Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
KLIK HIER voor het oude topic!
Zaza meid, je bent geweldig!!!

Stiekem vind ik het wel fijn dat ik me geen zorgen meer hoef te maken om de tabel.

Ik hoor van Mirreke wel dat zo'n hummeltje veel tijd in beslag neemt (dat had ik zelf ook al wel begrepen natuurlijk...); zeker als je borstvoeding geeft!! En aangezien ik dat zeker wil gaan proberen.....

Ik had nog een klein dingetje over de tabel. Misschien is het wel handig als je de nummers van de nicknames er toch bijzet. Er zijn nl. meer mensen met dezelfde namen en dat zou voor verwarring kunnen zorgen (hoeft natuurlijk niet persé...) Kijk maar wat je doet, tis maar een tip...

Ik ga nu eindelijk maar eens douchen en aankleden, en daarna maar weer met de voetjes omhoog (tis weer nodig!)

Tot snel!

Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Ja, voor anderen die per ongeluk hier kijken lijkt het wel raar als ze ineens denken dat iemand anders zwanger is. Dat is waar. Is veranderd! Succes met je voetjes, doe ze maar lekker omhoog.
Heej!

Zaza: Super!!! Jij bent duidelijk al veeeeel handiger dan ik met deze nieuwe forumversie. Ik ben gisteren een half uur bezig geweest met het wijzigen van die stomme avatar en het lukt gewoon niet.... Irritant. Wel spannend dat jullie nog zo lang moeten wachten op de uitslag van een onderzoek. Hoop en duim heel hard voor jullie.

Collega vertelde me laatst dat zij en haar vriend ook gestopt waren met de pil en vroeg hoe lang het bij ons had geduurd. Toen besefte ik weer even hoe snel het eigenlijk gegaan is en hoeveel mazzel we daarmee gehad hebben. Lief werkt als sous-chef en vruchtbaarheidsproblemen schijnen nogal vaak voor te komen binnen deze beroepsgroep. Lange dagen achter de kachel is over het algemeen niet bevorderlijk voor de "troepen".

Heb net het hele huis eens opgeruimd en schoongemaakt en ik geloof dat mijn rug het nu definitief begeven heeft. Eén kant zit helemaal vast. Gelukkig maandag weer naar de fysiotherapeut. Eigenlijk is dat het enige waar ik last van heb. Goed heb soms een beetje dikke voeten als ik lang heb gelopen maar meer ook niet. Moet er nog een beetje aan wennen dat ik mijn tempo een beetje moet aanpassen.

Eergisteren het kraampakket ontvangen. Ik wist niet dat maandverband in deze formaten bestond. Echt onvoorstelbaar. Vertelde het aan de zus van een vriendinnetje (verloskundige) en zij vertelde dat je het ook echt nodig hebt.... O mijn god, dat wordt nog wat, haha!

Nou meisjes ik ga lekker douchen en aankleden en dan lekker hangen de rest van de dag! Iedereen geniet van het weekend!

Kus Es

Hèhè het is eindelijk gelukt met de avatar! Monster op de stoel is onze stoere kater wodka van 4 maanden oud. Nou meiden ik ga nu echt douchen!
Hallo meiden,

nieuwe schrijfsters gezocht... nou ik meld me aan!

Even voorstellen dan maar? Marinde, 28 jaar, al jaren een kinderwens, net getrouwd, en heel gelukkig. En nu vandaag heeft mijn man (eindelijk) gezegd dat we die doodenge sprong in het diepe maar gewoon gaan wagen.

Morgen slik ik mijn laatste pil, vanavond rook ik mijn laatste sigaret, en dan maar hopen...
Hé Marinde,

Welkom! Wat een spannende tijd ga je tegemoet! Het is ons allen zoooo bekend!!! Soms heel makkelijk en soms met vallen en opstaan! Leuk dat je met ons mee wil gaan schrijven!

Je kunt hier altijd terecht met vragen, opmerkingen en gezellige klets met de andere dames.

Geniet van je laatste sigaretje en tot snel!

Nadine

Hoi Marinde, welkom!

Leuk een nieuwe schrijfster erbij!! We gaan allemaal voor je duimen en succes met het stoppen met roken. Een erg goede keuze!

Lees en praat gezellig met ons mee!

Groetjes Blink
Hoi!

Als het mag schrijf ook ik graag met jullie mee!

Ik ben Utah, 25 jaar en op 31 juli nam ik de laatste pil. Ik ben getrouwd en moeder van een zoontje van 16 maanden. Nu gaan we dus voor de tweede, maar het is weer net zo spannend als de eerste keer! Toen ging het snel met zwanger worden: in mijn tweede cyclus na de pil was het al raak.

Vandaag is het 'de vruchtbaarste dag' (volgens Baby Brabbel), omdat ik morgen zou moeten ovuleren. We hebben het dus druk gehad vandaag... Hihi.

Nou, ik hoop dat iedereen maar snel zwanger mag worden en als het al zover is een prettige zwangerschap (en bevalling!) mag beleven!

Liefs, Utah xx.
Welkom Marinde en Utah! Leuk om er nieuwe schrijfsters bij te hebben!

Zouden jullie voor de tabel (als je dat wilt) de datum dat je Niet Ongesteld Dag is, door willen geven?
Welkom marinde en utah!

@Zaza, zou er in de tabel ook een plekje zijn om neer te zetten wanneer iemand gestopt is? Volgens mij was dat bij de oude tabel ook zo. Ik vind het toch wel fijn als dat erbij staat. Alleen als het niet al te veel werk is hoor. Ben al blij dat jij het allemaal op je genomen hebt en vind dat je het erg goed doet!
Hallo!

Wat leuk dat ik aan jullie tabel ben toegevoegd.

Nou, mijn ei moet vandaag springen, maar het is het eerste ei na het stoppen met de pil, dus ik ga ervan uit dat ik het misschien niet voel. Ik zou op 2 september ongesteld moeten worden. Dat is dan toch mijn NOD?

Spannend hoor, allemaal.

Mijn man is nu aan het sporten, wel jammer want de kleine ligt te slapen en dan zouden we even kunnen klussen. Ach ja, nou heeft hij vanavond een hoop in te halen

Fijn dagje allemaal!
quote:_zaza_ schreef op 18 augustus 2007 @ 10:34:

NaamLeeftijdNOD/UitgerekendBijzonderhedenZaza2628-08uroloog Tinkerbel802713-09Clomid, 100 mgSweety3233?2e ronde IUIMarinde7928?Utah252/9Tweede kindjeNadine 4093227-08-07Jongen!Blink22306-10-07Es19792814-11-07Jongen!Ongeduld22711-01-08

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe stoppers, zwangeren en baby's verwelkomen!!
Ha!

Het is zowaar gelukt!
Welkom Utah! Leuk dat je met ons mee gaat schrijven! Hoe heet je zoontje? (hoezo nieuwsgierig, hihi )

@ Zaza: in de oude tabel stond ook nog van het hoeveelste kindje je in verwachting bent/ probeert te raken. Voor mij is het niet echt van belang, maar misschien voor de andere wel? Utah gaat bijv. voor de 2e... Daar wil ik natuurlijk wel meteen aan toevoegen dat ik vind dat je het SUPER doet met de tabel maar volgens mij had ik dat al een keer gezegd!

Zo, dan ga ik nu eens ff lekker ontbijten, moeder en kind verrekken van de honger!!

Tot de volgende keer maar weer!

Nadine
Mijn zoontje heet Bas.

Wij houden van kort en krachtig en direct weten hoe je het moet uitspreken.

Ik studeer voor juf en kom op stagescholen regelmatig leerlinglijsten tegen met onuitspreekbare namen. Dat wilden wij dus anders doen...

Ons volgende kind krijgt ook een roepnaam met maar één lettergreep.

Trouwens, Nadine, Blink, Es en Ongeduld: van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Hoe voelen jullie je?

't Gaat bijna gebeuren hè, Nadine? Spannend!
Hallo meiden

Welkom Marinde en Utah. Leuk 2 nieuwe schrijfsters ineens.

Zaza mag ik ook in de tabel. 26 jaar - leest mee.Op een dag wil ik ook terug aan de slag met het klussen en dan wil ik daar het liefst hier over meeschrijven natuurlijk. Je begint zeker bijna met je nieuwe baan, was dat niet in het onderwijs? Nou heel veel succes.

Sweety wat spijtig voor je, een hele dikke knuffel. Ik hoop dat je het nog trekt allemaal.

Ooh Nadine de laatste loodjes. Wat spannend.

Es leuke vakantie gehad? Ging je niet naar Frankrijk of Italie?

Sidemick ovulatietesten lijken mij ook erg handig. Als ik een nieuwe poging waag ga ik die ook gebruiken.

Blink nog 1 weekje werken? Wat leuk. Wat ga je allemaal doen tijdens je verlof?

Tinkerbel wat goed dat de cyste weg is en je ongesteld bent geworden.

Aan al de rest een dikke knuffel. En tot snel.

Groetjes meissie
Toppie zaza!

Ik ben gestopt juni '06
Heej!

Utah en Marinde: welkom! Leuk dat jullie mee komen schrijven hier!

Meissie: leuk om weer ff van je te horen. Blij om te horen dat alles oké met je is! Wij zouden inderdaad naar Italië gaan maar hebben dit plan een beetje bijgesteld en zijn uitgekomen in Zeeland. Aangezien het de eerste vakantie van mijn schoonvader zonder zijn vrouw was besloten we een beetje in de buurt te blijven. Mocht het niet goed gaan dan is huis relatief dichtbij. Als je dan 1600 km van Nederland afzit dan is dan leek dat niet zo handig. Wel goeie vakantie gehad hoor! Was echt heel gezellig. Aangezien lief en schoonvader fervent windsurfer zijn en zwager fervent kitesurfer is, is de Nederlandse kust altijd goed.

Zaza: tabel is helemaal top! Mocht je het nog willen weten: ik ben gestopt in november 2006.

Meiden werk ze morgen of geniet van je vrije dag!

Kus Es
Zo.. tabel is aangepast. Volgens mij staan alle "onderdelen" er nu in?

Zouden de meiden bij wie er nog gegevens ontbreken deze even willen opschrijven? En wil iedereen even controleren of de gegevens in de tabel kloppen zoals ze er nu staan?

Ik ga mn eerste dag aan het werk.. pfff.. geen zin!!! Maar ja. 1 sept begin ik aan een nieuwe baan..
@ Zaza: de tabel gaat er steeds mooier uitzien! M'n complimenten! De laatste info van mij dan, ik was gestopt sinds april '06.

Morgen nog één keer op controle in het ziekenhuis en als alles dan gewoon goed is, word ik weer gewoon terug "overgedragen" aan de VK waar ik dan op woensdag weer naartoe mag....

Ons manneke mag gewoon komen nu, dan hoeven we niet meer op controle!

Nadine
Goedemorgen!

Afgelopen vrijdag mijn laatste pil genomen, dus ik denk dat ik morgen of hooguit woensdag ongesteld word. Dan is mijn 1e NOD 19 september. Ik ben al eens eerder een tijdje met de pil gestopt, en toen werd ik het direct om de 27-29 dagen dus ik hoop dat dat nu weer zo is.

Gek hoor, ik heb dit zo lang gewild en nu het zover is vind ik het toch opeens best eng. Zal ook wel normaal zijn, het is toch iets wat je nooit meer ongedaan kan maken. Van een huis, een baan of een man kan je altijd nog af, van een kindje nooit meer. Hebben jullie die angst ook een beetje gehad?

Haha, en ondanks die angst hoop ik toch dat het snel raak is. Hoe dubbel kan je zijn??

Groetjes Marinde!
Utah en Marinde Hartelijk welkom! leuk dat jullie komen meeschrijven en dat het maar snel mag lukken!

Zaza; Supertabel heb je gemaakt! Knap hoor.

Ik ga direct deze maand al naar de tweede iui.

Mijn nod is 12 september. (geen idee hoe ik dikgedrukte letters krijg hahaha)

Wat de hypotheek betreft daar zijn we nog mee bezig. De huiseigenaar was namelkijk een maand op vakantie en die komt vandaag terug dus kunnen we verder.

Eerst willen we dat allemaal geregeld hebben en dan is dat RVS mannetje aan de beurt want hij heeft er wel voor gezorgt dat we niet de hypotheek hebben die we wilden. (Ook al is het bij en ander)

Dus wordt vervolgt........

De ene dag denk ik Ja hoor alles komt goed en een andere dag heb ik het even niet meer.

Er gebeurt zoveel he? rennen naar het ziekenhuis,werken,heimwee etc...

Sorry dit was niet om zielig te doen want eigenlijk heb ik het hardstikke goed.

Meiden ik lees snel terug wat er allemaal gaande is maar moet nu weg.

Tinkerbell : meis super dat het nu in orde lijkt dat las ik wel!

En nu nieuwe kansen he? xxxxxxxxxxxxx
Oja en Zaza ik ben gelijk met jou gestopt met de pil he?oktober 2006

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven