het er is op het moment dat ik het niet meer trek. Het gaat wel oke, ik heb me vandaag wel ziek gemeld op het werk. Ik trok het gewoon niet meer. Even een paar dagen rust. Volgende week even met de vk overleggen wat te doen, want ik ben bang dat ik toch iets aan mijn bekken heb. Krijg nu ook veel last van maagzuur, vooral snachts, bah dat is echt vreselijk. Ik boer normaal nooit maar nu, best wel genant (jeetje hoe schrijf je dat) soms. Nog iets minder dan 12 weken. Het gaat zo snel!!!! Ik was net bezig met kleertjes op te hangen in zijn nieuwe kast en die kleine sokjes. Alles lag door het huis heen dus dacht ik leg het even waar het moet liggen. Jeetje het is toch niet te snappen dat straks een klein mensje het aan heeft. Ik kan er nog steeds niet bij hoor. Kamertje is bijna klaar dan zal ik even wat foto's plaatsen op hyves.

@Sweety, Praat je wel genoeg tegen je kleintje? Dat het nu wel eens tijd word om buiten te komen kijken? Het word wel tijd nu hoor.

Een knuffel voor iedereen en 1 extra voor bloem en harley.
Hallo dames

ik heb lekker genoten van een rood wijntje vanavond. Wat was dat lang geleden.

Charlotte is zo lief en schattig. Ze wisselt wel de dag met de nacht heb ik de indruk. Dus ja overdag bijslapen en haar zoveel mogelijk wakker proberen te houden. Ze drinkt goed en huilt alleen als er wat is. Ik heb foto's op de hyves gezet. Verhaal is voor later...is er nog niet van gekomen.

Huggs
Meld!

Tink: Haha ik babbel de hele dag en ze trapt leuk terug maar eruit?? No way!

Mmm heb maar bedacht dat volgende week ook ok is want dan kan lief tot 5 januari in ieder geval thuis zijn

Slim kind heb ik he? Zo heeft zij het vast ook bedacht.

Nog maar 12 weken jij? Dat gaat hard!

Gek dat het bij een ander zo snel gaat hahaha

Zal zo ff spieken bij je foto's.

Leuk he dat kamertje inrichten etc...

Meissie: Wat lekker een rood wijntje

Pfft dat zou ik ook wel weer ens lusten maar ja...geduld.

Dat ritme..tja..dat doen ze in de baarmoeder ook weleens he?

Lekker 's nachts schoppen en overdag rustig
Meissie, fijn dat je weer lekker thuis bent met je kleine meisje. Mooie naam hoor. Wat lief dat je ouders je zo ondersteunen. Ben erg benieuwd naar je verhaal!

Sweet, ieder uur denk ik wel even aan je. Zou het al? En duimen doe ik natuurlijk onafgebroken voor je. Nog even... Voor het einde van deze maand heb jij je meisje in je armen. (Oke, dat duurt nog wel lang, maar ik ben geen helderziende he, ik hoop wel dat het eerder is!)

Liefs, Utah
Wederom MELD.
quote:sweety32 schreef op 18 december 2008 @ 04:44:

Wederom MELD. Wanneer moet je weer naar de vk? Ik hoop toch wel dat ze je helpen voor de kerst als kleine pukkie zo mooi blijft zitten. Gaat het nog wel een beetje Sweet?
Arme Sweet! Je hebt ook nix meer te poetsen zeker?? lol

Ik hoop echt dat ze er toch iets aan gaan doen hoor. Kom op kleine!
ooooh sweet....zucht. Kan me wel voorstellen dat je er nu helemaal klaar mee bent, wat zegt de vk??

Ik heb vannacht voor het eerst geslapen zonder nachtmerries, of ik ben ze vergeten, maar dat is ook prima. Gisteren voor het eerst weer in het ziekenhuis geweest, helaas nog geen uitslagen bekend. Ze vroeg toen ook of ik wel een beetje sliep...krijg nu een doorverwijzing naar de psycholoog. Denk zelf niet dat ik het echt nodig heb, maar aan de andere kant voel ik me soms zo anders, zo onzeker over vanalles en nog wat en vooral of ik het allemaal wel goed doe, dat het misschien wel goed is. Een intake kan nooit kwaad toch? Het was sowieso een fijn gesprek, prettig om met de arts die bij de bevalling was te praten over ons kleintje* en de bevalling. Ook hebben we de diagnose van de echo doorgenomen waarin beschreven stond wat er allemaal mis was en hoe moeilijk dat ook was, het was wel goed voor mij. Ik droom soms weleens dat ze een foutje hebben gemaakt en dat er eigenlijk niets aan de hand was.... dat is echt vreselijk.

Stiekem had ik ook al gehoopt op een uitslag, een goede uitslag dan. Ook al wist ik wel dat dat nog even op zich laat wachten. We moeten goede hoop houden...

Meissie: en hoe viel je wijntje?? Ik ga met kerst uiteten (jaja ook al heb ik helemaal geen zin in de kerst, ik ga toch een beetje meedoen) en zal dan ook weer eens aan de wijn gaan, mijn lief ligt nu al dubbel om dat idee...ik voel het normaal al snel, laat staan na een half jaar niets te hebben gedronken hihi

Bloemetje: Meid meid wat heb ik een bewondering voor jou...

En goed dat je gaat eten met de kerst.

Jullie mogen nu best even ook aan jezelf denken na/tijdens dit alles.

En misschien is die psycholoog helemaal zo raar niet hoor.

Kan me voostellen dat je denkt "dat hoeft niet" maar later blijkt misschien dat het toch wel goed is voor de verwerking.

Stoer van je hoor!

Morgen moet ik weer naar de gyn en ben dan 41 en 1 dag.

Normaal gesproken wachten ze de volle 42 weken wel af als alles in orde is maar nu met de kerst en een aansluitend weekeinde kan ik het misschien vervroegen naar ma of di....

Hoop het zo..

Maar geen klagen hoor, heb alles over voor mij mijn meisje.

Als het voor haar goed is nog even te blijven "plakken" dan draag ik haar nog met liefde de kerst over.

Maar als het niet hoeft...liever niet

Tink: Och dat poetsen gaat altijd door maar mijn tempo ligt zo laag dat er genoeg te poetsen blijft...

Heb besloten me er niet te druk om te maken.

De kraamzusters hier schijnen erg behulpzaam te zijn, mijn lief doet genoeg en ook schoonmama helpt waar mogelijk.

Dus ik kom mijn kraamtijd wel door in een schoon huis..

Harley: Weet niet of je leest maar weet dat je niet uit mijn gedachten gaat.

De duimen blijven draaien voor jullie!! En je hoort gewoon hier op dit topic dat je dat even weet.

En je hoeft helemaal niks! Je blijft er gewoon bij horen.

En hoop zo van harte dat je op een dag hier topnieuws komt brengen!

Datzelfde natuurlijk voor Bloem en Bloemman (zodra jullie er klaar voor zijn in de toekomst)

Knuffel.
Oef wat een lap...
He meiden!

Sweety: Het weeenopwekdansje heeft dus niets geholpen! Ik ga hem hier nog een keertje opvoeren! Wie weet kan de gyn morgen een beetje strippen en komt de bevalling zo op gang.

Meissie: Wat een mooi bevallingsverhaal op hyves! Mooi dat je dat met ons wilden delen!

Blink: Maizena gaan we in huis halen! Het is nu trouwens al een heel stuk beter!

Zaza: Je komt hier geregeld langs, maar vertelt weinig over jezelf & Lynn. Gaat alles goed??

Tink: Mooi he, al die kleine kleertjes! Kun je het hoofdeind van je bed iets omhoog zetten? Dit kan nog wel eens helpen tegen maagzuur.

Utah: Leuk dat je er op hyves nu ook erbij bent! En wat kun je leuk schrijven! Ik lig iedere keer krom van het lachen van je blogs!

Bloem: Wat fijn dat je zonder nachtmerries hebt geslapen. De droom die je beschrijft lijkt me echt vreselijk... Je bent echt zo'n ongelooflijk sterke vrouw!

Vandaag bij het afzetten van Guido bij de gastouder bleef Guido maar naar mij toekruipen. En bij het weggaan begon hij voor het eerst te huilen. Zo sneu! Hij was het vast al vergeten voordat ik de straat uit was, maar toch....

Morgen een spannende dag. Ik heb mijn eindejaarsgesprek met de directeur, waar ook meteen mijn contractverlenging wordt besproken......

Liefs!
Ongeduld: Heel veel succes morgen!!

xxx
Meld! Ga zo naar de gyn en dan horen we vast wel hoe en wat...

Hier niet lekker.buikpijn,rugpijn maar voelt meer als darmen die klem zitten eigenlijk.....

Hou jullie op de hoogte hoor.xxx

Ongeduld: Toi toi!!
Sweet, veel succes! Ik hoop dat ze iets gaat ondernemen. Gewoon wel laten merken dat je het er zwaar mee hebt, wie weet helpt het! Of wil ze gewoon een kerstkindeke worden?

Ongeduld, veel succes met je gesprek!! We duimen voor je!

Ik ga even op hyves gluren.....
@ Ongeduld: erg hè, dat huilen als je weggaat?!! De laatste 2 weken heeft Nick het ook, maar alleen op het kdv, bij z'n oma gaat het goed. Gelukkig weet ik, dat voor ik de straat uit ben, het huilen over is. De leidsters spelen er heel goed op in, dat is wel zo fijn! En als ik hem kom halen heeft hij een plotselinge aanval van aanstellerietus!! Dan gaat hij rennen en springen en herrie maken, erg komisch om te zien!

Heel veel succes vandaag en ik zal duimen dat je contract verlengd word!

@ Sweety: ik duim voor je dat jullie meisje niet te lang meer op zich laat wachten. Heel veel succes bij de gyn!!

@ Utah: wat schrijf je toch geweldige blogs! Ook ik lach me elke keer helemaal suf! Doe je nog iets met dat talent?

@ Meissie: hoe gaat het met jou en Charlotte? Toch wel erg fijn dat je zoveel hulp krijgt van je familie. Hoe reageerde de vader van Charlotte trouwens op haar geboorte en heeft hij al iets van zich laten horen? (of heb ik iets gemist en vraag ik nu iets doms??)

@ Zaza: hoe is het met jou en je mooie meisje?

Bloem en Harley,

Hier een drukke ochtend. Nick heeft een inhaaldag want ik heb vanaf vanmiddag 3 uur personeelsfeest. Het thema is Glitter & Glamour dus heb ik vorige week een mooie groene galajurk gehuurd die ik vanmiddag op ga halen! (foto's volgen op hyves!) Nu ligt er nog bergen was te vouwen en te strijken, dus ik heb genoeg te doen!

Afgelopen zondag hebben we nieuwe loopschoenen voor Nick gekocht en wat denk je? Sinds hij z'n nieuwe schoenen heeft, loopt hij bijna constant! Het is zo mooi om te zien! Ik zal snel eens een beter filmpje plaatsen op hyves! Hij praat ook zoveel. Het gaat nu echt met grote sprongen. Zo was ik blij dat hij zich om kon rollen van rug naar buik en andersom en zo loopt hij en kletst hij de oren van je hoofd!!!!!! Onvoorstelbaar hoe snel het gaat....

Wat zijn eigenlijk jullie plannen met kerst?

Wij hebben kerstavond niks (heerlijk, lekker all you need is love kijken!!!), 1ste kerstdag een brunch bij mijn moeder en 2de kerstdag is het bij ons feest en gaan we koken voor de ouders van Marcel, z'n broer en mijn vader en z'n vrouw. Gelukkig niet alle 3 de dagen volgepland dit keer....

Nou ladies, de was roept, ik ga maar weer eens iets doen!

Liefs Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Meld....

Vanmorgren geweest en gyn heeft gestript... (in de zin van wroeten dan he? )

Diet verdraaid zeer maar afijn...de pijn van bevallen zal 100 keer erger zijn.

Als er het weekeinde niks gebeurd dan maandag CTG en dinsdag inleiding!

Hoppa dat schiet tenminste op.

Dus ben voor kerst een mammie als het goed is hoera!!

Nadine: Geniet van het feest! Klinkt leuk!

Blink: Thx meid. Het is goedgekomen gelukkig. hij is het ermee eens dat er wat moet gebeuren ook omdat ik niet meer slaap enzo..

Hoe is het met jouzelf??
Sweet ik wil je niet bang maken of ontmoedigen, maar mijn inleding duurde ook 3 dagen..... (start di morgen, do avond bevallen) Het zou dus nog zomaar een kerstkindje kunnen worden!!! Maar natuurlijk duimen we allemaal dat het bij jou sneller gaat!!!
Oh maar het geeft ook niet als het met kerst geboren wordt hoor maar wilde graag dat ze in ieder geval VOOR kerst wel wat gingen doen. Zo bedoel ik het.

En als het zo moet duren dan is dat zo hahaha

Ik weet het...inleiden is geen garantie dat het direct aanslaat.
Oh oke, dan had ik het verkeerd begrepen

maar ik snap wel dat je wil dat ze iets gaan doen.

Ik ga snel verder anders ben ik strak nog te laat ook

Doeiiiiiiiiii!!
@Sweet, Gelukkig hebben ze iig iets gedaan. Wie weet is ze er morgen al. Zou wel leuk zijn.
quote:Nadine 409 schreef op 19 december 2008 @ 09:54:

@ Utah: wat schrijf je toch geweldige blogs! Ook ik lach me elke keer helemaal suf! Doe je nog iets met dat talent?

Dank voor het compliment! Ik zou er graag iets mee willen doen. Maar wat? Als jij tips hebt, hoor ik het graag!

Sweety, wat fijn dat er wat gebeurd is! Hopelijk heeft het strippen effect en wordt je dochtertje nu snel geboren. Ik hoop het heel hard!

Hier is het een spannende dag. Mijn schoonmoeder is vanochtend geopereerd. Haar laatste borst is afgezet en haar hele oksel is leeggehaald (qua klieren enzo). We horen vanavond hoe het is gegaan en hoe zij het maakt. We weten dat ze na deze operatie nog steeds kanker zal hebben, maar we hopen dat het weer een beetje ingeperkt is. (En dat ze gewoon nog 100 jaar bij ons blijft!)

Als jullie positieve gedachten naar haar willen sturen, dan vinden wij dat allemaal heel fijn! Alvast bedankt.

Utah
Hallo!

Utah: Ach jeetje, wat naar! Hoe is de operatie verlopen?? Mijn oude omaatje heeft na het afzetten nog jaren in goede gezondheid geleefd, dit hoop ik ook voor jouw schoonmoeder. Ik zal morgen in de kerk een kaarsje voor haar aansteken!

Op zich eigenlijk best raar dat ik dat altijd doe, ik ben helemaal niet kerkelijk. Toch steek ik elke keer als ik bij het graf van opa & oma ben geweest een aantal kaarsjes op voor mensen die me lief zijn en het kunnen gebruiken.

Sweet: Merk je ook iets van gevolgen van het strippen? Oja, ik ga even over Nadine heen: vanaf de eerste keer inleiden duurde het nog 17 dagen. Maar goed, ze hebben dan ook 2 weken niets gedaan. En de 3e keer inleiden was ook puur omdat ik het helemaal gehad had. En toen was Guido er zo. Nog geen 9 uur na het inbrengen van de gel en maar 3,5 uur na het breken van de vliezen en de eerste echte wee.

Nadine: Toen ik vanochtend wegging, stond Guido hardop lachend in de box te zwaaien! Nou ja, gek kind! Hij bleef nu ook thuis met vriendlief. Wel schattig dat Nick zich zo uitsloofd wanneer je hem op komt halen! En wat gaat ie hard ineens!

Meissie: Lekker aan het genieten?

Vriendlief is vandaag met Guido naar het cb geweest. Hij was nu goed gegroeid! Hij is nu 74 cm en 8390 gram. De arts was erg over hem te spreken, een lekker actief mannetje. Hij moest even huilen bij de prikjes, maar het was gelukkig snel over. Voor de nachtvoedingen had ze 1 oplossing, nl de harde aanpak.... Ik sta er niet van te springen, maar ik denk dat we het toch maar eens gaan proberen deze vakantie....

Mijn contract is verlengd! Ik draai nog niet op target, dus een leuke salarisverhoging zat er niet in, maar ik ga wel iets omhoog. En ik mag een opleiding volgen. Degene die ik in mijn hoofd had, zag de directeur niet zitten (te weinig direct nut voor de organisatie), maar hij kwam met een leuk alternatief. Nu nog kijken of deze ook in het Noorden wordt aangeboden!

Morgen moet Guido afzwemmen en daarna gaan we op familiebezoek! Leuke dag dus!

Onze plannen: Kerstavond date met Robert ten B. (tot afgrijzen van vriend), 1e kerstdag eten bij schoonouders en 2e kerstdag heerlijk met z'n drietjes thuis!

Liefs!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven